Feyenoord

In Marbella is het de komende 4 dagen
15 graden
13 graden
17 graden
16 graden

In Rotterdam
19 graden
17 graden
14 graden
16 graden

:rolleyes: :maniac: En daarvoor 2 x 3 uur met zijn allen in een vliegtuig gaan zitten. :ROFL:
 
Al vroor het 10 graden in Marbella en stond Feyenoord bovenaan, dan nog is het de moeite waard om Rotterdam te ontvluchten.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-kuyt-fans-vinden-kaartjes-veel-te-duur-.html

zit mij ondertussen af te vragen wat ik toentertijd heb neergelegd voor de wedstrijd van Mark v. Bommel. Kan mij niet voorstellen dat ik daarvoor €25 he neergelegd.

Als ik het perse zou willen kon ik het zoeken... Maar ik meen te herinneren dat het 10 euro was. Wel leuk, ik heb toen denk ik de beste Maher gezien. Op een gegeven moment kreeg die "te horen" dat hij zich wat minder moest profileren tegen team van Bommel. Door middel van een stevige ingreep van van Bommel. :lol:
 
Als ik het perse zou willen kon ik het zoeken... Maar ik meen te herinneren dat het 10 euro was. Wel leuk, ik heb toen denk ik de beste Maher gezien. Op een gegeven moment kreeg die "te horen" dat hij zich wat minder moest profileren tegen team van Bommel. Door middel van een stevige ingreep van van Bommel. :lol:
Heb ondertussen zelf gezocht, je zit goed, oost en west waren voor een tientje de man te verkrijgen. Er gaat weliswaar een (groot) deel naar de Kuijt foundation maar dan nog, met je gezin naar de uitzwaaiwedstrijd van Kuijt kost je zo minimaal €100, kan je een hoop andere dingen voor doen.
 
Als ik het perse zou willen kon ik het zoeken... Maar ik meen te herinneren dat het 10 euro was. Wel leuk, ik heb toen denk ik de beste Maher gezien. Op een gegeven moment kreeg die "te horen" dat hij zich wat minder moest profileren tegen team van Bommel. Door middel van een stevige ingreep van van Bommel. :lol:

Tijdens die wedstrijd dacht ik even dat we een geweldig seizoen tegemoet gingen, kon niet beter natuurlijk voor de eerste keer dat ik een seizoenskaart had. Dat ging de eerste paar wedstrijden nog goed met die 5-1 tegen NEC en de 4-0 tegen Ajax en goede pot tegen AC Milan thuis, maar die hosanna was toen ook zo weer verdwenen.
 
Van Bronckhorst ben ik geen fan van als trainer. Maar op papier is het een van de betere trainers die Feyenoord heeft gehad.
Met twee bekers een titel en de Johan Cruijff Schaal is dit een van de meest succesvolle periodes van Feyenoord.

Bron: VI
 
Van Bronckhorst ben ik geen fan van als trainer. Maar op papier is het een van de betere trainers die Feyenoord heeft gehad.
Met twee bekers een titel en de Johan Cruijff Schaal is dit een van de meest succesvolle periodes van Feyenoord.

Bron: VI
Cocu doet het op papier ook heel aardig en ook over hem zijn de meningen op z'n zachtst gezegd verdeeld.
 
Van Bronckhorst ben ik geen fan van als trainer. Maar op papier is het een van de betere trainers die Feyenoord heeft gehad.
Met twee bekers een titel en de Johan Cruijff Schaal is dit een van de meest succesvolle periodes van Feyenoord.

Bron: VI

Het is ook nogal snel een van de meest succesvolle periodes. :grin: Maar ik had het dit seizoen nog moeten zien zonder die warme balletjes.
 
Altijd leuk om achteraf gelijk te krijgen

https://www.ad.nl/nederlands-voetba...an-uitspraken-van-kuyt-in-zijn-boek~ac912d93/

Dit gaan we ook over over Cocu horen over een paar jaar, aardige gozer, niemand nam hem serieus of luisterde naar hem, maar de resultaten waren goed en dat camoufleerde alles. Cocu en Gio zijn beide ideale schoonzonen die geen vlieg kwaad doen, in een wereld vol idioten, arrogante en verwende miljonairtjes die schijt hebben aan alles en iedereen, helemaal de figuren die te netjes en vriendelijk zijn.
 
Altijd leuk om achteraf gelijk te krijgen

https://www.ad.nl/nederlands-voetba...an-uitspraken-van-kuyt-in-zijn-boek~ac912d93/

Dit gaan we ook over over Cocu horen over een paar jaar, aardige gozer, niemand nam hem serieus of luisterde naar hem, maar de resultaten waren goed en dat camoufleerde alles. Cocu en Gio zijn beide ideale schoonzonen die geen vlieg kwaad doen, in een wereld vol idioten, arrogante en verwende miljonairtjes die schijt hebben aan alles en iedereen, helemaal de figuren die te netjes en vriendelijk zijn.

Geloof ik niks van. Ik ben trouwens verbaasd dat Kuyt zich zo over van Bronkhorst uitlaat. Er klinkt toch wel wat frustratie door.
 
Geloof ik niks van. Ik ben trouwens verbaasd dat Kuyt zich zo over van Bronkhorst uitlaat. Er klinkt toch wel wat frustratie door.

In die docu van hem was dat ook al te zien, hoe erg hij over de zeik was omdat Gio hem tijdens belangrijke wedstrijden gewoon op de bank liet zitten. En dat terwijl onze Gio toch zo'n mietje is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan