Feyenoord

Misschien dat Feyenoord dat wel wint, maar ik ben bang dat de Kuip zelf een concert van Rammstein niet overleeft! Ik snap nu wel die plannen voor een nieuw stadion wat beter; na 25 juni hebben ze er geen meer...

Ich muss zerstören!
Ja, ja, ja
Doch es darf nicht mir gehören.

Het zou zo maar eens het Feyenoord-clublied kunnen zijn.
 
25 juni staat Rammstein in de Kuip.... Moet Feyenoord kunnen winnen met een beetje geluk
Rammstein speelt steviger.. Die gaan t winnen.
Misschien dat Feyenoord dat wel wint, maar ik ben bang dat de Kuip zelf een concert van Rammstein niet overleeft! Ik snap nu wel die plannen voor een nieuw stadion wat beter; na 25 juni hebben ze er geen meer...

26 Juni 2019

"Wegens een zoveelste overtreding van het vuurwerkverbod is door de KNVB besloten dat Feyenoord dit jaar tot de winterstop 1 tribune gesloten moet houden voor publiek. De straf is buitengewoon zwaar, maar gezien Feyenoord meerdere malen is gewaarschuwd, beboet en gestraft voor eerdere overtredingen was de maat voor KNVB nu echt vol. Het verweer van de club dat de vuurwerk- ongeregeldheden behoorden tot de show van een Duitse popband werd niet door de KNVB erkend. Huisadvocaat Van Benthem maakt zich inmiddels op de straf aan te vechten.. Wordt vervolgd.
 
Luciano Narsingh tweede nieuwkomer bij Feyenoord

link

Luciano Narsingh gaat dit seizoen de tweede nieuwkomer bij Feyenoord worden.
Feyenoord hoeft geen transfersom op tafel te leggen, Narsingh was nadat zijn verbintenis bij Swansea City in de Championship was afgelopen, immers gratis op te halen.


Gewoon gratis. Immers gratis of Narsingh gratis. :confused: ;)
 
Luciano Narsingh tweede nieuwkomer bij Feyenoord

link

Luciano Narsingh gaat dit seizoen de tweede nieuwkomer bij Feyenoord worden.
Feyenoord hoeft geen transfersom op tafel te leggen, Narsingh was nadat zijn verbintenis bij Swansea City in de Championship was afgelopen, immers gratis op te halen.


Gewoon gratis. Immers gratis of Narsingh gratis. :confused:;)

Typische Feyenoord aankoop; en als de geruchten werkelijkheid worden zou het ook een typische JdJ aankoop kunnen worden genoemd.
 
Typische Feyenoord aankoop; en als de geruchten werkelijkheid worden zou het ook een typische JdJ aankoop kunnen worden genoemd.
IK vindt het best een slimme aktie. Narsingh gaat op de plaats van Berghuis, en Berghuis komt op 10 te spelen. Géen transfersom. Hier gebeurt niets, en daar gebeurt tenminste wat...En als klap op de vuurpijl, Berghuis blijft bij ons weg. Beide partijen tevreden. En nu snel wat extra miljoenen bij Lyanco voegen.
 
IK vindt het best een slimme aktie. Narsingh gaat op de plaats van Berghuis, en Berghuis komt op 10 te spelen. Géen transfersom. Hier gebeurt niets, en daar gebeurt tenminste wat...En als klap op de vuurpijl, Berghuis blijft bij ons weg. Beide partijen tevreden. En nu snel wat extra miljoenen bij Lyanco voegen.

Als wij Beugelsdijk voor 5 euro ophalen gebeurt hier ook iets, betekent niet meteen dat het geweldig is
 
Narsingh naar Feyenoord, vind dat wel een goede aankoop van ze. Worden ze zonder twijfel sterker van.
 
Welke positie verwacht je dan wel van Feyenoord (er van uitgaande dat Ajax en PSV 1 en 2 worden)? De aankopen tot nu toe zijn best goed.

Welke aankopen vind jij goed dan? Marsman wordt derde keeper, Narsingh heeft net zoveel wedstrijdritme als Afellay en deze man mag gratis weg bij Reading, nummer 20 van de Championship. Ik verwacht dat Feyenoord vierde of misschien zelfs derde wordt.
 
Ik had eigenlijk de hoop dat dat nieuwe contract al lang geregeld was. Nu is er nog steeds een theoretische kans dat hij komt... :cautious:

Overigens, in dat artikel: "een hard gelach" :FP:
Inderdaad....

Dat harde gelach was natuurlijk bij de PSV supporters, toen wij in de veronderstelling waren dat alles geregeld was met Feyenoord.
 
Welke aankopen vind jij goed dan? Marsman wordt derde keeper, Narsingh heeft net zoveel wedstrijdritme als Afellay en deze man mag gratis weg bij Reading, nummer 20 van de Championship. Ik verwacht dat Feyenoord vierde of misschien zelfs derde wordt.

Dat denk ik ook. Feyenoord kan alleen 2e worden als Ajax of PSV er compleet doorheen zakt, Utrecht en AZ geen superseizoen hebben en ze zelf in goede doen zijn.

Afellay in goede doen was dan in elk geval nog de grote man in de Eredivisie, Narsingh 'n draver die bij PSV al kantje boord was. En die Kelly moet ik ook nog zien.

Daar staat tegenover dat Vilhena weg is en van Persie gestopt is. Bottom line zijn ze misschien zelfs wel zwakker geworden, zeker als Berghuis straks nog vertrekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan