Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die eerste was toch een loepzuivere penalty? Daar kun je toch met de beste wil van de wereld niks anders van maken.

Die tweede was er inderdaad geen, maar dan had PSV met 2-1 verloren ipv 3-1, maakt natuurlijk niets uit.
Jij hebt duidelijk zijn uitspraken niet gehoord.
 
Die eerste was toch een loepzuivere penalty? Daar kun je toch met de beste wil van de wereld niks anders van maken.

Die tweede was er inderdaad geen, maar dan had PSV met 2-1 verloren ipv 3-1, maakt natuurlijk niets uit.

Ben het volledig met je eens. Maar hij moet niet zo verbolgen reageren als hij van dusdanige invloed is geweest op de wedstrijd.
 
Die eerste was toch een loepzuivere penalty? Daar kun je toch met de beste wil van de wereld niks anders van maken.

Die tweede was er inderdaad geen, maar dan had PSV met 2-1 verloren ipv 3-1, maakt natuurlijk niets uit.
Mmm, :unsure: is er eigenlijk een Nederlands woord "Anschlusstreffer"? Bij een 2-1 is een 2-2 in de laatste minuut zomaar mogelijk. AZ besliste ook in de laatste minuut. Bij een 3-0 is het eigenlijk wel gespeeld.
 
Nijhuis is compleet van het pad af. Hij denkt dat die 50.000 man gisteren waren gekomen om hem te zien fluiten. En dan die voetballers met hun gezeik dat hij het verkeerd doet, tsss.....
Precies wat ik gisteren thuis zei. Alsof er iemand kaarten koopt om naar een scheidsrechter te gaan kijken.
Mmm, :unsure: is er eigenlijk een Nederlands woord "Anschlusstreffer"? Bij een 2-1 is een 2-2 in de laatste minuut zomaar mogelijk. AZ besliste ook in de laatste minuut. Bij een 3-0 is het eigenlijk wel gespeeld.
Eens. Je bent iets gemotiveerder om nog 1 goal te maken dan 2.
 
Kenneth Perez vatte het ook goed samen: Bij Nijhuis mag iedereen altijd onbeperkt schoppen uitdelen, maar als iemand hem daar op aanspreekt, staat meneer gelijk met zijn gele kaarten klaar.

Nijhuis is een kwal van een vent en een erbarmelijke scheidsrechter. Het is een schande dat we zulke mannen hebben lopen in ons scheidrechtersgilde.
 
Jij hebt duidelijk zijn uitspraken niet gehoord.
Niet gehoord, wel gelezen. Ben het met j eens dat hij dat nbetre niet had kunnen zeggen, en ook dat hij wel heel blij is met zichzelf. Maar het punt was dat hij de wedstrijd beinvloedt zou hebben. En dat klopt niet, PSV had ook bij correct fluiten deze pot verloren
 
Mmm, :unsure: is er eigenlijk een Nederlands woord "Anschlusstreffer"? Bij een 2-1 is een 2-2 in de laatste minuut zomaar mogelijk. AZ besliste ook in de laatste minuut. Bij een 3-0 is het eigenlijk wel gespeeld.
Heb je de wedstrijd gezien?
 
Mmm, :unsure: is er eigenlijk een Nederlands woord "Anschlusstreffer"? Bij een 2-1 is een 2-2 in de laatste minuut zomaar mogelijk. AZ besliste ook in de laatste minuut. Bij een 3-0 is het eigenlijk wel gespeeld.

Een aansluitingstreffer…
is een doelpunt
  • [Eigenschap of hoedanigheid algemeen] verkleint een eerder opgelopen achterstand in een voetbalwedstrijd tot een verschil van één doelpunt
  • [Omstandigheid] doet zich voor in de voetbalsport
 
Een aansluitingstreffer…
is een doelpunt
  • [Eigenschap of hoedanigheid algemeen] verkleint een eerder opgelopen achterstand in een voetbalwedstrijd tot een verschil van één doelpunt
  • [Omstandigheid] doet zich voor in de voetbalsport

Goh, soms is het Nederlands en het Duits best, zeg maar, ähnlich. :)
 
Nou dat geloof ik niet, krijgt niet echt de grote internationale wedstrijden van de KNVB. word vooral opgehemeld door Johan Derksen, en dat stijgt Nijhuis naar zn kop. 😖
De KNVB heeft ook geen internationale wedstrijden. Feyenoord tegen PSV lijkt me nationaal toch een van de grootste wedstrijden.
 
Nijhuis is een kwal van een vent en een erbarmelijke scheidsrechter. Het is een schande dat we zulke mannen hebben lopen in ons scheidrechtersgilde.

Ach hij is niet de enige. Erbarmelijk is de standaard bij het scheidsrechtersgilde van de KNVB betaald voetbal.
 
Wij gaan dus Faberen deze week. Ben benieuwd of hij het 4 3 3 gaat veranderen en of we verschil gaan zien in beleving de komende tijd
 
Zou mij niets verbazen als die gaat kiezen voor Hendrix en Thomas middenveld. De een voor de ervaring, de ander voor de verbinding. Boscagli als LB omdat die het het minst slecht gedaan heeft. En verder geen wijzigingen. Zo zou ik het tenminste doen. Pereirro achter de hand als (tweede of eerste) spits of nummer 10.
Persoonlijk zou ik dan nog Bruma op rechtsbuiten zetten.
 
Zou mij niets verbazen als die gaat kiezen voor Hendrix en Thomas middenveld. De een voor de ervaring, de ander voor de verbinding. Boscagli als LB omdat die het het minst slecht gedaan heeft. En verder geen wijzigingen. Zo zou ik het tenminste doen. Pereirro achter de hand als (tweede of eerste) spits of nummer 10.
Persoonlijk zou ik dan nog Bruma op rechtsbuiten zetten.
Zet Pereiro maar op 10 en Mo rechtsbuiten. Ik ben helemaal klaar met Bruma, die zou ik echt nooit meer opstellen. Zelfde geldt voor Guti.
 
Ik snap je maar ik ben nog niet vergeten wat een goede indruk Bruma in de eerste weken maakte. Aanvallend heel dreigend, goed meeverdedigend en geweldige steekpasses vanuit het middenveld. Ihattaren verbannen naar rechts zou ik vergooien van talent vinden. En Pereirro op 10 vertrouw ik na zoveel jaar gewoon niet meer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan