Feyenoord

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier Feyenoord.


08a568d8a3442ba1aa1aedaa1077d0a9.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Wat is die Mathijssen toch een achterbakse oudje zeg. Vorig jaar met Lens en nu weer met Bruma ruzie uitlokken. En dan komt die achterlijke ex-ADOultra uit Den Haag ook nog telkens verhaal halen. Ik hoop toch zo dat die Mathijssen en Immers straks hier in Eindhoven hard aangepakt worden.
Begin een soort Portugal-gevoel te ontwikkelen tav Feyenoord :braak:
 
Wat is die Mathijssen toch een achterbakse oudje zeg. Vorig jaar met Lens en nu weer met Bruma ruzie uitlokken. En dan komt die achterlijke ex-ADOultra uit Den Haag ook nog telkens verhaal halen. Ik hoop toch zo dat die Mathijssen en Immers straks hier in Eindhoven hard aangepakt worden.
Begin een soort Portugal-gevoel te ontwikkelen tav Feyenoord :braak:

Volgens mij is die Mathijssen inderdaad zo'n stiekemerd die gluiperig het bloed onder je nagels vandaan kan halen en als iedereen weer kijkt snel zijn domieesgezicht opzet en doorloopt alsof er niets aan de hand is.
 
Wat is die Mathijssen toch een achterbakse oudje zeg. Vorig jaar met Lens en nu weer met Bruma ruzie uitlokken. En dan komt die achterlijke ex-ADOultra uit Den Haag ook nog telkens verhaal halen. Ik hoop toch zo dat die Mathijssen en Immers straks hier in Eindhoven hard aangepakt worden.
Begin een soort Portugal-gevoel te ontwikkelen tav Feyenoord :braak:

Hopelijk ontvangt die vuile rat eens het optater waar hij recht op heeft!
Ik ben tegen geweld, maar wil hiervoor graag een uitzondering maken, vanwege de gerechtigheid.
 
Hopelijk ontvangt die vuile rat eens het optater waar hij recht op heeft!
Ik ben tegen geweld, maar wil hiervoor graag een uitzondering maken, vanwege de gerechtigheid.

Misschien van Kramer van ADO den Haag? Die mepte er lekker op los vanmiddag. ;)
 
Wat is die Mathijssen toch een achterbakse oudje zeg. Vorig jaar met Lens en nu weer met Bruma ruzie uitlokken. En dan komt die achterlijke ex-ADOultra uit Den Haag ook nog telkens verhaal halen. Ik hoop toch zo dat die Mathijssen en Immers straks hier in Eindhoven hard aangepakt worden.
Begin een soort Portugal-gevoel te ontwikkelen tav Feyenoord :braak:

De NOS had ook weer precies hetzelfde plekje als vorig seizoen uitgekozen. Die gasten lopen hier ook gewoon op te azen heb ik het idee. Dan ook weer precies het beeld laten zien dat Matthijsen wegloopt en een boze Bruma die onder controle gehouden moet worden gehouden door de rest, zodat ze iedereen weer het beeld kunnen geven dat bij PSV alleen maar opgefokte jochies rondlopen :braak:
 
je kan het feyenoord niet kwalijk nemen. je moet jezelf daar tegen wapenen. hoop wel dat we ze in eindhoven op hun plek zetten en dan graag zonder de hulp van de scheids!:logo:
 
je kan het feyenoord niet kwalijk nemen. je moet jezelf daar tegen wapenen. hoop wel dat we ze in eindhoven op hun plek zetten en dan graag zonder de hulp van de scheids!:logo:

Een herhaling van de 10-0 van een aantal jaren geleden, zou erg welkom zijn :p
 
Ach, Feyenoord is maar om de week goed. Volgende week verliezen ze gewoon weer in Heerenveen. :cool:
 
Wat is die Mathijssen toch een achterbakse oudje zeg. Vorig jaar met Lens en nu weer met Bruma ruzie uitlokken. En dan komt die achterlijke ex-ADOultra uit Den Haag ook nog telkens verhaal halen. Ik hoop toch zo dat die Mathijssen en Immers straks hier in Eindhoven hard aangepakt worden.
Begin een soort Portugal-gevoel te ontwikkelen tav Feyenoord :braak:

ach, mathijsen doet het slim. provoveert een beetje, en bruma trapt erin. is het verschil in ervarenheid he. heb wel respect voor mathijsen hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan