Feyenoord

De nieuwe TD van Feyenoord is flink aan de slag gegaan: al 3 spelers voor het 1e vastgelegd. Charles Vanhoutte, Nacho Ferri en Mika Marmol.

De nieuwe TD van Feyenoord is flink aan de slag gegaan: al 3 spelers voor het 1e vastgelegd. Charles Vanhoutte, Nacho Ferri en Mika Marmol.
Ik twijfel of hij heel goed is, eigenlijk. Het aanstellen van van Bronkhorst vind ik een teken van zwakte en de spelersgroep daar is zo overvol met spelers van een zelfde niveau dat (veel) verkopen mij logischer lijkt dan veel kopen, vooral omdat ik denk dat je met de selectie van Feyenoord van vorig jaar een competitief elftal kan maken.

• Leuk
Reactions: Bas
Schijnt bijna rond te zijn met de keeper van Hertha BSC voor 5 miljoen. Vertrekt Wellenreuter waarschijnlijk naar Wolfsburg.

Sauer naar verluidt voor 12.5 miljoen naar de Bundesliga.

Bizar bedrag als je het mij vraagt. Heeft op 1 prima seizoen bij NAC (nota bene) niks laten zien.

Sauer naar verluidt voor 12.5 miljoen naar de Bundesliga.

Bizar bedrag als je het mij vraagt. Heeft op 1 prima seizoen bij NAC (nota bene) niks laten zien.
Zal wel drukken worden bij de marktkraam met backs, aangezien Feyenoord Sauer en Read verkoopt. Hopelijk gebruikt Ernie zijn ellebogen.

Knap werk van die TD zeg, zijn nieuwe aankopen moeten zich nog bewijzen, maar het ziet er goed uit voor Feyenoord dit seizoen.

En ze willen 30 miljoen voor Read hebben hahaha. Met 25 nemen ze geen genoegen. En nu 12,5 miljoen voor die Sauer… En wij maar steeds verklaringen verzinnen voor onze TD als die een speler verkoopt

Hebben ze toen ook met die Zweed of zo gedaan. Kregen ze het jaar erop nog 3 knikkers en een zakje snoep voor.

Terug
Bovenaan Onderaan