Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Opstellingen:
PSV - Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Rosario, Guti, Ihattaren; Doan, Malen, Bergwijn.
Feyenoord - Vermeer; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra.
Reservebank PSV: Zoet, Ruiter, Lato, Baumgartl, Bruma, Mitroglou, Afellay, Gakpo, Pereiro, Tezea
Thomas en Sadilek zitten dus helemaal niet bij de wedstrijdselectie. Blessures?

Opstellingen:
PSV - Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Rosario, Guti, Ihattaren; Doan, Malen, Bergwijn.
Feyenoord - Vermeer; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra.

Eric Addo?Mocht Mark zijn biezen moeten pakken heb ik nog wel een interessante suggestie voor een nieuwe trainer. Hij is een ex PSV-er, doet het momenteel heel erg goed met beperkte middelen, heeft een groot netwerk en speelt aanvallend verzorgd voetbal, wie denken jullie dat het is?
Ah, vind ik geen gek idee. Kan alleen geen goed oordeel vellen over zijn werk bij Volendam, simpelweg omdat ik die wedstrijden niet volg/zie.Ik zal jullie helpen en volgens mij denkt niemand aan hem maar ik vind Wim Jonk een prima kandidaat met beperkte middelen heeft hij Volendam weer aan het voetballen gekregen en hij heeft een groot netwerk en speelt aanvallend verzorgd voetbal,
Als PSV vandaag weet te winnen, en AZ wint ook, doet PSV uitstekende zaken.
Vaak zijn we na de winterstop sterker. Wie weet kunnen we dan alsnog voor de landstitel gaan...
Vandaag is een cruciale dag voor onze mooie club.

Ah, vind ik geen gek idee. Kan alleen geen goed oordeel vellen over zijn werk bij Volendam, simpelweg omdat ik die wedstrijden niet volg/zie.
Thomas is idd geblesseerd
Ik zou er geen probleem mee hebben. Maar gezien het materiaal wat wij nu hebben weet ik niet of nu instappen wijs is. Aan de andere kant, ik heb het gevoel dat het niet alleen aan kwaliteit ontbreekt maar ook aan duidelijke (of door deze spelers uit te voeren) tactiek. Lastig lastig, maar zeker een optie.Volg hem al een tijdje is goed bezig
Aderlating. Geen andere woorden voor. Beetje fysiek druk zetten op Guti en hij spelet de bal wel weer naar de tegenpartij of valt om.

Vooral dat 2e, jongen lijkt vaak te denken dat je 5 minuten de tijd hebt om aan te nemen, rond te kijken en door te spelen. Dat gaat normaal al niet lekker, maar tegen die Rotterdammers helemaal niet.Aderlating. Geen andere woorden voor. Beetje fysiek druk zetten op Guti en hij spelet de bal wel weer naar de tegenpartij of valt om.
Ik zou er geen probleem mee hebben. Maar gezien het materiaal wat wij nu hebben weet ik niet of nu instappen wijs is. Aan de andere kant, ik heb het gevoel dat het niet alleen aan kwaliteit ontbreekt maar ook aan duidelijke (of door deze spelers uit te voeren) tactiek. Lastig lastig, maar zeker een optie.
Kan ik alleen maar verklaren als Thomas niet fit is.Opstelling bekend!
Boscagli basisplaats. Net als Guti. Maar die speelt voor Thomas. Wederom onbegrijpelijke keus. Boscagli prima maar Thomas eruit halen? Rare keus.