Feyenoord - PSV | Vrijdag 4 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
F2qepW2XoAAdWq_

:unsure: Hebben we wat transfers gemist? Bosz en De Jong naar Feyenoord en Slot en Tauner naar PSV? :confused: :maniac: ;)
Een beetje fotograaf moet dit toch zien. :geek: :cool: :lmao:

Ik hoop op winst maar vrees met grote vrezen dat het achterin rammelt met Ramalho cs.. De verdediging was onze achilleshiel en daar is nog geen kwaliteit bij gekomen.
Sterker nog: Brainwaith is vertrokken hoewel ik die ook geen beste indruk maken.

Aftellen is begonnen. Toch wel wat nerveus voor deze pot. Meetmoment ook voor de (belangrijke) CL voorronde

Vermoedelijke opstelling PSV (volgens het AD)
Benítez; Sambo, Ramalho, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Veerman, Babadi; Bakayoko, De Jong, Lang.

In toppers, behalve europees doet Ramalho nog goede dingen en hopelijk hoeft Boscagli niet te sprinten of uitgekapt te worden. Als Luuk, Ibi en Veerman dan een goede dag hebben dan zie ik kansen. Anders kan het weer een vervelende Feyenoord pot worden

Benítez; Sambo, Ramalho, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Veerman, Babadi; Bakayoko, De Jong, Lang.

In toppers, behalve europees doet Ramalho nog goede dingen en hopelijk hoeft Boscagli niet te sprinten of uitgekapt te worden. Als Luuk, Ibi en Veerman dan een goede dag hebben dan zie ik kansen. Anders kan het weer een vervelende Feyenoord pot worden
Zie 1 nieuwe aankoop voor de rest oud en vertrouwd.

Dat is de opstelling tegen Nottingham. Zal echt wel wat verandering in zijn. Ik denk dat Saibari wel eens zou kunnen spelen ten koste van Babadi, en wellicht Pepi ipv Luuk

Dat is de opstelling tegen Nottingham. Zal echt wel wat verandering in zijn. Ik denk dat Saibari wel eens zou kunnen spelen ten koste van Babadi, en wellicht Pepi ipv Luuk
Ik kan me niet voorstellen dat Bosz de aanvoerder en woordvoerder in de eerste officiele wedstrijd al passeert.

Luuk en Pepi samen. PSV heeft in het verleden vaak met 2 spitsen gespeeld en met succes.

Heb ik m'n weergave op donker ingesteld. Lekker zwartgrijs met zwarte letters 😁

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan