Feyenoord

Je weet het inderdaad nooit met die Engelse clubs, maar 17 miljoen is al heel veel geld. Zal niet of nauwelijks meer gaan opbrengen, eerder minder. Newcastle United heeft veel miskopen gedaan. Wellicht hebben ze zich bedacht.

Ze kunnen hem verkopen na de bekerwedstrijd. Dan speelt Feyenoord nergens meer om.
(Heeft er iemand wat onbehandeld hout?)
 
Goed recht van Feyenoord, maar ik denk niet dat Jorgensen in waarde stijgt. Al weet je met die Engelsen nooit hoe het lopen gaat. Mooi bedrag voor zo'n speler, toch?

27, en feyenoord heeft geen podium om zich te onderscheiden. Dit seizoen is al ver afgelopen. Het enige wat je nog kunt winnen is de beker met bijbehorende EL-deelname, en die gaat geen 17 miljoen opleveren.
Volgend jaar is ie 5 miljoen minder waard.
 
Onbegrijpelijk.....VVV wint vandaag van Feyenoord, terwijl PSV afgelopen woensdag geen deuk in een pakje boter kon schoppen tegen Feyenoord...en PSV ging gisteravond pas beter voetballen nadat PEC met 10 man kwam te spelen....die voorsprong van 7 punten op Ajax blijft uitermate fragiel als we zo blijven doorspelen in de komende weken....dan hebben we het straks ook moeilijk tegen VVV, Excelsior, Willem II, Roda, NAC en ADO......ook al weten we dat onze verdediging matig is, dan nog kan Cocu er toch voor zorgen dat het middenveld en de voorhoede beter en efficiënter spelen dan nu het geval is...??? Nogmaals, ik zie ons punten morsen in februari....
 
Onbegrijpelijk.....VVV wint vandaag van Feyenoord, terwijl PSV afgelopen woensdag geen deuk in een pakje boter kon schoppen tegen Feyenoord...en PSV ging gisteravond pas beter voetballen nadat PEC met 10 man kwam te spelen....die voorsprong van 7 punten op Ajax blijft uitermate fragiel als we zo blijven doorspelen in de komende weken....dan hebben we het straks ook moeilijk tegen VVV, Excelsior, Willem II, Roda, NAC en ADO......ook al weten we dat onze verdediging matig is, dan nog kan Cocu er toch voor zorgen dat het middenveld en de voorhoede beter en efficiënter spelen dan nu het geval is...??? Nogmaals, ik zie ons punten morsen in februari....

ajax heeft net zo goed moeite met NAC. Feyenoord zal al moeite genoeg hebben om de 4e plek vast te houden. PSV is voor mij de grootste kanshebber voor de titel.
 
ajax heeft net zo goed moeite met NAC. Feyenoord zal al moeite genoeg hebben om de 4e plek vast te houden. PSV is voor mij de grootste kanshebber voor de titel.

PSV is inderdaad de grootste kanshebber voor de titel met hun 7 punten voorsprong, maar dan moet er vanaf nu veel effectiever, efficienter en aantrekkelijker gevoetbald worden en in een veel hoger tempo, zodat het bij rust al 2-0 of 3-0 staat....
 
PSV is inderdaad de grootste kanshebber voor de titel met hun 7 punten voorsprong, maar dan moet er vanaf nu veel effectiever, efficienter en aantrekkelijker gevoetbald worden en in een veel hoger tempo, zodat het bij rust al 2-0 of 3-0 staat....

Voor de titel is aantrekkelijker niet nodig.. Zou voor de fans wel mooi meegenomen zijn.
 
Onbegrijpelijk.....VVV wint vandaag van Feyenoord, terwijl PSV afgelopen woensdag geen deuk in een pakje boter kon schoppen tegen Feyenoord...en PSV ging gisteravond pas beter voetballen nadat PEC met 10 man kwam te spelen....die voorsprong van 7 punten op Ajax blijft uitermate fragiel als we zo blijven doorspelen in de komende weken....dan hebben we het straks ook moeilijk tegen VVV, Excelsior, Willem II, Roda, NAC en ADO......ook al weten we dat onze verdediging matig is, dan nog kan Cocu er toch voor zorgen dat het middenveld en de voorhoede beter en efficiënter spelen dan nu het geval is...??? Nogmaals, ik zie ons punten morsen in februari....

Je kunt dit ook omdraaien: PSV en Feyenoord spelen midweeks tegen elkaar voor de beker. PSV speelt 3 dagen later, en het is in de eerste niet goed, maar PEC was verder ook volslagen kansloos. Een schotje van afstand in de eerste helft, dat was het. Feyenoord had een dag extra rust, en krijgt desondanks niks voor elkaar in Venlo en wordt bij vlagen overlopen. 1-0 voor VVV is geflatteerd, maar meer dan 0-0 had Feyenoord ook niet verdiend. Ook AZ, nummer 3 in de competitie, leidt puntenverlies, tegen de nummer laatst.

Ajax had niet eens een midweeks programma, en wint piepend en krakend van NAC, na eerst volkomen terecht, op 0-1 te zijn gekomen.

Nu komt er weer een midweeks programma aan. Ik heb zomaar het idee dat PSV dat beter gaat verteren dan de "concurrentie".


 
Sjonge zeg, er zit nog genoeg gif in de beker voor Feyenoord ;)
Is Arie eindelijk terug, en Botteghin bijna terug geloof ik, raken ze in 1 wedstrijd 3 vleugelverdedigers kwijt.
Wel een beetje sneu.
Ook een beetje karma, want vorig jaar hebben ze met dat kampioenschap natuurlijk veel en veel teveel gekregen al :)
 
Toch is het genieten als van Persie al warm gaat lopen. Zelfs dat aspect ziet er bij hem mooier uit dan de gemiddelde Eredivisie speler, laat staan zijn looplijnen, aannames etc.
 
Laatst bewerkt:
Feyenoord is gemiddeld 1 x in de 10 jaar landskampioen, dus als we daarvan uitgaan, dan hoeven ze voor 2026 niet meer te rekenen op een landskampioenschap....:D
 
Laatst bewerkt:
Zijn die twee Feyenoorders met de moeilijke namen nu geschorst voor de wedstrijd tegen ons ? Of kunnen ze ook met 1 duel wegkomen ?
 
Zijn die twee Feyenoorders met de moeilijke namen nu geschorst voor de wedstrijd tegen ons ? Of kunnen ze ook met 1 duel wegkomen ?

Başacıkoğlu is geschorst tegen PSV. Heeft 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk.
Malacia is 1 wedstrijd geschorst en mist alleen de wedstrijd tegen Heracles.
Feyenoord heeft beide straffen geaccepteerd.
 
Başacıkoğlu is geschorst tegen PSV. Heeft 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk.
Malacia is 1 wedstrijd geschorst en mist alleen de wedstrijd tegen Heracles.
Feyenoord heeft beide straffen geaccepteerd.

Malaria is er dus weer bij tegen PSV. Die Basa... zal niet gemist worden. Wordt tijd dat er eens gewonnen wordt daar. Hoe, dat maakt me niet uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan