FC Utrecht

Gecorrigeerd.

Ik zag 'm al aankomen. :grin:

Ondertussen wel iets gezakt, maar ik vond die keuze voor Ajax toen ook wel erg storend, hoor. Vooral ook omdat ik hem qua profiel, zeker type speler, veel meer een PSV'er vind dan een Ajacied. Maar goed, daar kunnen we ons dus gigantisch op verkijken, zo bleek. Veel succes als speler heeft hij daar gelukkig niet meer gehad, dus veel gemist hebben we uiteindelijk niet.

Verder wel een veelbelovende trainer, dus lijkt me positief dat hij bij Utrecht aan de slag gaat.
 
Gecorrigeerd.
In het Perzisch noemen we zon iemand een lendendoek: traditioneel werd dat in openbare hamams gebruikt door mannen. Telkens had dus iemand anders hem om zich heen gedragen.
Maar het mooiste voorbeeld blijft Ronald Koeman.
 
Japie blijft een held natuurlijk. Ben blij dat Lerby, Arnesen, Vanenburg, Koeman, Kieft, Nielsen, Gullit, Wijnaldum, .... eerst bij Ajax of Feyenoord hebben gespeeld voordat ze hier kwamen. Was het andersom geweest dan waren ze gehaat hier. Of het een goede trainer is moet blijken, maar de gok zeker waard.
 
Stam gaat dus niet naar FC Utrecht.....ik denk dat Henk Frasier wel een goede kandidaat is...heeft het vrij goed gedaan bij ADO en bij Vitesse....moet dan wel losgeweekt worden in Rotterdam.....maar ja, die eigenaar van Utrecht heeft wel een paar tonnen over om Frasier binnen te halen....
 
Stam gaat dus niet naar FC Utrecht.....ik denk dat Henk Frasier wel een goede kandidaat is...heeft het vrij goed gedaan bij ADO en bij Vitesse....moet dan wel losgeweekt worden in Rotterdam.....maar ja, die eigenaar van Utrecht heeft wel een paar tonnen over om Frasier binnen te halen....
Foeke Booy zou ik wel leuk vinden.
 
Stam gaat dus niet naar FC Utrecht.....ik denk dat Henk Frasier wel een goede kandidaat is...heeft het vrij goed gedaan bij ADO en bij Vitesse....moet dan wel losgeweekt worden in Rotterdam.....maar ja, die eigenaar van Utrecht heeft wel een paar tonnen over om Frasier binnen te halen....

Kan die ook al voetbalteams trainen??

rs_600x600-180731063744-600.Frasier.mh.091112.jpg
 
Japie blijft een held natuurlijk. [...]
Ik heb je volgens mij nog nooit op dwazere teksten kunnen betrappen...

Dat Jopie naar ajaks ging is niet het gene waar men over valt. Hoe hij zich rond zijn terugkeer uitte over ajaks (hij was in zijn hart altijd al ajacied geweest) riep weerstand op.
 
Ik heb je volgens mij nog nooit op dwazere teksten kunnen betrappen...

Dat Jopie naar ajaks ging is niet het gene waar men over valt. Hoe hij zich rond zijn terugkeer uitte over ajaks (hij was in zijn hart altijd al ajacied geweest) riep weerstand op.
Ok dat heb ik niet meegekregen. Als voetballer niks dan goeds. Bij Ajax was het verval al wel goed zichtbaar gelukkig.
 
Jaap voelt zich te groot voor de Nederlandse competitie? Wat ervaring bij Jong Ajax en een verrassend goed seizoen bij Reading waarna alles instortte is alles dat op z'n CV staat. Ik zie hier een nogal scheef zelfbeeld...
 
Schijnt dat Utrecht nu voor Advocaat wil gaan....dat vind ik toch een enorme deceptie ....met alle respect, maar die oude knarren als Hiddink, Advocaat, Van Gaal, De Mos, Adriaanse of welke Nederlandse trainer van boven de 65 jaar dan ook...alsjeblieft, stop met coachen van een club en geef de "jeugd" de kans om eredivisieclubs te leiden/ coachen..
 
Jammer, had wel willen zien wat Stam kan als trainer...

In interviews doet Stam, in mijn ogen, zo geforceerd quasi serieus en bedachtzaam, dat hij daardoor zichzelf niet is. Klopt niet als je er naar luistert en kijkt.

Duurt een paar maanden en dan valt hij uiteindelijk door de mand bij de spelers.

Categorie Gio, FdB, Cocu en daar dan nog een stukje onder.
 
Jaap voelt zich te groot voor de Nederlandse competitie? Wat ervaring bij Jong Ajax en een verrassend goed seizoen bij Reading waarna alles instortte is alles dat op z'n CV staat. Ik zie hier een nogal scheef zelfbeeld...

Dat zou wel verklaren waarom die zich altijd al ajacied voelde. ;)
 
FC Utrecht pakt door met Dick Advocaat

link

FC Utrecht zet vaart achter de aanstelling van Dick Advocaat. De club uit de Domstad wil de komende dagen spijkers met koppen slaan over de benoeming van de ex-bondscoach tot trainer voor de rest van dit seizoen.

Dick kan gewoon niet stoppen. Van FC Utrecht niet erg creatief om bij Advocaat uit te komen.
Waarom worden in Nederland zoveel trainers opgeleid? :confused:
 
Ik vind het ook een erg vreemde move. Utrecht strijdt niet om een titel of tegen degradatie, wat nog wel eens een reden is om een keuze voor de korte termijn te maken met iemand als Advocaat. De enige andere valide reden zou i.m.o. zijn dat ze een droomkandidaat hebben die pas eind dit seizoen beschikbaar komt, waardoor Advocaat een tussenpaus wordt. Maar die zie ik ook nog nergens langskomen. Daardoor zou ik iemand als Stam (die schijnbaar zijn verbazing uitte over de berichten dat hij geen interesse zou hebben) een meer logische keuze vinden die in ieder geval gericht is op de (middel)lange termijn. Zeker voor een club als Utrecht die vanuit de voorzitter en die o zo innovatieve en geniale TD Jordy Zuidam zoveel visie pretendeert te hebben...
 
Ik vind het ook een erg vreemde move. Utrecht strijdt niet om een titel of tegen degradatie, wat nog wel eens een reden is om een keuze voor de korte termijn te maken met iemand als Advocaat. De enige andere valide reden zou i.m.o. zijn dat ze een droomkandidaat hebben die pas eind dit seizoen beschikbaar komt, waardoor Advocaat een tussenpaus wordt. Maar die zie ik ook nog nergens langskomen. Daardoor zou ik iemand als Stam (die schijnbaar zijn verbazing uitte over de berichten dat hij geen interesse zou hebben) een meer logische keuze vinden die in ieder geval gericht is op de (middel)lange termijn. Zeker voor een club als Utrecht die vanuit de voorzitter en die o zo innovatieve en geniale TD Jordy Zuidam zoveel visie pretendeert te hebben...

Ten Hag komt binnenkort weer vrij. ;)
 
FC Utrecht heeft met Dick Advocaat een mondeling akkoord bereikt inzake de komst van de oefenmeester naar de Domstad. Advocaat tekent aanstaande maandag als trainer/coach van de Utrechtse Eredivisionist. Naast Advocaat treedt ook Zeljko Petrovic in dienst van FC Utrecht. Petrovic gaat aan de slag als assistent-trainer.

https://www.fcutrecht.nl/fc-utrecht-bereikt-mondeling-akkoord-met-dick-advocaat/4

Ik denk dat Der Muzikant nu de overstap naar FC Utrecht gaat maken...

Ik moet het zien met Advocaat. Heeft de laatste jaren toch ook weer niet geweldig gepresteerd.
 
Ik denk dat Der Muzikant nu de overstap naar FC Utrecht gaat maken...

Ik moet het zien met Advocaat. Heeft de laatste jaren toch ook weer niet geweldig gepresteerd.

Advocaat is een tussenpaus bij FC Utrecht. Er gaan geruchten dat FC Utrecht volgend seizoen John van den Brom als trainer wil contracteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan