Feyenoord

Stam is een verschrikkelijke trainer. Zette bij Jong Ajax onze verongelukte parel uit de jeugdopleiding (Nouri) continu op de bank ten faveure van talentloze dravertjes op het middenveld. Stelde louter dat soort spelers op en liet de technisch begaafde jongens banken. Speelde puur op de nul en verdedigend. Wat dat betreft past hij ook wel weer in de havenstad. Had een lichting vol talent tot zijn beschikking maar bakte er geen pepernoot van.

Prima om te zien dat Feyenoord nog steeds beleid voert dat slaat als een tang op een varken. Dat het nog maar lang een kansloze kutclub mag blijven. :grin:

Lijkt me in dat geval een prima keuze van Feyenoord om voor Stam te gaan :unsure:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jaap Stam maakt feyenoord al beter als hij zelf in de verdediging gaat staan... wat n brandhout.
Verliezen in de eigen Kuip tegen een kleinere club komt zelden voor bij Feyenoord ....op deze wijze eindigt Feyenoord als 5e aan het eind van het seizoen ....
 
En dan wel nog even de nieuwe coach aan hebben gesteld? Dat slaat toch ook helemaal nergens op.
 
25 juni staat Rammstein in de Kuip.... Moet Feyenoord kunnen winnen met een beetje geluk

Misschien dat Feyenoord dat wel wint, maar ik ben bang dat de Kuip zelf een concert van Rammstein niet overleeft! Ik snap nu wel die plannen voor een nieuw stadion wat beter; na 25 juni hebben ze er geen meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan