Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Tijdverschil?Waarom zijn die wedstrijden Utrecht meestal om 12:15?
Veiligheidseisen bij wedstrijden met een verhoogd risico, vooral bij wedstrijden tegen topteams. Alcoholgebruik en onregeldheden beperken. Vroege aanvangstijd maakt het gemakkelijker voor de politie.Waarom zijn die wedstrijden Utrecht meestal om 12:15?
Je bent me voor.Dit wordt een stuk lastiger, om de simpele reden dat Correia vs Bosz tot nu toe 2-0 staat. En dat waren verdiende overwinningen, terwijl hij nu betere spelers tot zijn beschikking heeft dan vorig seizoen.
Kun je zeggen dat Utrecht nog niet draait, maar Telstar draaide ook voor geen meter tot ze tegen PSV moesten. En ook daarna moesten vlgs mij ff wachten op de tweede overwinning vh seizoen.
Nee, ben er om deze reden niet gerust op
Volgens mij heb jij nooit een reden om een ruime overwinning te voorspellen.Je bent me voor.
Ik had dezelfde waarschuwing willen uiten.
Er is geen enkele reden om hier met voorspellingen te komen van een ruime overwinning.
Als Utrecht in het begin doet, wat Groningen verzuimde, wordt het anderhalf uur billenknijpen.
Een ideale gelegenheid voor hen om de valse start te doen vergeten.
Dat ik hoop ongelijk te krijgen en dus hetzelfde als afgelopen zondag te mogen ervaren ,spreekt voor zich.

Volgens mij heb jij nooit een reden om een ruime overwinning te voorspellen.
Zelfs al speelt PSV tegen Kozakken Boys dan roep jij nog dat het lastig is om tegen dat soort ploegen te spelen, dat je moet waken voor onderschatting en dat je met een 2-1 ook heel blij bent.

Precies! Dat zou PSV nooit overkomen, toch?Nou idd, alsof je tegen het kaliber USV Hercules tegen een zeperd aan kan lopen.
Hahahha, het idee alleen al![]()
Kostic gaat nog geen hele wedstrijd spelen. Dus daar komt Mauro nog te staan, Til op het middenveld en Pepi in de spits.Even gepuzzled, maar ik ben eruit!
Kovar
Dest - Geertruida - Obispo - Kostic
Mauro - Fernandez - Sano
Perisic - Til - van Bommel
0-3, minstens!
Geen Veerman, Saibari en Tillman??Even gepuzzled, maar ik ben eruit!
Kovar
Dest - Geertruida - Obispo - Kostic
Mauro - Fernandez - Sano
Perisic - Til - van Bommel
0-3, minstens!
En Obispo veranderen in FlamingoKostic gaat nog geen hele wedstrijd spelen. Dus daar komt Mauro nog te staan, Til op het middenveld en Pepi in de spits.
Niet zolang er nog iemand bij een club zit die altijd waarschuwt voor onderschatting.Precies! Dat zou PSV nooit overkomen, toch?

Dezelfde vraag als bij Mijnans: wat is er aan de hand met Yarek? Waarom krijgt hij net als Mijnans geen speelminuten? Kunnen we Yarek nu al afschrijven..?En Obispo veranderen in Flamingo