FC Utrecht

Je zal er weinig aan missen maar misschien de staf van het Nederlands elftal laten bestaan uit trainers die geen ambitie meer hebben als hoofdcoach?
Zoals met Michels zeg maar, al ging die dan wel na het gewonnen EK naar Leverkusen.
Tja. Er moest per se een gekleurde coach in de staf. Geschikten zijn dun gezaaid. Ben benieuwd naar z’n vervanger.
 
Ja ... Het kind ligt straks in bed te slapen en Mark van der Maarel gaat voor de TV zitten en kijkt naar de voetbalwedstrijd FC Emmen - FC Utrecht. :lmao:
Of hij heeft een huilbaby en heeft reeds de lak van het laminaat gelopen. T is niet altijd een roze wolk...
 
Ook opmerkelijk, ik lees dat Henk Fräser ontslagen gaat worden bij Utrecht nadat hij op trainingskamp Amin Younes bij de keel heeft gegrepen
 
Ook opmerkelijk, ik lees dat Henk Fräser ontslagen gaat worden bij Utrecht nadat hij op trainingskamp Amin Younes bij de keel heeft gegrepen
Vrij rigoureus als je het mij vraagt. Natuurlijk kan dit echt niet en zeker niet van je hoofdtrainer, maar als dit een criterium wordt om mensen te ontslaan kun je na ieder opstootje op het veld wel 4-5 spelers ontslaan. Er zal ook wel iets meer gespeeld hebben al, gok ik. Dan is dit een mooie aanleiding.

Maar goed, misschien is het wel iets meer dan bij de keel grijpen, daar kan ik niet over oordelen. Als hij hem echt bijna gewurgd heeft, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
 
Ook opmerkelijk, ik lees dat Henk Fräser ontslagen gaat worden bij Utrecht nadat hij op trainingskamp Amin Younes bij de keel heeft gegrepen
Dat is inderdaad opmerkelijk.

10 december:

Henk Fraser gaat in Spanje werken aan het ‘menselijk contact’ met de spelers van FC Utrecht​

link

Terwijl het WK in de beslissende fase is aanbeland, bereiden de spelers van FC Utrecht zich voor op de tweede seizoenshelft. Die begint voor de ploeg van Henk Fraser op zondag 8 januari met een thuiswedstrijd tegen koploper Feyenoord. ,,De spelers kunnen iets meer empathie van mij verwachten.”

:rolleyes:
 
Dat is inderdaad opmerkelijk.

10 december:

Henk Fraser gaat in Spanje werken aan het ‘menselijk contact’ met de spelers van FC Utrecht​

link

Terwijl het WK in de beslissende fase is aanbeland, bereiden de spelers van FC Utrecht zich voor op de tweede seizoenshelft. Die begint voor de ploeg van Henk Fraser op zondag 8 januari met een thuiswedstrijd tegen koploper Feyenoord. ,,De spelers kunnen iets meer empathie van mij verwachten.”

:rolleyes:
Tss, doe je wat je zegt is het weer niet goed :ROFL: :ROFL:
 

Henk Fraser vertrekt bij FC Utrecht​

https://www.fcutrecht.nl/nieuws/2022/december/henk-fraser-vertrekt-bij-fc-utrecht/

Henk Fraser vertrekt per direct bij FC Utrecht. Een incident op het trainingsveld afgelopen zaterdag in Utrecht, waarbij door Fraser grensoverschrijdend gedrag is vertoond, ligt hieraan ten grondslag. De Hoofdtrainer heeft de directie laten weten dat hij tot inzicht is gekomen dat hij een grens overschreden heeft, en zijn functie opzegt.
 

‘Henk Fraser flipte door racistische opmerking van Amin Younes bij Utrecht-training’​

link

VI schrijft dat het incident zaterdag gebeurde. Toen was Utrecht nog niet op trainingskamp, maar gewoon in Utrecht. De scheids (Urby Emanuelson) floot niet na een mogelijke overtreding.

Younes was het niet eens met het besluit van Emanuelson. Hij liet dat verbaal blijken, "een tikkeltje te lang en een tikkeltje te irritant", aldus VI. Daarna gaf Fraser hem een duw en greep hij Younes naar de keel.

Het juicekanaal Reality.FBI komt met een toevoeging. Iemand met inside informatie tipt dat Younes dit zei: "Waarom fluit je niet? Zeker omdat jullie allemaal Surinamers zijn!"

Toen flipte Fraser, aldus de tipgever.
 

‘Henk Fraser flipte door racistische opmerking van Amin Younes bij Utrecht-training’​

link

VI schrijft dat het incident zaterdag gebeurde. Toen was Utrecht nog niet op trainingskamp, maar gewoon in Utrecht. De scheids (Urby Emanuelson) floot niet na een mogelijke overtreding.

Younes was het niet eens met het besluit van Emanuelson. Hij liet dat verbaal blijken, "een tikkeltje te lang en een tikkeltje te irritant", aldus VI. Daarna gaf Fraser hem een duw en greep hij Younes naar de keel.

Het juicekanaal Reality.FBI komt met een toevoeging. Iemand met inside informatie tipt dat Younes dit zei: "Waarom fluit je niet? Zeker omdat jullie allemaal Surinamers zijn!"

Toen flipte Fraser, aldus de tipgever.
Reality FBI... Echt, sterke naam zeg.
 

FC Utrecht-eigenaar Van Seumeren maakt excuses na fysieke aanvaring met Klaiber​

link

FC Utrecht-eigenaar Frans van Seumeren heeft zaterdag een fysieke aanvaring gehad met rechtsback Sean Klaiber. Dat gebeurde toen Van Seumeren na de verloren wedstrijd tegen Go Ahead Eagles (1-2) de kleedkamer inging om zijn ongenoegen te uiten over de prestatie van het team.
Van Seumeren betuigde spijt over zijn actie en bood zondag zijn excuses aan bij de selectie. Eerder dit seizoen leidde een handgemeen tussen de toenmalige trainer Henk Fraser en aanvaller Amin Younes tot het vertrek van Fraser.

Tja ... :rolleyes: :maniac:
 
En Utrecht heeft hun trainer ontslagen. 3 wedstrijden.

Het ging natuurlijk ook niet lekker, maar ik weet niet of het aan de trainer lag. Ze hebben veel spelers van ogenschijnlijk goeie kwaliteit, maar het wil niet lukken. In SV werd er geopperd dat ze niet wilden werken, en dat ze zichzelf te goed vonden. Zou misschien wat in kunnen zitten.
 
En Utrecht heeft hun trainer ontslagen. 3 wedstrijden.

Het ging natuurlijk ook niet lekker, maar ik weet niet of het aan de trainer lag. Ze hebben veel spelers van ogenschijnlijk goeie kwaliteit, maar het wil niet lukken. In SV werd er geopperd dat ze niet wilden werken, en dat ze zichzelf te goed vonden. Zou misschien wat in kunnen zitten.
"Operation successful, but the patient died"

:lol:
 
Terug
Bovenaan Onderaan