Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator


34718_fullimage_12230716p1p9667_620x413.jpg

Stadion De Kuip

Eerdere duels​

Feyenoord - PSV3 - 1
Eredivisie, 31 januari 2021
Feyenoord - PSV3 - 1
Eredivisie, 15 december 2019
Feyenoord - PSV2 - 1
Eredivisie, 02 december 2018
Feyenoord - PSV1 - 3
Eredivisie, 25 februari 2018
Feyenoord - PSV2 - 0
TOTO KNVB Beker, 31 januari 2018
 
Laatst bewerkt:
De KNVB heeft al de scheidsrechter aangewezen voor deze wedstrijd.
Serdar Gözübüyük. VAR is Pol van Boekel.

Dennis Higler is scheidsrechter bij AZ - Ajax.
VAR is Kevin Blom.
 
Laatste overwinning van PSV tegen Feyenoord in de Kuip was in 2018, PSV won toen met 1-3 door goals van Arias, Bergwijn en Pereiro.

Hopelijk kan PSV dit kunstje in 2022 weer doen! :PSV:
 
Ik heb er een hard hoofd in. Volgens mij gaat alles afhangen van die wedstrijd donderdag. Is het na 90 minuten klaar, dan ben ik bang dat we verliezen. Wordt het verlengen, dan durf ik wel aan winst te denken. Hopelijk hebben we ook weer de beschikking over Ramalho en Madueke.
 
Wat een raar tijdstip voor de zondag. Verder wordt het vast traditioneel lastig.
 
Ik heb er een hard hoofd in. Volgens mij gaat alles afhangen van die wedstrijd donderdag. Is het na 90 minuten klaar, dan ben ik bang dat we verliezen. Wordt het verlengen, dan durf ik wel aan winst te denken. Hopelijk hebben we ook weer de beschikking over Ramalho en Madueke.
Denk dat de wedstrijd AZ-Ajax ook van invloed zal zijn. Wint Ajax dan is het het wel over en sluiten en zal het een klap zijn voor ons. Als ze punten verspelen geeft dat icm de wedstrijd van donderdag ons misschien net een extra boost.
 
Denk dat de wedstrijd AZ-Ajax ook van invloed zal zijn. Wint Ajax dan is het het wel over en sluiten en zal het een klap zijn voor ons. Als ze punten verspelen geeft dat icm de wedstrijd van donderdag ons misschien net een extra boost.
Het moet altijd een motivatie geven, want als Ajax wint, weet je dat je MOET winnen. Dat lijkt me ook een motivatie.
 
Ik heb er een hard hoofd in. Volgens mij gaat alles afhangen van die wedstrijd donderdag. Is het na 90 minuten klaar, dan ben ik bang dat we verliezen. Wordt het verlengen, dan durf ik wel aan winst te denken. Hopelijk hebben we ook weer de beschikking over Ramalho en Madueke.
Ook na 90 minuten zullen ze het voelen. Marseille uit is een ouderwetse heksenketel en Feyenoord zal alles moete geven om door te gaan. 1 goal voorsprong is weinig en Feyenoord kan zo al 2-0 achter komen als Marseille uit de startblokken schiet.
 
Ook al is Feyenoord totaal uitgeput na donderdag en heeft PSV iedereen weer tot de beschikking, we spelen gewoon niet het voetbal dat nodig is om dat soort intensieve wedstrijden (en ook nog eens in een kolkende Kuip) tot een goed einde te brengen. Ik verwacht dat Ajax zondag om 19.00 kampioen is.
 
Laatst bewerkt:
Ok.
Hoe kunnen we dit winnen met slechte spelers (schuld JdJ) die ook nog eens geblesseerd zijn (schuld Schmidt). Met scheidsrechters die altijd tegen PSV zijn (Schuld KNVB), en een VAR die nooit oplet (ook schuld KNVB). Daarnaast is concurrentie tegen het Bayern van Nederland eigenlijk oneerlijk (schuld Overmars en UEFA en CL). De sfeer in de Kuip is nooit positief (schuld legioen), dus dat gaan we nooit redden en zijn we weer een stap dichter bij de afgrond (schuld Gerbrands).

Zo, genoeg gejankt. Spelen. Doe maar alsof je een topsporter bent die wil winnen. Doen wij alsof we supporters zijn die achter hun team staan.
 
Ok.
Hoe kunnen we dit winnen met slechte spelers (schuld JdJ) die ook nog eens geblesseerd zijn (schuld Schmidt). Met scheidsrechters die altijd tegen PSV zijn (Schuld KNVB), en een VAR die nooit oplet (ook schuld KNVB). Daarnaast is concurrentie tegen het Bayern van Nederland eigenlijk oneerlijk (schuld Overmars en UEFA en CL). De sfeer in de Kuip is nooit positief (schuld legioen), dus dat gaan we nooit redden en zijn we weer een stap dichter bij de afgrond (schuld Gerbrands).

Zo, genoeg gejankt. Spelen. Doe maar alsof je een topsporter bent die wil winnen. Doen wij alsof we supporters zijn die achter hun team staan.

En waar is Manolev in dit verhaal?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan