FC Utrecht - PSV | zondag 21 december | Eindstand 1-2

Eens. Maar ondanks de grote voorsprong, ben ik nog niet helemaal gerust op de 2e seizoenshelft. We beginnen ook gelijk met een afgeroomd middenveld. Fingers crossed.
We zijn gewoon een stukje minder dan vorig jaar. Ingekocht op potentie, en daardoor zijn we wat flegmatieker. Maar ook met mooi hoge pieken.

Ik heb wel veel vertrouwen. Niet omdat wij nou zo feilloos zijn, maar wel een stuk beter dan de concurrentie.

Eens. Maar ondanks de grote voorsprong, ben ik nog niet helemaal gerust op de 2e seizoenshelft. We beginnen ook gelijk met een afgeroomd middenveld. Fingers crossed.
Zelfs met een afgeroomd middenveld zijn we nog altijd een stuk stabieler dan dit Feyenoord. Andere concurrenten zijn er niet meer. Als we dit nog weggeven is het de schande van de eeuw.

Verwacht niet dat we twee spelers halen voor het middenveld, ook nu Noah Fernandes er aan komt. 1 is wel nodig maar hoop niet dat we de hoofdprijs betalen in de winter.
Ik hoop zelfs niet dat we een vervanger halen. Geef een signaal aan je jeugd af en er is voldoende kwaliteit om die paar weken zonder Saibari te overbruggen.

Ik hoop zelfs niet dat we een vervanger halen. Geef een signaal aan je jeugd af en er is voldoende kwaliteit om die paar weken zonder Saibari te overbruggen.
Je moet ook denken aan blessures natuurlijk we willen graag dubbel bezet zijn. Zonder Veerman heb je:

Til, Mauro, Saibari, Noah Fernandez en eventueel Flamingo? En als je dan Mauro meerekent heb je maar 3 backs. Misschien wel handig daar nog iemand bij te hebben.

Zelfs met een afgeroomd middenveld zijn we nog altijd een stuk stabieler dan dit Feyenoord. Andere concurrenten zijn er niet meer. Als we dit nog weggeven is het de schande van de eeuw.
We hoeven niet eens zo heel diep te graven… ;)

Ben het met je eens, een beetje profclub speelt dit zakelijk uit. Maar ik hoop wel op een vervanger voor Joey.

Bij die tegengoal laat de VAR mooi zien dat Mauro er nog staat wanneer de voorzet wordt gegeven. Maar wordt die bal niet doorgekopt door iemand van Utrecht? Op dat moment is Mauro daar al lang weg en zou het minimaal een meter buitenspel zijn. Helaas heb ik geen duidelijke beelden voorbij zien komen. Iets wat op zich al verdacht is.

Zo, dat was een taaie pot, maar de punten zijn binnen. Wisten jullie al dat we nu de langste reeks uitoverwinningen hebben :maniac:

Zo wat ze ook bedenken in Zeist het plannetje lukt maar niet om de competitie spannend te houden. Gister Ajax matsen en nu PSV naaien. Goal van Utrecht mag nooit tellen Rodrigues maakt wel meerdere keren een overtreding. Nooit een tweede gele kaart voor Schouten de gretigheid van Naaihuis zag je eraf spatten. Heerlijk PSVers 16 punten voor op nr 3 dat is nog eens een fijne kerst.

Hij is nu de Braziliaan met de meeste wedstrijden bij PSV. Hij haalt Heurelho Gomes in die 182 wedstrijden speelde bij PSV.
Zonder meerdere zware blessures had Mauro al veel meer wedstrijden kunnen spelen.
Zonder meerdere zware blessures had hij allang in Spanje gespeeld.

Als het in dit tempo doorgaat, zal de uitwedstrijd tegen Telstar de kampioenswedstrijd worden.
Speelronde 28.
Eind maart.
21 maart 2026.

14 maart kan ook al. Thuis tegen NEC. Maar laat ik ook eens een keer downplayen en een doemdenker zijn.

Als het in dit tempo doorgaat, zal de uitwedstrijd tegen Telstar de kampioenswedstrijd worden.
Speelronde 28.
Eind maart.
21 maart 2026.

14 maart kan ook al. Thuis tegen NEC. Maar laat ik ook eens een keer downplayen en een doemdenker zijn.
Of 14 maart staan we nog maar 1 punt voor.

Speelronde 28.
Eind maart.
21 maart 2026.

Daar kunnen we niet van winnen dus dat is vervelend.

Bij die tegengoal laat de VAR mooi zien dat Mauro er nog staat wanneer de voorzet wordt gegeven. Maar wordt die bal niet doorgekopt door iemand van Utrecht? Op dat moment is Mauro daar al lang weg en zou het minimaal een meter buitenspel zijn. Helaas heb ik geen duidelijke beelden voorbij zien komen. Iets wat op zich al verdacht is.
Hehe, ik ben dus niet de enige die denkt dat De Wit de bal nog raakte.

Enorm integer 2e gele van Schouten. En dat bij Nijhuis. Heel bijzonder. Knap over de streep getrokken.

Bizar ook dat de twee slechtste PSVers van de 1e helft voor de 1-1 zorgden.

Terug
Bovenaan Onderaan