FC Utrecht - PSV | Zondag 30 augustus | Eindstand 1-6

Utrecht niet echt gelukkig gestart. Had toch wel verwachtingen van die Correia. Nou ja soms moeten de puzzelstukjes eerst in elkaar vallen. Zou leuk zijn als dat nu niet net tegen PSV is. 🤔 Maar die sluwe vos van een Jans is nu weg. Zoals het op den duur tegen Groningen liep was dikke prima. Kijken wat PSV laat zien tegen Utrecht. In de pers is Van Bommel nu de held en de vraag gaat alweer rond of PSV weer titelkandidaat is. Over scorebordjournalistiek gesproken in de media..... Mij nog wat te voorbarig om nu al van het ene uiterste naar het andere te gaan. Ook omdat sommige versterkingen er nog maar net bij zijn. Zoiets vergt meestal tijd om ingespeeld te raken maar hoe hoger het niveau des te sneller zal dat proces gaan is mijn gedachte. Tegen AZ was het nog drama. Tegen Excelsior herstel en de wedstrijd tegen Groningen was een groot deel sterk. Zou mooi zijn als ze kunnen doorzetten tegen Utrecht. Ik weet niet of je daar al vanuit mag gaan. Kan ook best zo maar een moeilijke wedstrijd worden door de onwennigheid op het veld. Hopelijk was het tegen FC Groningen geen toevalstreffer.

Dit wordt een stuk lastiger, om de simpele reden dat Correia vs Bosz tot nu toe 2-0 staat. En dat waren verdiende overwinningen, terwijl hij nu betere spelers tot zijn beschikking heeft dan vorig seizoen.
Kun je zeggen dat Utrecht nog niet draait, maar Telstar draaide ook voor geen meter tot ze tegen PSV moesten. En ook daarna moesten vlgs mij ff wachten op de tweede overwinning vh seizoen.

Nee, ben er om deze reden niet gerust op

Dit wordt een stuk lastiger, om de simpele reden dat Correia vs Bosz tot nu toe 2-0 staat. En dat waren verdiende overwinningen, terwijl hij nu betere spelers tot zijn beschikking heeft dan vorig seizoen.
Kun je zeggen dat Utrecht nog niet draait, maar Telstar draaide ook voor geen meter tot ze tegen PSV moesten. En ook daarna moesten vlgs mij ff wachten op de tweede overwinning vh seizoen.

Nee, ben er om deze reden niet gerust op
Je bent me voor.
Ik had dezelfde waarschuwing willen uiten.

Er is geen enkele reden om hier met voorspellingen te komen van een ruime overwinning.
Als Utrecht in het begin doet, wat Groningen verzuimde, wordt het anderhalf uur billenknijpen.

Een ideale gelegenheid voor hen om de valse start te doen vergeten.
Dat ik hoop ongelijk te krijgen en dus hetzelfde als afgelopen zondag te mogen ervaren ,spreekt voor zich.

Je bent me voor.
Ik had dezelfde waarschuwing willen uiten.

Er is geen enkele reden om hier met voorspellingen te komen van een ruime overwinning.
Als Utrecht in het begin doet, wat Groningen verzuimde, wordt het anderhalf uur billenknijpen.

Een ideale gelegenheid voor hen om de valse start te doen vergeten.
Dat ik hoop ongelijk te krijgen en dus hetzelfde als afgelopen zondag te mogen ervaren ,spreekt voor zich.
Volgens mij heb jij nooit een reden om een ruime overwinning te voorspellen. ;P
Zelfs al speelt PSV tegen Kozakken Boys dan roep jij nog dat het lastig is om tegen dat soort ploegen te spelen, dat je moet waken voor onderschatting en dat je met een 2-1 ook heel blij bent.

Volgens mij heb jij nooit een reden om een ruime overwinning te voorspellen. ;P
Zelfs al speelt PSV tegen Kozakken Boys dan roep jij nog dat het lastig is om tegen dat soort ploegen te spelen, dat je moet waken voor onderschatting en dat je met een 2-1 ook heel blij bent.

Nou idd, alsof je tegen het kaliber USV Hercules tegen een zeperd aan kan lopen.
Hahahha, het idee alleen al :S:

Leuke test voor onze nieuwe verdediging, al bakt Utrecht er niks van dit seizoen, krijgen makkelijk goals tegen en voorin loopt het ook niet denderend.
Dit zal dus een makkie worden, al zullen ze alleen maar gaan verdedigen alleen. 0-3

Terug
Bovenaan Onderaan