FC Utrecht - PSV | Zondag 16 mei | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, een hoop die slecht (Teze, Van Ginkel, Max, Zahavi, Vertessen), redelijk onzichtbaar (Gotze, Gakpo) en wel ok (Obispo, Mvogo) speelden. Alleen Sangaré en Viergever vielen positief op.
 
De spelers zijn klaar en hebben de 2e plek veilig. Nu is het aan de Jong.
 
Van Ginkel geweldige vent. Ik denk dat hij bij ons gaat tekenen
Hoop het ook. Ziet er positief uit. Wat ik leuk vind is zelfs al is hij duidelijk nog niet helemaal de oude voegt hij toch wat toe op het middenveld. Best wel wat foutjes maar vind het toch een verademing.
 
Gelukkig zit het er op! Iedereen geniet van de zomer en dat die maar lang mag duren want ik zie geen aanknopingspunten voor volgend seizoen!
 
Gelukkig zit het er op! Iedereen geniet van de zomer en dat die maar lang mag duren want ik zie geen aanknopingspunten voor volgend seizoen!
Die ziet niemand nu. Daarom moet er ook wat gebeuren. Daar moeten we maar op hopen.
 
Het is nou wel bewezen, dacht ik zo.
Rosario was vandaag dusdanig afwezig en onzichtbaar dat, als hij had meegedaan, ze op zeker verloren zouden hebben met 5-0.
Zijn vervanger scoort ook nog eens.
Bewijs zat!
 
Het is nou wel bewezen, dacht ik zo.
Rosario was vandaag dusdanig afwezig en onzichtbaar dat, als hij had meegedaan, ze op zeker verloren zouden hebben met 5-0.
Zijn vervanger scoort ook nog eens.
Bewijs zat!
Maar goed dat jij geen rechter bent als jij dit als bewijs ziet.... ;)
 
Gemiddeld thuis 2,47 punt gehaald, ruim boven gemiddeld en met 3 gelijke spelen en 1 verliespartij gewoon goed.

Gemiddeld uit 1,76 punt gehaald nog niet de helft van de uitwedstrijden gewonnen, wat dat betreft gewoon een aanfluiting.

Eindigen we op 2,12 punt per wedstrijd, een aantal waarin we in seizoen '07/'08 kampioen werden maar een kleine 40 jaar terug op de 3e plaats eindigden.

Volop ruimte voor verbetering, met name tegen topclubs en in uitwedstrijden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan