En dat ene doelpunt van ze is dan natuurlijk weer een heel goedkoop gegeven Kuip-penalty…1-5. Kan die biljartbal na de wedstrijd weer gaan janken.
Feyenoord heeft 9 punten uit 5 wedstrijden (sinds de winterstop), PSV heeft 8 punten. Ja, Feyenoord oogt beter, maar het is ook weer niet zo dat ze met speels gemak alles winnen.Feyenoord is de ploeg in vorm en met de wil om te winnen. PSV heeft meestal niets in De Kuip te halen en dit seizoen al helemaal niet.
En aangezien dit het seizoen is waarin niets loopt zoals verwacht is een 0-3 dus best mogelijk.Feyenoord is de ploeg in vorm en met de wil om te winnen. PSV heeft meestal niets in De Kuip te halen en dit seizoen al helemaal niet.
Het kan op 2 manieren aflopen:
1. PSV komt weer bibberend het veld op en stapt er 90 minuten later met een 4-0 nederlaag vanaf, of
2. PSV doet het verrassend goed en wordt door de scheidsrechter genaaid in de laatste minuut en stapt met een 2-1 nederlaag van het veld af.
Ja, natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijke aflopen, maar ik laat de scenario's met minder dan 1% realisatiekans gemakshalve buiten beschouwing.
De wedstrijden tegen Feyenoord in een notendop. Is al bekend welke thuisfluiter die wedstrijd krijgt?Het kan op 2 manieren aflopen:
1. PSV komt weer bibberend het veld op en stapt er 90 minuten later met een 4-0 nederlaag vanaf, of
2. PSV doet het verrassend goed en wordt door de scheidsrechter genaaid in de laatste minuut en stapt met een 2-1 nederlaag van het veld af.
Ja, natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijke aflopen, maar ik laat de scenario's met minder dan 1% realisatiekans gemakshalve buiten beschouwing.
En je hebt daar te maken met Kuipvrees en de standaard thuisfluiter van een scheidsrechter die PSV aan alle kanten naait. Ik gok op minimaal 1 onterechte penalty voor Feyenoord.Feyenoord heeft 9 punten uit 5 wedstrijden (sinds de winterstop), PSV heeft 8 punten. Ja, Feyenoord oogt beter, maar het is ook weer niet zo dat ze met speels gemak alles winnen.
Ik ben niet super hoopvol, maar laten we ook niet te negatief doen. Feyenoord is echt niet zo goed, wij zijn waarschijnlijk alleen helaas nog slechter.
Ik gok dat we weer eens Polletje krijgen. Of Makkelie.En je hebt daar te maken met Kuipvrees en de standaard thuisfluiter van een scheidsrechter die PSV aan alle kanten naait. Ik gok op minimaal 1 onterechte penalty voor Feyenoord.
Makkelie, die in de schaduw van Rotterdam woonachtig isIk gok dat we weer eens Polletje krijgen. Of Makkelie.