Teamspirit
Assistent Bondscoach
Jammer dat deze wedstrijd op vrijdag gespeeld wordt. Dan ben ik net op Schiphol geland als deze wedstrijd begint. Was wel benieuwd naar wat voor vlees we in de Kuip hadde
Omboeken een dag eerder vliegen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat deze wedstrijd op vrijdag gespeeld wordt. Dan ben ik net op Schiphol geland als deze wedstrijd begint. Was wel benieuwd naar wat voor vlees we in de Kuip hadde

Jij bent PSV-er. Niets mis mee.Ik mis Peter.![]()

Ik ook. Kwam altijd betweterig over maar was gewoon een goede vent.Ik mis Peter.![]()
Nee. Feyenoord is verder. Maar zolang de window open is en er altijd ruimte is voor verrassingen in een seizoen, zit ook het kampioenschap er gewoon in. Ondanks het feit dat Feyenoord op dit moment verder is.Ja lastige pot, maar heeft PSV niet op bijna elke positie een betere voetballer staan? (behalve achterin)
And therein lies the problem my dear mr. Data.Ja lastige pot, maar heeft PSV niet op bijna elke positie een betere voetballer staan? (behalve achterin)
Ja, dat ziet er gek uit. Evenals Bosz met z’n handen in z’n zakken. En De Jong als vreemde eend in de bijt: hij heeft haar.![]()
Hebben we wat transfers gemist? Bosz en De Jong naar Feyenoord en Slot en Tauner naar PSV?
![]()
![]()
Een beetje fotograaf moet dit toch zien.![]()
![]()
![]()
Die kuif moet toch makkelijk weg te photoshoppen zijn.![]()
Hebben we wat transfers gemist? Bosz en De Jong naar Feyenoord en Slot en Tauner naar PSV?
![]()
![]()
Een beetje fotograaf moet dit toch zien.![]()
![]()
![]()
Hoezo hij zit gewoon bij je favoriete club?Ik mis Peter.![]()
Zie 1 nieuwe aankoop voor de rest oud en vertrouwd.Vermoedelijke opstelling PSV (volgens het AD)
Benítez; Sambo, Ramalho, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Veerman, Babadi; Bakayoko, De Jong, Lang.
In toppers, behalve europees doet Ramalho nog goede dingen en hopelijk hoeft Boscagli niet te sprinten of uitgekapt te worden. Als Luuk, Ibi en Veerman dan een goede dag hebben dan zie ik kansen. Anders kan het weer een vervelende Feyenoord pot worden
Dat is de opstelling tegen Nottingham. Zal echt wel wat verandering in zijn. Ik denk dat Saibari wel eens zou kunnen spelen ten koste van Babadi, en wellicht Pepi ipv LuukVermoedelijke opstelling PSV (volgens het AD)
Benítez; Sambo, Ramalho, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Veerman, Babadi; Bakayoko, De Jong, Lang.
In toppers, behalve europees doet Ramalho nog goede dingen en hopelijk hoeft Boscagli niet te sprinten of uitgekapt te worden. Als Luuk, Ibi en Veerman dan een goede dag hebben dan zie ik kansen. Anders kan het weer een vervelende Feyenoord pot worden
Ik kan me niet voorstellen dat Bosz de aanvoerder en woordvoerder in de eerste officiele wedstrijd al passeert.Dat is de opstelling tegen Nottingham. Zal echt wel wat verandering in zijn. Ik denk dat Saibari wel eens zou kunnen spelen ten koste van Babadi, en wellicht Pepi ipv Luuk
Luuk en Pepi samen. PSV heeft in het verleden vaak met 2 spitsen gespeeld en met succes.Dat is de opstelling tegen Nottingham. Zal echt wel wat verandering in zijn. Ik denk dat Saibari wel eens zou kunnen spelen ten koste van Babadi, en wellicht Pepi ipv Luuk
Heb ik m'n weergave op donker ingesteld. Lekker zwartgrijs met zwarte lettersVermoedelijke opstelling PSV (volgens het AD)