FC Utrecht

Ex-medewerker overviel FC Utrecht

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/fcutrecht/23621101/__Medewerker_overviel_FC_Utrecht__.html

Hij werkte daarbij samen met een oud-collega die de kluis wist te openen door de code in te voeren. Naar verluidt zijn de overvallers direct na de overval herkend.

:unsure: Niet zo'n snuggere "overvallers". :rolleyes:
En wat te denken van FC Utrecht. Een kluiscode die bekend is bij een oud-medewerker. Die code kun je wel eens wijzigen. :FP:

"De medewerker werd herkend doordat hij zijn wedstrijdtenue nog aan had"
 
Lekker helder beleid daar in Utrecht:
http://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-schorst-kali-alsnog-voor-twee-weken.htm

Zo maak je jezelf toch totaal belachelijk? Inmiddels hadden ze net zo goed niks meer kunnen doen. En dan voelt die Van Schaik zich slecht over het feit dat al die kindertjes in het stadion zaten terwijl zij Kali gewoon lieten spelen na zo'n belachelijke actie? Dan had je iets eerder in actie moeten komen... :FP:

Dat geeft hij ook toe. De schoonheidsprijs verdient het niet, maar ik vind het eigenlijk wel van lef getuigen om toe te geven dat je inschattingsfout hebt gemaakt en alsnog het juiste doet.
 
Ontslag op staande voet had hij moeten krijgen. Dan hadden ze zich principieel getoond.

Ik vind het ook nogal magertjes, in verhouding tot de actie. En hij komt nou ook weer niet heel schuldbewust over, het zijn meer wat plichtmatige acties.
Op z'n minst een boete van € 80.000 lijkt me op z'n plaats!
 
Ik vind het ook nogal magertjes, in verhouding tot de actie. En hij komt nou ook weer niet heel schuldbewust over, het zijn meer wat plichtmatige acties.
Op z'n minst een boete van € 80.000 lijkt me op z'n plaats!


Da's niet normaal, 80.000 boete. Ik zou aangifte doen bij de politie. Strafvervolging is wat hier op z'n plaatst is, naast een forse schorsing. Voor ontslag op slaande staande voet is het te laat.
 
Da's niet normaal, 80.000 boete. Ik zou aangifte doen bij de politie. Strafvervolging is wat hier op z'n plaatst is, naast een forse schorsing. Voor ontslag op slaande staande voet is het te laat.

Ik dacht, € 80.000 als compensatie voor die overval ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan