Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Laat Schiks het maar weer eens zien dan. Vroeg druk zetten is nu nog belangrijker. Zoals Groningen er steeds makkelijk doorheen kwam blijft niet goed aflopen.Hier heb ik wel een beter gevoel bij in tegenstelling tot Groningen van afgelopen zondag. Volendam heeft aanzienlijk minder kwaliteit dan de noorderlingen, dus ik denk aan een eenvoudige zege voor PSV. Eindstand : 1-4 .......Forza PSV....![]()
Net boven 0, voor velen brrr.Vrijdag de 13e…. Brrrr![]()
Voor Volendam ook.Vrijdag de 13e…. Brrrr![]()
Er bestaan geen eenvoudige zeges zoals Bosz en Schouten ons terecht wekelijks laten horen.dus ik denk aan een eenvoudige zege voor PSV. Eindstand : 1-4 .......Forza PSV....![]()

Nijdig worden omdat iemand niet jouw mening deelt? Kom op man, wat maakt jou het nou uit wat iemand anders vindt?Vind het ongelooflijk en wordt zelfs nijdig van de behoudendheid van de rest.

22-19=3 is nog steeds een kans.22 gespeeld, 19 gewonnen tot nu toe.
Nou, ik denk ook wel dat het moeilijk wordt.
Voor de mensen met een relatie is het maar beter dat deze wedstrijd niet een dag later is.Vrijdag de 13e…. Brrrr![]()

Zo sta ik er ook in. Een voorbijganger.Xawie? Ik baalde erg dat ie toen vertrok maar denk nu nooit meer aan hem. Zoveel vooruitgang sindsdien.
Xawie? Ik baalde erg dat ie toen vertrok maar denk nu nooit meer aan hem. Zoveel vooruitgang sindsdien.
Een hele belangrijke voorbijganger die het team samen met Veerman droeg na het vertrek van Gakpo en Madueke in de winterperiode. Hij schoot ons met twee goals nog langs AZ op de slotdag van het seizoen. Hij had een grote rol in de 2e plaats en daarmee de kans op CL, die onder Bosz verzilverd werd.Zo sta ik er ook in. Een voorbijganger.
Wel 1 die mede aan heeft bijgedragen dat we niet spelen om plek 4 heden ten dage. Dat seizoen was zo bepalend. Of Ajax en Feyenoord en zelfs AZ leken ons voorbij te zijn of we pakten de regie terug. Met de 2e plaats is alles daarna in een stroomversnelling gegaan. Spelers konden gehaald worden. PSV werd interessant voor Bosz. Vergelijkbaar met Feyenoord dat dood leek toen ze ineens met geluk wonnen van Dritta en de finale ECL haalden en spelers werden ineens 600% meer waard zoals een Sinistera en Guus Til. Vergeten Xavi ben ik ook maar het was een heel belangrijke voorbijganger.Zo sta ik er ook in. Een voorbijganger.