FC Utrecht

Maar toen was zijn contract toch al ontbonden?

Hij was wel weg bij Sparta en zou niet meer voor Sparta spelen maar zijn contract liep nog (naar ik meen onbetaald) door en dat was juist om de schorsing uit te zitten, zodat hij bij een nieuwe club het seizoen erna zonder schorsing zou kunnen beginnen.
 
Als Utrecht supporter zou ik mezelf toch pislink maken je club ineens met zo'n speler wordt opgezadeld. Dan heb je zeg maar een 19 jarige spits die in de KKD aan de lopende band scoort en ook in het eerste zijn doelpuntjes al meepakt. Dan heb je nog die jongen van PSG, die vorig jaar heel sterk begon maar geblesseerd raakte en nu eindelijk weer zijn minuten gaat maken. Maar dan besluit je trainer om er even de meest ongemotiveerde en niet scorende spits van de laatste jaren erbij te halen. Een half jaar op de tribune gezeten in Israël en vorig jaar amper potten kunnen breken bij Sparta. Notabene afscheid genomen met een schorsing van 7 wedstrijden. Nee, dan zou je mij als supporter toch even haarfijn uit mogen leggen wat je met zo'n figuur moet.
 
Michiel Kramer, een van de misselijkste spelers van de eredivisie van de afgelopen 3 seizoenen...nee, dank je...ik wens Advocaat de komende 4 maanden heel veel sterkte met deze misbaksel.....!
 
Van den Brom tekent komende week bij FC Utrecht

link

De huidige coach van AZ, die na dit seizoen vertrekt bij de Alkmaarders, rondt in de loop van komende week de laatste details van zijn contract in Utrecht af. Er wordt ingezet op een verbintenis voor drie seizoenen in de Galgenwaard.

Dat zat er wel aan te komen.
 
Van den Brom tekent komende week bij FC Utrecht

link

De huidige coach van AZ, die na dit seizoen vertrekt bij de Alkmaarders, rondt in de loop van komende week de laatste details van zijn contract in Utrecht af. Er wordt ingezet op een verbintenis voor drie seizoenen in de Galgenwaard.

Dat zat er wel aan te komen.
Jammer, dan gaat Utrecht komende 3 seizoenen geen punten meer afsnoepen tegen die :SC:
 
Dat F C Utrecht is ook een plek waar je als speler niet weet of het goed met je afloopt: eerst die Fransman die om het leven kwam, daarna Nesu die invalide raakte en nu Leon de Kogel die niet meer kan voetballen na een auto-ongeval. :unsure:
 
Dat F C Utrecht is ook een plek waar je als speler niet weet of het goed met je afloopt: eerst die Fransman die om het leven kwam, daarna Nesu die invalide raakte en nu Leon de Kogel die niet meer kan voetballen na een auto-ongeval. :unsure:

En dan heb je ook nog Bazoer die een 4e man op zijn weg vond en zondag niet mee kan spelen tegen zijn droomclub. :maniac: ;)
 

Sfeerkanaal van Utrecht komt even met een warm-up video voor de wedstrijd. Ik wist dat Utrecht supporters humor hadden, maar dit is gewoon kwaliteit van de bovenste plank. Geniet van het filmpje. Ik ben echt enorm benieuwd naar dit voetbalweekend, al is mijn hoop niet zo groot als de hoop in dat filmpje.
 
Het gerucht gaat dat Sneijder nu bij Fc Utrecht zn rentree gaat maken ala Robben. Het zou wat zijn haha.
Moeten er wel wat pondjes af
 
Het gerucht gaat dat Sneijder nu bij Fc Utrecht zn rentree gaat maken ala Robben. Het zou wat zijn haha.
Moeten er wel wat pondjes af

Utrechtse spraakverwarring.

Paar fans met een zwaar Utrechts accent zeiden tegen Wes "wij willen dat je je rentree komt maken" en hij verstond "wij willen wel je entrecote maken". De lucht is inmiddels geklaard; dit weekend gaan ze alsnog gezellig BBQ'en.
 
Terug
Bovenaan Onderaan