Feyenoord - PSV | Zondag 31 januari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
Mnwq0Qr.jpg
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Blinker is alvast de winst van Feyenoord aan het veiligstellen door 3 PSV’ers in het elftal van de week te zetten en geen Feyenoorders. Stap 2 is dat PSV’ers er zelf in gaan geloven. Stap 3 is zondag verliezen in de Kuip. Dus trap er niet in mensen! Zondag wordt gewoon een ingecalculeerde nederlaag in de Kuip met een ontketende Berghuis, Toornstra en Jorgensen.
 
100% nederlaag. Feyenoord is ook lang niet best maar ook door die verdediging gaan wij niet heen spelen.
Wij hebben voorin alleen Malen nog die wat potten kan breken. Maar die heeft er ook al weken geen zin meer in dus ik zou niet weten van wie het gevaar moet afkomen.
Ik verwacht ook dat Feyenoord druk zal gaan zetten op onze verdediging en middenvelders, dat wordt dus weer elke bal naar voren rossen.
Hopelijk heb ik het mis :).
 
An accident waiting to happen, deze wedstrijd.

Er zullen ongetwijfeld nog 3 spelers geblesseerd raken tussen nu en zondag, nul van de huidige geblesseerden zullen weer inzetbaar zijn, Lea Driessen zal ons weer verblijden met zijn geweldige commentaar en Bas Nijhuis zal de scheids wel worden. In een stamplege Kuip zullen de resterende PSV-ers onder de goedkeurende blik van Speel-Maar-Door-Bassie binnen een half uur door de houthakkers van Feyenoord doormidden getrapt worden. Alleen Baumgartl zal gespaard worden, want die is bij al onze tegenstanders al beroemd om zijn nuttige balverlies op gevaarlijke posities.
 
Gakpo en Madueke zullen de wedstrijd missen. Götze is ook zeer waarschijnlijk nog niet fit (het duurt wel echt lang). Het zal wel weer eens een beschamende afgang worden. Dit is de beste opstelling imo (al moeten we maar wachten of er morgen nog meer blessures bijkomen):
Mvogo
Dumfries- Teze - Boscagli - Max
Sangaré - Rosario
Mo - Thomas
Zahavi - Malen

Hopen op een magere 1-2 winst, maar ik denk dat het eerder 2-1 wordt.
 
Gakpo en Madueke zullen de wedstrijd missen. Götze is ook zeer waarschijnlijk nog niet fit (het duurt wel echt lang). Het zal wel weer eens een beschamende afgang worden. Dit is de beste opstelling imo (al moeten we maar wachten of er morgen nog meer blessures bijkomen):
Mvogo
Dumfries- Teze - Boscagli - Max
Sangaré - Rosario
Mo - Thomas
Zahavi - Malen

Hopen op een magere 1-2 winst, maar ik denk dat het eerder 2-1 wordt.
Ik denk dat we blij mogen zijn als deze 11 spelers kunnen aantreden tegen Feyenoord.
 
Dieperink is VAR

Bas Nijhuis fluit AZ - Ajax. Dan kan hij daar het mannetje zijn.. Dat hij maar oppast. Ze smelten de kazen. :cautious: ;)
Hopen op een gelijkspelletje met 'mannelijk voetbal' (niks affluiten dus) en veel blessures, maar dat zal wel weer niet gebeuren :cautious:
 
De uitslag zal afhangen van hoe wij de duels ingaan. En Berguis vanaf 30 meter bewaken.. als het lukt hem uit de wedstrijd te houden..
 
Ik zeg: 1-2 eindstand, waarvan 1 doelpunt van PSV in de laatste 10 minuten uit een penalty wordt gemaakt door Max. We winnen uiteindelijk wel, maar het wordt een zeer armoedige wedstrijd van beide kanten.
 
Ik zeg: 1-2 eindstand, waarvan 1 doelpunt van PSV in de laatste 10 minuten uit een penalty wordt gemaakt door Max. We winnen uiteindelijk wel, maar het wordt een zeer armoedige wedstrijd van beide kanten.
Ik kan ermee leven. :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan