Feyenoord

15 miljoen vangen voor de topscorer van de Eredivisie is toch wel heel erg treurig voor Feyenoord zeg. Die verkopen nog slechter dan PSV!

Dat is echt een hele slechte verkoop ja.

Onze vertrekclausules na jarenlange trouwe dienst zijn al veel hoger

Gaat Feyenoord nog iets halen? Zal toch wel? Die hebben verschrikkelijk matig ingekocht lijkt het
Hoogstwaarschijnlijk niet. "Feyenoord is zo goed als klaar op de transfermarkt."

Kan niet anders dan dat Feyenoord de afgelopen jaren boven zijn stand heeft geleefd. Wij hebben zonder grappen 4 betere spelers die we linksbuiten kunnen zetten dan Feyenoord. En ze gaan er niks meer aan veranderen. Ik denk dat Feyenoord echt voor schut gaat staan in de CL.

Kan niet anders dan dat Feyenoord de afgelopen jaren boven zijn stand heeft geleefd. Wij hebben zonder grappen 4 betere spelers die we linksbuiten kunnen zetten dan Feyenoord. En ze gaan er niks meer aan veranderen. Ik denk dat Feyenoord echt voor schut gaat staan in de CL.
Nemen waarschijnlijk ook al een voorschot op (weer) jaren zonder CL nu het aantal clubs vanuit NL naar beneden gaat. Financieel niet onverstandig.

1e wedstijd in en tegen Barcelona dat in vorm lijkt te zijn...
Dat kan wel eens een hele hele hele zware afstraffing gaan worden

Blijkbaar is veel geld naar de Kuip gegaan waar ze eigenaar van zijn geworden (of zoiets?) en ontslagvergoedingen Priske en Van Persie schijnen er financieel flink ingehakt te hebben. Rigeaux wilde inderdaad Read en Zechiël behouden omdat ze belangrijk zijn voor Feyenoord en bovendien meer waard worden, op zich wel iets voor te zeggen. Scouting van Belgische clubs als Club Brugge en Genk echt spectaculair de laatste jaren..geen gekke zet om dan zo'n TD uit België te halen

Blijkbaar is veel geld naar de Kuip gegaan waar ze eigenaar van zijn geworden (of zoiets?) en ontslagvergoedingen Priske en Van Persie schijnen er financieel flink ingehakt te hebben. Rigeaux wilde inderdaad Read en Zechiël behouden omdat ze belangrijk zijn voor Feyenoord en bovendien meer waard worden, op zich wel iets voor te zeggen. Scouting van Belgische clubs als Club Brugge en Genk echt spectaculair de laatste jaren..geen gekke zet om dan zo'n TD uit België te halen
Read hadden ze moeten verkopen. Die is zo blessuregevoelig, daar 25m voor vangen moet je gelijk doen. 25m voor een back uit de Eredivisie is krankzinnig veel, zeker voor eentje die regelmatig in de ziekenboeg zit.

Overigens heeft een Saudische club zojuist 30m geboden op Hadj-Moussa. Voor Feyenoord wel weer een geweldige timing :lmao: Dat geld hebben ze keihard nodig, maar een goede vervanger halen gaat je niet meer lukken en wat er achter HM zit is nou niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ik wens de heren in Rotterdam veel wijsheid :maniac:

Read hadden ze moeten verkopen. Die is zo blessuregevoelig, daar 25m voor vangen moet je gelijk doen. 25m voor een back uit de Eredivisie is krankzinnig veel, zeker voor eentje die regelmatig in de ziekenboeg zit.

Overigens heeft een Saudische club zojuist 30m geboden op Hadj-Moussa. Voor Feyenoord wel weer een geweldige timing :lmao: Dat geld hebben ze keihard nodig, maar een goede vervanger halen gaat je niet meer lukken en wat er achter HM zit is nou niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ik wens de heren in Rotterdam veel wijsheid :maniac:
In Saudi Arabië is de transferdeadline 12 oktober, dus die clubs kunnen nog veel spelers het hoofd op hol brengen en veel clubs gek maken. :maniac:

Als ze slim zijn accepteren ze het bod en sluizen ze die 30 miljoen door naar PSV voor een dubbelslag met Esmir en Dennis Man. Dan hebben ze twee rechtsbuitens ipv maar één en bovendien verzwak je de concurrentie. Win-win

Nou dan zou ik die ook verkopen. Meedoen voor de eerste twee plaatsen lijkt mij voor Feyenoord onmogelijk. Als je al 21 spelers hebt laten gaan en je toch voor de CL niets meer voorstelt, zou ik deze ook laten gaan en het geld in de winterstop of volgens seizoen investeren om de ploeg weer een impuls te geven.

Dit zou wel echt een hele zure voor ze zijn. Als je hem verkoopt dan is t seizoen gewoon echt klaar. Is de enige uit hun hele selectie die zelf iets kan ceeeren.

Terug
Bovenaan Onderaan