Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is de regel dan eindelijk uitgelegd? Ik weet serieus nog steeds niet hoe het zit qua hands.
Ik denk eerlijk gezegd dat hier niet 1 visie op is en dat elke scheidsrechter hier uiteindelijk en eigen mening over heeft. Zie je ook in de Europese wedstrijden, hoe groot soms het verschil kan zijn tussen schreidsrechters.
 
Is de regel dan eindelijk uitgelegd? Ik weet serieus nog steeds niet hoe het zit qua hands.
Dat is ook het hele probleem. Hangt van uitzonderingen aan elkaar en niemand weet meer wat wel en geen hands is. De scheids mag zelf bepalen of hij het hands VINDT. Lijkt er op
 
Ja lekker KNVB. Krijgen we nou ook 40 miljoen of is het "oeps, ons 8000ste VAR foutje. Sorry, volgende keer beter"
Nee, vanaf woensdag middelt het uit, betekent dat woensdag en zondag de keeper van ajax rood krijgt bij het betreden van het veld :maniac: :maniac:
 
Ik denk eerlijk gezegd dat hier niet 1 visie op is en dat elke scheidsrechter hier uiteindelijk en eigen mening over heeft. Zie je ook in de Europese wedstrijden, hoe groot soms het verschil kan zijn tussen schreidsrechters.
Dan is het dus 'God zegen de greep'
 
Zit veel dieper en structueel niet gebaseerd op toevallig 1 fout. PSV trekt mij te vaak aan het kortste eindje. En dat gelul dat je zelf eerder moet afmaken ect is bullshit 1e klas, eerlijke arbitrage en gelijkspeelveld maakt een competitie fair.
Even een nuance. Bij de uitbal van Blind moet je niet zomaar stoppen met voetballen als er nog niet gefloten is. Dat doe je ook niet als er niet gefloten wordt voor bijvoorbeeld buitenspel. Ongeacht of een uitbal is of niet..
 
Even een nuance. Bij de uitbal van Blind moet je niet zomaar stoppen met voetballen als er nog niet gefloten is. Dat doe je ook niet als er niet gefloten wordt voor bijvoorbeeld buitenspel. Ongeacht of een uitbal is of niet..
Dat is met Schmidt wel te veel in dit elftal geslopen, het huilen bij de scheids. Zo vaak dat onze spelers jammerend bij de scheids terwijl het spel nog door gaat
 
Misschien dat t toch tijd wordt dat de locatie van het VAR-scherm in De Kuip eens nader bekeken wordt, kan nl ook zo zijn dat Serdar niet daar naar toe durfde te gaan.
Snap sowieso niet waarom het op een fixed positie ergens staat. Kan ook prima op een tablet bij de 4e scheidsrechter ofzo.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan