Feyenoord - PSV | Zondag 26 oktober 14:30 | Eindstand 2-3

Als Feyenoord vaak genoeg gas geeft, dan vrees ik dat na zaterdag er een gaatje van 6 punten is. Ik schat Feyenoord op dit moment hongeriger en feller in dan PSV en dat is doorgaans in de Kuip doorslaggevend.

Als Feyenoord vaak genoeg gas geeft, dan vrees ik dat na zaterdag er een gaatje van 6 punten is. Ik schat Feyenoord op dit moment hongeriger en feller in dan PSV en dat is doorgaans in de Kuip doorslaggevend.
Ik verwacht dat PSV net zo hongerig is. We hebben meer kwaliteit dus dat moet de doorslag geven

PSV moet morgen tegen Napoli en Feyenoord donderdag tegen Panathinaikos.
Die 2 dagen extra rust moet toch een voordeel zijn voor PSV.

Feyenoord kan aan de bak zondag. Als we het niveau van vanavond halen dan worden ze geslacht in eigen huis..

.
Compleet ander team met ander voetbal dan Napoli.

GAE werd maar 2-1. Balletje kan raar rollen.

Maar dat dit vertrouwen geeft, moge duidelijk zijn
Hetzelfde qua inzet tonen en dan komt onze surplus aan kwaliteit vanzelf bovendrijven..

Compleet ander team met ander voetbal dan Napoli.

GAE werd maar 2-1. Balletje kan raar rollen.

Maar dat dit vertrouwen geeft, moge duidelijk zijn
Ik denk oprecht dat GAE 2-1 eindigde mede omdat er gespaard werd voor Napoli. Geen goede manier om een wedstrijd in te gaan, maar als ze zulke resultaten halen tegen een Napoli dan mogen ze elk eredivisie wedstrijd 2-1 winnen

Ik denk oprecht dat GAE 2-1 eindigde mede omdat er gespaard werd voor Napoli. Geen goede manier om een wedstrijd in te gaan, maar als ze zulke resultaten halen tegen een Napoli dan mogen ze elk eredivisie wedstrijd 2-1 winnen
Doe dan maar 2-0 en zonder blunder tegengoal.

Ben benieuwd of ze het in deze wedstrijd ook kunnen laten zien. 1 zwaluw enzo.
En vervolgens of ze dan tegen een "kleine" tegenstander niet verslappen.

Na gisteren lijkt het me wel duidelijk - wat je er ook van vindt - dat Pepi voorlopig nog vanaf de bank de wedstrijd in komt. Kan me niet voorstellen dat Bosz dat tegen Feyenoord anders gaat doen.

Na gisteren lijkt het me wel duidelijk - wat je er ook van vindt - dat Pepi voorlopig nog vanaf de bank de wedstrijd in komt. Kan me niet voorstellen dat Bosz dat tegen Feyenoord anders gaat doen.
Wel even blessures en pijntjes afwachten.
Plus, misschien is Flamingo tegen Ueda wel slim.

Ondanks de geweldige partij tegen Napoli vond ik het defensief nog steeds wat onzeker. Ook de opbouw van achteruit was in de begin fase matig. Feyenoord zal uit een heel ander vaatje tappen dan Napoli ben ik bang.

Terug
Bovenaan Onderaan