Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat ben ik blij dat ik tot negen uur moet werken en dit keer maar geen werk ga verzetten om psv te kijken..Wat ben ik blij dat ik deze avond een gigantisch feest heb van mijn werk.
Gewoon volproppen tijdens het buffet tot je eten blijft hangen in je slokdarm, dan flink wat cola drinken.. dat werkt ook uitstekendIk heb dan hopelijk ook voedselvergifitiging in een ultra all inclusive hotel waardoor ik het gelukkig ga missen
In de eerste helft
You are pushing it now...Ik zie Putin en Zelenski eerder samen de joodse nieuwe jaar vieren straks dan dat psv wint
Al had je een operatie voor een ingegroeide teennagel staan, dan nog had je gelukWat ben ik blij dat ik deze avond een gigantisch feest heb van mijn werk.
Dat zeg ik ook altijd als het bij de Mac Donalds niet opschietMaakt mij geen reet meer uit. Ze kijken maar wat ze doen. Stelletje overbetaalde pubers.
Of geen cola meer drinkenGewoon volproppen tijdens het buffet tot je eten blijft hangen in je slokdarm, dan flink wat cola drinken.. dat werkt ook uitstekend![]()
Wat ben ik blij dat ik het hotel geannuleerd heb omdat ik met niemand er heen kan rijden vanwege het kosten splitten.Wat ben ik blij dat ik tot negen uur moet werken en dit keer maar geen werk ga verzetten om psv te kijken..
Dat ja. Zit je club in de hoek waar klappen vallen, boek een wedstrijd tegen PSV voor het opvijzelen van de moraal. Succes verzekerd.Kan zo eens het LASK Linz verhaal worden, alhoewel Linz toen leuk speelde en Zürich onderaan staat.
Oh oh.
Iets met de ommekeer donderdag voor Zürich want PSV komt er aan ....![]()
We lijken wel een soort mediator. Niet normaal.Dat ja. Zit je club in de hoek waar klappen vallen, boek een wedstrijd tegen PSV voor het opvijzelen van de moraal. Succes verzekerd.