Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Overigens verwacht ik een 2-1 nederlaag. 1-0 achter in de eerste helft, in de tweede helft volgt de 20 en in de slotfase een aansluitingstreffer. Wellicht dat de gibeker nog niet leeg is en er nog een PSV gelijkmaker wordt afgekeurd vanwege een overtreding of randje buitenspel of zo.

In het dagelijks leven, altijd.
Met PSV, lang niet altijd. Misschien omdat mijn PSV lat veel hoger ligt dan van menig ander hier.
Je kunt niet voor andere spreken! Het gaat erom dat jou Posts eigenlijk altijd negatief zijn. Ik vind het trouwens wel lekker weglezen, heb er geen moeite mee. Maar om nou te zeggen dat jou psv lat hoger ligt dan andere....nee dat klopt gewoon niet.

Kan alleen maar hopen dat de omstandigheden vanmiddag mee zitten. Een corner die er door de harde wind bij hun invliegt, een blunder van Marsman, etc. Dan zouden we nog kunnen winnen. Zolang we ons niet laten intimideren door hun aggressieve spel of fanatieke publiek.

Weet iemand wie de VAR is vandaag? Kan ik niet gelijk vinden...wel belangrijk om de tv-geile-Bas te corrigeren voor zijn blindheid

Kan alleen maar hopen dat de omstandigheden vanmiddag mee zitten. Een corner die er door de harde wind bij hun invliegt, een blunder van Marsman, etc. Dan zouden we nog kunnen winnen. Zolang we ons niet laten intimideren door hun aggressieve spel of fanatieke publiek.
Nette woorden "fanatieke publiek", je bedoelt die doorgesnoven haven slaven, neem ik aan?

Mocht Mark zijn biezen moeten pakken heb ik nog wel een interessante suggestie voor een nieuwe trainer. Hij is een ex PSV-er, doet het momenteel heel erg goed met beperkte middelen, heeft een groot netwerk en speelt aanvallend verzorgd voetbal, wie denken jullie dat het is?

Mocht Mark zijn biezen moeten pakken heb ik nog wel een interessante suggestie voor een nieuwe trainer. Hij is een ex PSV-er, doet het momenteel heel erg goed met beperkte middelen, heeft een groot netwerk en speelt aanvallend verzorgd voetbal, wie denken jullie dat het is?

Adrie Koster?

Opstelling bekend!

Boscagli basisplaats. Net als Guti. Maar die speelt voor Thomas. Wederom onbegrijpelijke keus. Boscagli prima maar Thomas eruit halen? Rare keus.

Ik snap het ook niet, gezien hij de beste, of in ieder geval meest constante speler was tegen Rosenborg. Voor de rest wel een prima opstelling eigenlijk.

Dacht koster, maar die is het niet. Dan denk ik op basis van het eerste deel Hofland van Fortuna, maar daarvoor geldt dat netwerk weer niet?

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan