FC Utrecht

Volgens mij gaat de deal Pereira niet door.....
 
Dat de deal van Pereira met Utrecht niet doorgaat, maakt mij niet uit....het blijft onbegrijpelijk dat de leiding/scouting dit soort oplossingen niet zoekt voor de open plekken. Zeker Pereira die bij PSV opgeleid is, zou toch snel in beeld moeten zijn? Ik vind de scouts en de technische leiding met name onze TD, ontzettend slap handelen en passief toekijken en nauwelijks in actie komen om de problemen die er zijn binnen de selectie adequaat op te lossen....na 1 september zijn de problemen nog steeds prominent aanwezig, met name in de achterhoede... !!
 
Dat de deal van Pereira met Utrecht niet doorgaat, maakt mij niet uit....het blijft onbegrijpelijk dat de leiding/scouting dit soort oplossingen niet zoekt voor de open plekken. Zeker Pereira die bij PSV opgeleid is, zou toch snel in beeld moeten zijn? Ik vind de scouts en de technische leiding met name onze TD, ontzettend slap handelen en passief toekijken en nauwelijks in actie komen om de problemen die er zijn binnen de selectie adequaat op te lossen....na 1 september zijn de problemen nog steeds prominent aanwezig, met name in de achterhoede... !!

Maar wie zegt dat Pereira goed genoeg is voor PSV? Ze zullen hem niet voor niks weggestuurd hebben.
Bovendien: FC Utrecht ≠ PSV.
 
Maar wie zegt dat Pereira goed genoeg is voor PSV? Ze zullen hem niet voor niks weggestuurd hebben.
Bovendien: FC Utrecht ≠ PSV.

Nou, PSV baalde er van dat Pereira naar Manchester United ging. Dus weggestuurd is hij niet.

Maar of hij nu nodig is, dat is de vraag. Als PSV Rigo, Gudmundsson en Rosario kansen wil geven op het middenveld, dan is er geen middenvelder meer nodig.
 
Voor Utrecht-begrippen is dit een hele goede speler. Ik vind dat Utrecht sowieso een zeer geslaagde transferzomer meemaakt. Ik verwacht dat ze met dit materiaal de aanval kunnen openen op de derde plek.

Ik vind jou echt een aanwinst voor het PSV forum. Alle 'kenners' en analisten roepen de laatste twee a drie weken dat Utrecht een van de best voetballende ploegen heeft in de eredivisie, terwijl jij dat al op 13 juli postte hier op het forum. Toen wees robpsv11 jou er op dat ze een matige seizoensstart maakte en toch zag jij het al. Jij hebt nog nooit iets gewonnen bij de forumverkiezingen aan het einde van het jaar, maar dit jaar nomineer ik jou voor een oeuvreprijs als kenner van het jaar ;)
 
Ik vind jou echt een aanwinst voor het PSV forum. Alle 'kenners' en analisten roepen de laatste twee a drie weken dat Utrecht een van de best voetballende ploegen heeft in de eredivisie, terwijl jij dat al op 13 juli postte hier op het forum. Toen wees robpsv11 jou er op dat ze een matige seizoensstart maakte en toch zag jij het al. Jij hebt nog nooit iets gewonnen bij de forumverkiezingen aan het einde van het jaar, maar dit jaar nomineer ik jou voor een oeuvreprijs als kenner van het jaar ;)

Slijmbal!
 
[h=1]FC Utrecht huurt aanvaller Armenteros van Benevento[/h] https://nos.nl/artikel/2212075-fc-utrecht-huurt-aanvaller-armenteros-van-benevento.html

FC Utrecht huurt Samuel Armenteros voor de rest van het seizoen van het Italiaanse Benevento, zo heeft de club uit de Serie A bevestigd. De 27-jarige Zweed wil om persoonlijke redenen terug naar Nederland. FC Utrecht lijkt met de komst van Armenteros een voorschot te nemen op het vertrek van Zakaria Labyad, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van Ajax en enkele buitenlandse clubs.

:unsure:28 januari de winnende goal scoren tegen Ajax. :re: ;)
 
[h=1]Van Seumeren: Labyad blijft bij FC Utrecht[/h] https://www.ad.nl/transfer-talk/van-seumeren-labyad-blijft-bij-fc-utrecht~a65edc56/

Frans van Seumeren, grootaandeelhouder van FC Utrecht, gaat er vanuit dat Zakaria Labyad het seizoen afmaakt. Er is interesse volop, met name van Ajax, maar de grote baas van Utrecht gaat niet uit van een winterse transfer. ,,Dat zegt mijn onderbuikgevoel.’’

:unsure:Frans van Seumeren is een zakenman.:re: Hij wil de prijs wat opdrijven. :shifty:
 
[h=1]Van Seumeren: Labyad blijft bij FC Utrecht[/h] https://www.ad.nl/transfer-talk/van-seumeren-labyad-blijft-bij-fc-utrecht~a65edc56/

Frans van Seumeren, grootaandeelhouder van FC Utrecht, gaat er vanuit dat Zakaria Labyad het seizoen afmaakt. Er is interesse volop, met name van Ajax, maar de grote baas van Utrecht gaat niet uit van een winterse transfer. ,,Dat zegt mijn onderbuikgevoel.’’

:unsure:Frans van Seumeren is een zakenman.:re: Hij wil de prijs wat opdrijven. :shifty:

Leuk, kan hij nog een half jaar elke week vertellen dat hij wel naar de top 3 gaat en dat er in de zomer zeker wat gaat gebeuren. Vind hem geen steek verandert, hij blijft maar forceren op een vertrek en draait daar dan een leuk lul verhaal omheen dat hij Utrecht dankbaar is en dat hij echt wel wil blijven maaarrrr.... Hou dan gewoon lekker je mond als je zo graag wil blijven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
FC Utrecht-transfer nog altijd niet rond: Domstedelingen stappen naar FIFA

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...et-rond-domstedelingen-stappen-naar-fifa.html

Er zit een mogelijke kink in de kabel bij de overstap van Samuel Armenteros naar FC Utrecht. De 27-jarige spits speelde dit seizoen één duel met Jong Heracles, tegen Jong SC Heerenveen op 21 augustus (2-2). Dat betekent dat hij dit seizoen voor twee clubs is uitgekomen, een derde mag niet.

:tom:

 
[h=1]Labyad: als Utrecht eruit is met een club, dan vertrek ik[/h] https://nos.nl/artikel/2213511-labyad-als-utrecht-eruit-is-met-een-club-dan-vertrek-ik.html

"Ik focus mij nu op de komende wedstrijden van Utrecht, maar het kan zomaar gebeuren dat ik nog tijdens de winterse transferperiode vertrek", zegt de 24-jarige aanvaller, die bij Utrecht nog een contract tot medio 2020 heeft.

:unsure:Labyad praat graag en wel heel vaak over een vertrek. :re:

Goh, dat is nieuw. Ajax die stookt door interesse te tonen in spelers vóór de wedstrijd tegen de club van de speler waarin ze interesse hebben. Wat is de kans dat Labyad de sterren van de hemel speelt aanstaande zondag...?... :unsure:
 
Goh, dat is nieuw. Ajax die stookt door interesse te tonen in spelers vóór de wedstrijd tegen de club van de speler waarin ze interesse hebben. Wat is de kans dat Labyad de sterren van de hemel speelt aanstaande zondag...?... :unsure:

Hij heeft samen met Ten Hag dit seizoen al 3 punten afgepakt van Ajax. :D ;)
 
[h=1]FC Utrecht grijpt door regelgeving naast Armenteros[/h] https://www.telegraaf.nl/sport/1587421/fc-utrecht-grijpt-door-regelgeving-naast-armenteros

Samuel Armenteros komt definitief niet naar FC Utrecht. De club wilde de aanvaller voor de rest van het seizoen huren van de Italiaanse Serie A-club Benevento Calcio, maar krijgt geen toestemming.
Utrecht vroeg dispensatie aan, maar de KNVB en de FIFA, wilden die niet geven. Zij wilden geen precedent scheppen voor andere clubs.

 
FC Utrecht grijpt door regelgeving naast Armenteros

https://www.telegraaf.nl/sport/15874...ast-armenteros

Samuel Armenteros komt definitief niet naar FC Utrecht. De club wilde de aanvaller voor de rest van het seizoen huren van de Italiaanse Serie A-club Benevento Calcio, maar krijgt geen toestemming.
Utrecht vroeg dispensatie aan, maar de KNVB en de FIFA, wilden die niet geven. Zij wilden geen precedent scheppen voor andere clubs.

Dom natuurlijk van FC Utrecht. Aan de KNVB en de FIFA gaan vragen of ze wat gaan sjoemelen met de regeltjes, dat is natuurlijk not done. Utrecht heeft geen miljoenen en komt ook niet uit Amsterdam, onmogelijke missie.

Ik lees ook nu dat het gaat om een beloften wedstrijd van Jong Heracles, zeker 45 minuten. Gaan we tegenwoordig die beloften competitie ook al zien als officieel, wat een mierengeneuk weer. In Engeland mag je volgens mij voor meer dan 5 clubs per seizoen spelen. Zorg dan dat je als FIFA gewoon één lijn trekt of als KNVB alleen gaat kijken naar officiële wedstrijden op het hoogste betaald voetbal niveau en een minimum aantal minuten bij een club.
 
Laatst bewerkt:
Dom natuurlijk van FC Utrecht. Aan de KNVB en de FIFA gaan vragen of ze wat gaan sjoemelen met de regeltjes, dat is natuurlijk not done. Utrecht heeft geen miljoenen en komt ook niet uit Amsterdam, onmogelijke missie.

Ik lees ook nu dat het gaat om een beloften wedstrijd van Jong Heracles, zeker 45 minuten. Gaan we tegenwoordig die beloften competitie ook al zien als officieel, wat een mierengeneuk weer. In Engeland mag je volgens mij voor meer dan 5 clubs per seizoen spelen. Zorg dan dat je als FIFA gewoon één lijn trekt of als KNVB alleen gaat kijken naar officiële wedstrijden op het hoogste betaald voetbal niveau en een minimum aantal minuten bij een club.

Tja compleet idioot natuurlijk. Aan de andere kant, regels zijn regels en daar moet natuurlijk aan gehouden worden.
 
[h=1]Labyad: 'Ik blijf bij FC Utrecht'[/h] https://www.vi.nl/nieuws/labyad-ik-blijf-bij-fc-utrecht

'Ik blijf bij FC Utrecht. Niks is zeker in het leven, maar ik kan zeggen dat ik bij Utrecht blijf', aldus Labyad, die eerder aangaf toe te zijn aan een stap hogerop. 'Dat heb ik aangegeven, maar dat was niet om een transfer af te dwingen. Ik sprak mijn ambities uit. De afgelopen dagen heb ik er natuurlijk over nagedacht, maar de kans is 99 procent dat ik bij Utrecht blijf.'

:unsure:Ajax wil hem niet. :re: Zondag dan maar weer 2 x scoren tegen Ajax en de punten in Utrecht houden. ;)
 
Utrecht grijpt in en vervangt grasmat een dag na thuisduel met Ajax

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...gt-grasmat-een-dag-na-thuisduel-met-ajax.html

De grasmat van FC Utrecht wordt maandag vervangen. Er komt een nieuw veld, omdat de huidige mat goed voetbal onmogelijk maakt.
Dat maakt Utrecht maandag bekend.

Lekker ... Feyenoord en Ajax zijn geweest en gestruikeld. :D

Kon ook niet eerder door het speelschema en de geplande inhaalwedstrijd, alhoewel ik nu wel benieuwd ben naar de reacties op twitter :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan