Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nope, zie ook3 punten en de platte kar worden gepoetst. Doet el Karouani mee of zit ie ook bij de Afrika cup.

Kortom, 1e helft vlammen en marge op 3 doelpunten zettenLaatste horde voor de winterstop. Als we uitgaan van het negatieve, zijn Olij, Couhaib en Mauro nog steeds geblesseerd, naast natuurlijk V Bommel, Plea en Boadu. Met Saibari, Salah-Eddine en Nagalo zijn er ook nog 3 naar de Afrika cup. Laten we er wel vanuit gaan dat Perisic dit keer wel kan beginnen. Dan zouden we bijvoorbeeld deze 11 de wei in kunnen sturen:
Perisic - Pepi - Man
Veerman - Til - Wanner
Dest - Yarek - Schouten - Sildillia
Kovar
Maar dan heb je daarachter vrij weinig. Perisic kan zeker niet een hele wedstrijd spelen, en je hebt dan eigenlijk alleen Flamingo, Obispo, Esmo en jeugdspelers achter de hand. Of ik moet iemand vergeten.
Dit is het dan inderdaad, denk ik ook. 3 Wissels paraat, vroeger mocht je maar 2x wisselen.Laatste horde voor de winterstop. Als we uitgaan van het negatieve, zijn Olij, Couhaib en Mauro nog steeds geblesseerd, naast natuurlijk V Bommel, Plea en Boadu. Met Saibari, Salah-Eddine en Nagalo zijn er ook nog 3 naar de Afrika cup. Laten we er wel vanuit gaan dat Perisic dit keer wel kan beginnen. Dan zouden we bijvoorbeeld deze 11 de wei in kunnen sturen:
Perisic - Pepi - Man
Veerman - Til - Wanner
Kovar
Maar dan heb je daarachter vrij weinig. Perisic kan zeker niet een hele wedstrijd spelen, en je hebt dan eigenlijk alleen Flamingo, Obispo, Esmo en jeugdspelers achter de hand. Of ik moet iemand vergeten.

Nog vroeger mocht je maar 1x wisselen. Alleen als er een echte blessure was en niet later dan de 44e minuut.Dit is het dan inderdaad, denk ik ook. 3 Wissels paraat, vroeger mocht je maar 2x wisselen.![]()
Eens. Maar helaas is dat ons manco.Kortom, 1e helft vlammen en marge op 3 doelpunten zetten
Misschien een ander systeem spelen? Tegen NEC deed Bosz dat ook.Laatste horde voor de winterstop. Als we uitgaan van het negatieve, zijn Olij, Couhaib en Mauro nog steeds geblesseerd, naast natuurlijk V Bommel, Plea en Boadu. Met Saibari, Salah-Eddine en Nagalo zijn er ook nog 3 naar de Afrika cup. Laten we er wel vanuit gaan dat Perisic dit keer wel kan beginnen. Dan zouden we bijvoorbeeld deze 11 de wei in kunnen sturen:
Perisic - Pepi - Man
Veerman - Til - Wanner
Kovar
Utrecht loopt door Europese wedstrijden op z’n tandvleesNa het zien van NAC Utrecht denk ik niet dat we bang moeten zijn ookal is het een uitwedstrijd. Utrecht heeft een probleem met hun spitsen en waren niet eens in staat NAC in de problemen te brengen. Zou me verbazen als dit geen 0-3 gaat worden daar..
PSV heeft ruim 80% van de wedstrijden gewonnen in de eredivisie de afgelopen 3 jaren.Nog vroeger mocht je maar 1x wisselen. Alleen als er een echte blessure was en niet later dan de 44e minuut.
Eens. Maar helaas is dat ons manco.
Zelfs gisteren verzuimden ze na de 2-0 even door te drukken en was het vlak voor rust bijna 2-1.
Wie laat dat eens bij hen doordringen dat minstens de 3-0 gescoord moet zijn alvorens iets gas terug te nemen.
Overigens, alle lof voor Perisic; hoe hij inviel en hoe hij over bekerwinst sprak.
Exact als Lerby in de halve finale tegen RKC (van 2-0 naar 2-3 )en de finale tegen Roda JC (moeizaam 3-2 nv ) in 1988.
ELK duel gewoon winnen, ELKE prijs pakken.
Moge hij zondag die mentaliteit overbrengen op zijn medespelers in Utrecht.
Want geen drie punten daar betekent hommeles en billen knijpen aan het begin van 2026.
Forza PSV.

Zeer consistent dus. Kan gewoon een 5e wedstrijd bij!Gelukkig zit Utrecht niet in een goede fase. De laatste 4 competitiewedstrijden gelijkgespeeld.
Nee dat kan niet. Na de bekerwinst gisteren tegen Top Oss kan er wel een competitienederlaag tegen PSV volgen.Zeer consistent dus. Kan gewoon een 5e wedstrijd bij!
Ja, PSV laat ook wel eens punten liggen in 14:30 wedstrijden, 21:00 wedstrijden. AC (after Corona) speelden we 8x op dit tijdstip, verloren we niet en wonnen we 7 keer. Doen alsof dit een lastig tijdstip is is echt net zo'n grote mythe als dat Feyenoord dit seizoen goed presteert.Tja, dit zijn de wedstrijden waar PSV vaker punten heeft laten liggen: tijdstip (12.15 uur, dus spelers die nog niet helemaal wakker zijn), uit-wedstrijd en dan ook nog een club uit de Top-10 die vrij goed voetbalt. We hadden vorige week al behoorlijk wat moeite met Heracles waar we ternauwernood met 4-3 wonnen. Nu in de Galgenwaard ben ik er niet echt gerust op. Ik denk aan een erg moeizame en deels fortuinlijke 2-3 eindstand in het voordeel van PSV.....Forza PSV....![]()

Ja, PSV laat ook wel eens punten liggen in 14:30 wedstrijden, 21:00 wedstrijden. AC (after Corona) speelden we 8x op dit tijdstip, verloren we niet en wonnen we 7 keer. Doen alsof dit een lastig tijdstip is is echt net zo'n grote mythe als dat Feyenoord dit seizoen goed presteert.
En ja, het kan dat we punten laten liggen, beginnen immers op 0-0 maar noch het tijdstip nog de balans tegen Utrecht geeft aanleiding om verontrust te zijn. Herhaling van 24 september 2017 toen we ook vroeg op de zondag aan de aftrap verschenen zou mooi zijn![]()
![]()
![]()