Feyenoord

Zie er trouwens wel meer ‘namen van weleer’ staan: Kronos, Sarape en zelfs Miskendtalent. Allemaal een sabbatical?
 
Triest. Hoe lang is dat geleden dan?
Het is alweer 2 of 3 jaar geleden dat hij in de chat zette ernstig ziek te zijn. Later meldde hij dat ook bij zijn vriendin kanker was geconstateerd.. Sindsdien hebben we niets meer gehoord van hem. Volgens mij bestaat zijn account ook niet eens meer.
 
Het is alweer 2 of 3 jaar geleden dat hij in de chat zette ernstig ziek te zijn. Later meldde hij dat ook bij zijn vriendin kanker was geconstateerd.. Sindsdien hebben we niets meer gehoord van hem. Volgens mij bestaat zijn account ook niet eens meer.
Was hij ook al wat ouder dan?
 
Het is alweer 2 of 3 jaar geleden dat hij in de chat zette ernstig ziek te zijn. Later meldde hij dat ook bij zijn vriendin kanker was geconstateerd.. Sindsdien hebben we niets meer gehoord van hem. Volgens mij bestaat zijn account ook niet eens meer.
Bestaat nog. 12 augustus 2018 voor het laatst actief. Zag er toen al erg slecht voor hem uit.
 
  • Leuk
Reactions: IPF

Feyenoord moet doelman Bijlow tot winterstop missen door voetblessure​

link

Feyenoord kan in ieder geval tot de winterstop geen beroep doen op Justin Bijlow. De doelman heeft last van een voetblessure en komt daarom dit jaar niet meer in actie.
 

Feyenoord moet doelman Bijlow tot winterstop missen door voetblessure​

link

Feyenoord kan in ieder geval tot de winterstop geen beroep doen op Justin Bijlow. De doelman heeft last van een voetblessure en komt daarom dit jaar niet meer in actie.
Hmm Marsman op de goal, dat is toch wel een stapje terug.
 
Mocht PSV spelen tegen Feyenoord in deze periode, dan zul je zien dat die Marsman de wedstrijd van zijn leven keept tegen PSV.
Eens in de zoveel jaar verslaan we ze met grote cijfers. In de meeste gevallen gewoon een ingecalculeerd verlies (Kuip) en een moeizame thuiswedstrijd.
 
Eens in de zoveel jaar verslaan we ze met grote cijfers. In de meeste gevallen gewoon een ingecalculeerd verlies (Kuip) en een moeizame thuiswedstrijd.
Zo is het meestal wel. De dag nadat mijn dochter geboren was een klinkende 2-0 overwinning. En dat was al bijna een uitzondering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan