Feyenoord

Hoewel wij geen goede transferzomer hebben tot nu toe, heeft Feyenoord een dramatische. Tot nu toe alleen pure middelmaat aangetrokken (Kelly daarbuiten gelaten, geen idee hoe goed hij is). Stel je voor dat PSV Narsingh, Marsman en Fer had aangetrokken, dan had ik mijn abonnement op FOX al opgezegd. Met deze aankopen vraag je je ook af waarom ze überhaupt nog scouts in dienst hebben, als ze alleen uitgerangeerde ex-eredivisiespelers halen. Hopelijk breken er een aantal talenten door anders gaan ze terug naar het tijdperk Tim de Cler, Michael Mols en Denny Landzaat.
 
Algemeen directeur Jan de Jong weg bij Feyenoord

Persoonlijk denk ik dat Feyenoord beter af is zonder hem. Een paar interview en praatshows met hem gezien. Overal (merendeel overdreven) een Feyenoord laagje overheen. Hij zal het goed bedoeld hebben met Feyenoord, maar ik vond hem communicatief te beperkt en hij verdraaide veel zaken. Hierdoor vond ik hem onbetrouwbaar ogen.
 
Algemeen directeur Jan de Jong weg bij Feyenoord

Persoonlijk denk ik dat Feyenoord beter af is zonder hem. Een paar interview en praatshows met hem gezien. Overal (merendeel overdreven) een Feyenoord laagje overheen. Hij zal het goed bedoeld hebben met Feyenoord, maar ik vond hem communicatief te beperkt en hij verdraaide veel zaken. Hierdoor vond ik hem onbetrouwbaar ogen.

Hmm, Jan de Jong :unsure: JdJ :unsure: slechte transfers en scouting bij PSV :unsure: Het zal toch niet?
 
Die 5 miljoen euro per seizoen extra zal ze niet eens beter dan PSV doen worden, laatstaan het Bayern van Nederland worden...dan zullen ze toch eerst eens een speler voor meer dan 30 miljoen euro moeten zien te verkopen....
 
Die 5 miljoen euro per seizoen extra zal ze niet eens beter dan PSV doen worden, laatstaan het Bayern van Nederland worden...dan zullen ze toch eerst eens een speler voor meer dan 30 miljoen euro moeten zien te verkopen....
Het zullen wel ettelijke miljoenen meer worden Razinho.Ze willen de club overnemen en ook de aandelen. Dat is wat anders dan de 7.5 M die PSV krijgt van de 5 bedrijven die aangesloten zijn in de metropoolregio Brainport Eindhoven.
 
Het zullen wel ettelijke miljoenen meer worden Razinho.Ze willen de club overnemen en ook de aandelen. Dat is wat anders dan de 7.5 M die PSV krijgt van de 5 bedrijven die aangesloten zijn in de metropoolregio Brainport Eindhoven.
Maar het is ook even iets anders dan shirtsponsoring.
 
Ik weet niet of zon constructie een gezonde manier is om ook op lange termijn een grote club te blijven, maar sportief gezien is dat heel goed voor het NLse voetbal en houdt het PSV ook wakker en alert. Ik weet alleen niet of het in een klein land als NL kans van slagen heeft. Dit soort constructies zijn niet eens winstgevend gebleken in Engeland waar alles van marketing, bedrijvigheid en merchandising 100 keer groter is dan in NL. Uiteindelijk willen dat soort lui geld en winst zien en zon gigantische winst is elders niet eens te behalen en hier zal dat evenmin het geval zijn.
 
Het zullen wel ettelijke miljoenen meer worden Razinho.Ze willen de club overnemen en ook de aandelen. Dat is wat anders dan de 7.5 M die PSV krijgt van de 5 bedrijven die aangesloten zijn in de metropoolregio Brainport Eindhoven.
Ik moet nog zien dat een buitenlandse bedrijf structureel minimaal 25 miljoen euro per seizoen wil steken in Feyenoord....het zal hooguit 10 miljoen euro per seizoen zijn, maar daarmee word je nog steeds niet het Bayern van Nederland....
 
Ik moet nog zien dat een buitenlandse bedrijf structureel minimaal 25 miljoen euro per seizoen wil steken in Feyenoord....het zal hooguit 10 miljoen euro per seizoen zijn, maar daarmee word je nog steeds niet het Bayern van Nederland....
In Nederland is het wel relatief gemakkelijk om in de Champions League uit te komen. De Nederlandse competitie staat nu 11e op de UEFA ranglijst (afgelopen seizoen iets van 13e). Investeer 3 jaar achter elkaar 30 miljoen in de club en je kunt Europees weer punten verzamelen, Nederlandse competitie weer hogerop de UEFA ladder krijgen en zo de CL relatief gemakkelijk inrollen (iets van 45 miljoen inkomsten standaard). Alles staat en valt met goed beleid maar begrijp wel dat het als een kans gezien wordt door een buitenlandse investeerder. De aangekochte Feyenoord aandelen hebben potentie om behoorlijk te gaan stijgen in waarde. In zekere zin is Feyenoord een slapende reus met het Rotterdamse gebied als standplaats en de grote groep aanhangers
 
Nare loting voor Feyenoord. Tegen Qabala (Azerbeidzjan) of Dinami Tbilisi (Georgië). Zijn nou niet echt de ploegen waartegen je wil spelen.
 
Veronica wou Berghuis graag spreken na de oefenpot tegen Angers,, maar Berghuis wou zelf niet, of hij mocht niet van Feyenooit. Ik weet ff niet meer welke. In ieder geval, hij kwam niet.

Maakte wel 2 prima goals weer. Goede speler hoor, maar zo onnodig.
 
Veronica wou Berghuis graag spreken na de oefenpot tegen Angers,, maar Berghuis wou zelf niet, of hij mocht niet van Feyenooit. Ik weet ff niet meer welke. In ieder geval, hij kwam niet.

Maakte wel 2 prima goals weer. Goede speler hoor, maar zo onnodig.
Scoorde zelfs 3x. Gaf n lompe terugspeelbal die de 1-1 inleide. Leuk rendement maar vreselijke vent. #nietdoen
 
Terug
Bovenaan Onderaan