FC Volendam - PSV | vrijdag 13 februari | Eindstand 2-1

Hier heb ik wel een beter gevoel bij in tegenstelling tot Groningen van afgelopen zondag. Volendam heeft aanzienlijk minder kwaliteit dan de noorderlingen, dus ik denk aan een eenvoudige zege voor PSV. Eindstand : 1-4 .......Forza PSV.... :PSV:

Hier heb ik wel een beter gevoel bij in tegenstelling tot Groningen van afgelopen zondag. Volendam heeft aanzienlijk minder kwaliteit dan de noorderlingen, dus ik denk aan een eenvoudige zege voor PSV. Eindstand : 1-4 .......Forza PSV.... :PSV:
Laat Schiks het maar weer eens zien dan. Vroeg druk zetten is nu nog belangrijker. Zoals Groningen er steeds makkelijk doorheen kwam blijft niet goed aflopen.

Er is in dit topic maar eentje tot nu toe die geen enkele twijfel of gereserveerdheid in zijn zinnen laat doorschemeren en dat is Razinho.
Vind het ongelooflijk en wordt zelfs nijdig van de behoudendheid van de rest.

Lat-laag-leggers zijn jullie.

Brands, Stewart, Bosz, vd Wallen: niet meelezen hier! CL-niveau denken en doorpakken, graag.

22 gespeeld, 19 gewonnen tot nu toe.
Nou, ik denk ook wel dat het moeilijk wordt.
0-6.
Minimaal.
Hatrick van Til.

Vind het ongelooflijk en wordt zelfs nijdig van de behoudendheid van de rest.
Nijdig worden omdat iemand niet jouw mening deelt? Kom op man, wat maakt jou het nou uit wat iemand anders vindt?
Iedereen heeft zijn eigen denkproces, daar kun je nou eenmaal niets aan doen en geen eisen aan stellen.
Laat gaan vriend...:fb::cool:

22 gespeeld, 19 gewonnen tot nu toe.
Nou, ik denk ook wel dat het moeilijk wordt.
22-19=3 is nog steeds een kans.
Aan ieder glorieus tijdperk komt een einde, wanneer het verval begint weet niemand, maar gemakzucht en hoogmoed kan het versnellen.

Vandaar dat ik een 2-7 overwinning voor PSV voorspel. Schiks laat dus 1 doelpunt meer tegen dan vorige week.

Xawie? Ik baalde erg dat ie toen vertrok maar denk nu nooit meer aan hem. Zoveel vooruitgang sindsdien.
Zo sta ik er ook in. Een voorbijganger.
Een hele belangrijke voorbijganger die het team samen met Veerman droeg na het vertrek van Gakpo en Madueke in de winterperiode. Hij schoot ons met twee goals nog langs AZ op de slotdag van het seizoen. Hij had een grote rol in de 2e plaats en daarmee de kans op CL, die onder Bosz verzilverd werd.

Ik denk dus nog wel aan hem als ik denk aan de start van de huidige succesvolle periode.

Zo sta ik er ook in. Een voorbijganger.
Wel 1 die mede aan heeft bijgedragen dat we niet spelen om plek 4 heden ten dage. Dat seizoen was zo bepalend. Of Ajax en Feyenoord en zelfs AZ leken ons voorbij te zijn of we pakten de regie terug. Met de 2e plaats is alles daarna in een stroomversnelling gegaan. Spelers konden gehaald worden. PSV werd interessant voor Bosz. Vergelijkbaar met Feyenoord dat dood leek toen ze ineens met geluk wonnen van Dritta en de finale ECL haalden en spelers werden ineens 600% meer waard zoals een Sinistera en Guus Til. Vergeten Xavi ben ik ook maar het was een heel belangrijke voorbijganger.

Terug
Bovenaan Onderaan