Feyenoord

Ik vind de kritiek op Slot meestal net iets te overdreven hier. Maar deze uitspraak bevestigt toch wel het beeld van hem, moet ik toegeven.
Dit is echt het domste/sneuste/zieligste wat ik van hem heb gezien/gelezen.
Dit is toch werkelijk ongelofelijk dat je dit uit de strot krijgt?

Wat hij eigenlijk ook zegt tussen de regels door is dat het nadelig was voor Feyenoord dat ze nu een keertje geen slappe Diederik Jan uit Dordrecht met een fluit hadden.
 
Arne Slot:


‘De sfeer hier was ook geweldig vanavond. Vervelend genoeg was de scheidsrechter er niet door geïmponeerd. Ik kan alleen maar hopen dat het volgende week aan de arbitragekant ook zo is."

"Mijn spelers zijn van de entourage niet onder de indruk, weet ik uit ervaring, maar andere mensen, die ook binnen de lijnen staan, zijn daar wel van onder de indruk", aldus Slot.





:fever::fever::zien:
Uhhhh
 
Arne Slot:


‘De sfeer hier was ook geweldig vanavond. Vervelend genoeg was de scheidsrechter er niet door geïmponeerd. Ik kan alleen maar hopen dat het volgende week aan de arbitragekant ook zo is."

"Mijn spelers zijn van de entourage niet onder de indruk, weet ik uit ervaring, maar andere mensen, die ook binnen de lijnen staan, zijn daar wel van onder de indruk", aldus Slot.





:fever::fever::zien:
Slot dekt zich alvast in. Als ie uitgeschakeld wordt kan ie deze kaart altijd nog spelen..
Het lag aan de scheidsrechter.
Slot is als het even tegenvalt voor m Calimero met een Calimero complex..
 
Arne Slot:


‘De sfeer hier was ook geweldig vanavond. Vervelend genoeg was de scheidsrechter er niet door geïmponeerd. Ik kan alleen maar hopen dat het volgende week aan de arbitragekant ook zo is."

"Mijn spelers zijn van de entourage niet onder de indruk, weet ik uit ervaring, maar andere mensen, die ook binnen de lijnen staan, zijn daar wel van onder de indruk", aldus Slot.





:fever::fever::zien:
Laat AS Roma voor 1 wedstrijd Mourinho terug halen. :hope: ;)
 
Er zijn 2 dingen zeker in het leven: Feyenoord verliest van Roma en Slot moet ergens over huilen

Nee, ze zorgen de laatste jaren nooit voor problemen, misschien door de maatregelen, want Europees is het afgelopen 2 jaar meerdere keren fout gegaan.

Daarbij, ze moeten tegen Almere, hebben wat dat betreft net zoveel tijd als ajax heeft tegen AZ. Wat n huilebalk
 
Laatst bewerkt:
Nee, ze zorgen de laatste jaren nooit voor problemen, misschien door de maatregelen, want Europees is het afgelopen 2 jaar meerdere keren fout gegaan.

Daarbij, ze moeten tegen Almere, hebben wat dat betreft net zoveel tijd als ajax heeft tegen AZ. Wat n huilebalk

Neenee... Ajax heeft maarliefst 3,5 a 4 uur langer de tijd he :geek:

Dat die vent t uit zn strot krijgt om te zaniken over 2 uur verschil in aanvangstijd. Wees blij dat het geen 12.15u wedstrijd is. Want die zijn altijd kut.
 
Neenee... Ajax heeft maarliefst 3,5 a 4 uur langer de tijd he :geek:

Dat die vent t uit zn strot krijgt om te zaniken over 2 uur verschil in aanvangstijd. Wees blij dat het geen 12.15u wedstrijd is. Want die zijn altijd kut.
Ow wacht., domme ik, Ajax speelde gisteravond vroeg en Feyenoord laat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan