FC Utrecht

Hij was vorig jaar toch heel matig?
Het feit dat hij vorig seizoen nog niet top was is een reden dat Utrecht hem kan halen. Maar een ervaren speler is hij wel. De hoop zal zijn dat hij in vertrouwde omgeving weer opbloeit. Lukt dat, dan heeft Utrecht er een topspits aan. Zo niet, zijn ze er na een seizoen weer vanaf.

Wel gek, pas geleden zei Jans nog dat Min en Ohio nu de kansen moeten krijgen en dat ze niet voor Haller zouden gaan.

Heeft ie toch ingezien dat Ohio het gewoon niet heeft, of heeft de TD hem overruled?

3.6 miljoen salaris voor Haller... exemplarisch voor het matige beleid dat Utrecht al jaren voert. Utrecht voelt toch altijd een beetje als een slapende reus aan met de financiele middelen die ze hebben, een redelijke jeugdopleiding en een goed achterland om talenten te scouten. Wat dat betreft zou Utrecht toch in staat moeten zijn om een soort AZ te worden. Dat je dan zo veel geld gaat pompen in alleen Haller is krankzinnig. Jaag dan op drie topaankopen (voor Utrecht begrippen) en probeer zo meer kwaliteit te vespreiden in de selectie. Utrecht is een van de meest visieloze clubs van het land. Als er ook maar iets van een visie was konden ze zoveel verder zijn.

.
3.6 miljoen salaris voor Haller... exemplarisch voor het matige beleid dat Utrecht al jaren voert. Utrecht voelt toch altijd een beetje als een slapende reus aan met de financiele middelen die ze hebben, een redelijke jeugdopleiding en een goed achterland om talenten te scouten. Wat dat betreft zou Utrecht toch in staat moeten zijn om een soort AZ te worden. Dat je dan zo veel geld gaat pompen in alleen Haller is krankzinnig. Jaag dan op drie topaankopen (voor Utrecht begrippen) en probeer zo meer kwaliteit te vespreiden in de selectie. Utrecht is een van de meest visieloze clubs van het land. Als er ook maar iets van een visie was konden ze zoveel verder zijn.

Doet me denken aan de situatie Engelaar bij ons. Die presteerde ook niet en stond voor ik dacht 3,5 miljoen op de loonlijst..

Het kan toch geen toeval meer zijn dat er iedere keer in Utrecht problemen zijn met de politie.

Ik zat ook al te denken, eerst Genk en nu dit. Politie ingrijpen is één maar als je dan ziet/hoort met wat voor een geweld dit gaat terwijl er bij iedere andere politie actie zo soft word gedaan dan is het op zijn minst interessant te noemen

Blijft moeilijk om te oordelen over een filmpje waar we het begin niet van zien. Geen idee wat er vooraf gebeurt kan me niet voorstellen dat dit uit het niet gebeurd maar er zal hier sowieso onderzoek naar gedaan worden.

Blijft moeilijk om te oordelen over een filmpje waar we het begin niet van zien. Geen idee wat er vooraf gebeurt kan me niet voorstellen dat dit uit het niet gebeurd maar er zal hier sowieso onderzoek naar gedaan worden.
En op basis van 2 op zichzelfstaande voorvallen een trend zien is ook wat vlug.

Dat ze er in den haag maar eens zo op los meppen bij die ongeregeldheden

Terug
Bovenaan Onderaan