Feyenoord

Heerenveen uit is zo'n drama altijd. Al staat Heerenveen 14e, dan nog speelt PSV gelijk of verliezen ze. Ik weet niet waar die Friezen dat altijd vandaan halen.
Die Friezen doen het niet. Er spelen geen of nauwelijks Friezen bij Heerenveen.

Ik begrijp niet waar alle lof voor Feyenoord vandaan komt.
In de kranten zijn ze allemaal positief, maar volgens mij is Feyenoord toch in de voorronde CL uitgeschakeld door Galatasaray en ook in de EL hebben ze na 4 wedstrijden slechts 3 punten bij elkaar weten te spelen.

Toch hoor je voornamelijk positieven geluiden over hoe goed het allemaal is.
Tsja, als niet Ajax kans heeft op de titel maar Feijenoord wel, dan zorgen de randstad media dat die geprezen worden.
Zo lang ze maar niet te veel positiefs moeten melden over die boeren in het zuiden die hen deze eeuw helemaal de baas zijn.

Hun invloed zie je terug in het feit dat Bosz de mond- nog 1 seizoen gaat de voorwaardelijke straf door , meen ik - gesnoerd wordt om een kritische opmerking richting Makkelie terwijl media en (dus?) Zeist wel stil blijven als van Persie meer dan eens zijn beklag doet over de arbitrage.

Feijenoord mag best tweede worden wat mij betreft en zal dat ook wel , want PSV is natuurlijk veel beter en AZ en Ajax zijn echt veel minder.

Supportersbegeleider ... :maniac: Ach hij spreekt hun taal. :rolleyes: :lmao:

Priske haalde dus meer punten dan Van Persie. Toch ook een prestatie!

En nee Perez... Het is geen crisis daar!! Ze zijn top bezig! Voetballen echt heel goed! PEC thuis niet gezien? Havengodenzonenvoetbal!

Ik vond het ook wel opvallend dat iedereen gisteren in de Ziggo studio wel begreep dat er spelers gespaard werden. Feyenoord speelde voor hun laatste kans op de volgende ronde. Hoezo begrijpen we dat dan? Die wissel van Valente gisteren was het kantelpunt in de wedstrijd. Ik zou me als Feyenoord fan kapot ergeren. Hier heb je dan een heel jaar lang Europees voetbal voor afgedwongen.

Ook vraag ik me af of de KNVB niet moet heroverwegen om toppers te spelen na een Europese week. Er worden gewoon bewust Europese punten door de plee gespoeld om spelers te sparen. Dat lijkt me niet de bedoeling van deze opzet.

En nee Perez... Het is geen crisis daar!! Ze zijn top bezig! Voetballen echt heel goed! PEC thuis niet gezien? Havengodenzonenvoetbal!
Het C-Woord.is daar nooit verweg, Coolsingel bedoel ik natuurlijk voor deze topploeg.

Qua spelersmateriaal niks minder dan PSV. Verschil is blijkbaar Peter Bosz.

Oneens wb spelersmateriaal.

Op zowat elke positie heeft PSV een betere staan, wmb.
Overduidelijk inderdaad, wij hebben echt een hele goede selectie ik zag van de week een team van ons van een aantal jaren terug en we zijn echt verwend met een selectie zoals nu. Wie van Feyenoord zou zeker bij ons in de Basis staan? De beste spelers van Feyenoord zijn Ueda, Timber en Valente. Ik heb liever Pepi bijvoorbeeld en Veerman vind ik op dit moment ook nog wel beter dan Valente. Ik denk dat een Timber bij ons wel zou spelen inderdaad maar dan houdt het al snel op. Er zijn misschien wat spelers die redelijk gelijkwaardig zijn maar onze selectie is echt wel beter inderdaad.

Overduidelijk inderdaad, wij hebben echt een hele goede selectie ik zag van de week een team van ons van een aantal jaren terug en we zijn echt verwend met een selectie zoals nu. Wie van Feyenoord zou zeker bij ons in de Basis staan? De beste spelers van Feyenoord zijn Ueda, Timber en Valente. Ik heb liever Pepi bijvoorbeeld en Veerman vind ik op dit moment ook nog wel beter dan Valente. Ik denk dat een Timber bij ons wel zou spelen inderdaad maar dan houdt het al snel op. Er zijn misschien wat spelers die redelijk gelijkwaardig zijn maar onze selectie is echt wel beter inderdaad.
Wie gaat eruit voor Timber?

Gelukkig staan ze keurig in beeld. Je bent dom, als je dit doet. Maar nog dommer, als je het ook nog op internet zet. Hopelijk worden ze weer afgevoerd naar Roemenië.

Gelukkig staan ze keurig in beeld. Je bent dom, als je dit doet. Maar nog dommer, als je het ook nog op internet zet. Hopelijk worden ze weer afgevoerd naar Roemenië.
Dat soort troep komt er meestal gewoon mee weg. De eigenaar zit met de kloterij.
Ik heb gedachten wat er met deze types zou moeten gebeuren. Maar die zal ik hier maar niet posten.

Terug
Bovenaan Onderaan