Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nope. We houden de traditie van winnen daar gewoon in stand.
Ik verwacht dat PSV net zo hongerig is. We hebben meer kwaliteit dus dat moet de doorslag gevenAls Feyenoord vaak genoeg gas geeft, dan vrees ik dat na zaterdag er een gaatje van 6 punten is. Ik schat Feyenoord op dit moment hongeriger en feller in dan PSV en dat is doorgaans in de Kuip doorslaggevend.
Zou moeten, maar zulks voordeel hebben we eerder gehad tegen ajax, hielp niet. was n paar seizoenen terug.PSV moet morgen tegen Napoli en Feyenoord donderdag tegen Panathinaikos.
Die 2 dagen extra rust moet toch een voordeel zijn voor PSV.
HmmmmScheidsrechter Lindhout
VAR Higler
Op hoop van zegen dat ze geen discutabele beslissende rol hebben.![]()
En tegen Rangers hielp het ook nietZou moeten, maar zulks voordeel hebben we eerder gehad tegen ajax, hielp niet. was n paar seizoenen terug.
Hetzelfde qua inzet tonen en dan komt onze surplus aan kwaliteit vanzelf bovendrijven..Compleet ander team met ander voetbal dan Napoli.
GAE werd maar 2-1. Balletje kan raar rollen.
Maar dat dit vertrouwen geeft, moge duidelijk zijn
Ik denk oprecht dat GAE 2-1 eindigde mede omdat er gespaard werd voor Napoli. Geen goede manier om een wedstrijd in te gaan, maar als ze zulke resultaten halen tegen een Napoli dan mogen ze elk eredivisie wedstrijd 2-1 winnenCompleet ander team met ander voetbal dan Napoli.
GAE werd maar 2-1. Balletje kan raar rollen.
Maar dat dit vertrouwen geeft, moge duidelijk zijn
Doe dan maar 2-0 en zonder blunder tegengoal.Ik denk oprecht dat GAE 2-1 eindigde mede omdat er gespaard werd voor Napoli. Geen goede manier om een wedstrijd in te gaan, maar als ze zulke resultaten halen tegen een Napoli dan mogen ze elk eredivisie wedstrijd 2-1 winnen
Dus Telstar is beter dan Napoli.Als je Napoli met 6-2 het veld af veegt, moet je deze ook kunnen winnen.
Wel even blessures en pijntjes afwachten.Na gisteren lijkt het me wel duidelijk - wat je er ook van vindt - dat Pepi voorlopig nog vanaf de bank de wedstrijd in komt. Kan me niet voorstellen dat Bosz dat tegen Feyenoord anders gaat doen.