FC Utrecht - PSV | Zondag 16 mei | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ben het met je eens.
Daarnaast is er heel veel gebeurd. Lammers vertrok onverwachts, terwijl dat best een belangrijke pion zou worden. Romero die op gang lijkt te komen en zwaar geblesseerd raakt, een Corona golf(je). Ondanks alles gaat het best redelijk tot aan de winterstop. Ik dacht echt “en nu doorzetten”.
Dat was het helaas niet....maar ik zie ook geen rampzalig jaar.
Rampzalig is het als ajax met 71 punten kampioen kan worden. En PSV vierde (!) met 59 punten.
Ajax heeft met name wat betreft het puntenaantal een zeer succesvol seizoen. Ook voor een goed PSV zou het niet eenvoudig geweest zijn kampioen te worden.
Maar het (doel)punten aantal is dit seizoen gewoon te laag. Een zieke en geblesseerde voorhoede heeft daarbij niet geholpen, net zoals het ontbreken van een middenvelder met aanvallende kwaliteiten. En helaas is Ihattaren niet opgestaan als een van de leiders van het elftal maar heeft dit seizoen alleen maar op Instagram gescoord.
Maar 2 tot 3 spelers erbij die de puzzel een heel stuk completer maken, wat meer pech en rode kaarten voor ajax, en het seizoen zal er heel anders uit zien.
 
Malen, Rosario, Ihattaren niet eens erbij, Dumfries bank, lijkt me duidelijk wie er weggaan na dit seizoen...?
Malen kan ik wel in komen. Heeft vrijwel alles gespeeld na een flinke blessure. Ook nog een EK voor de boeg. Geldt eigenlijk ook voor Dumfries, heeft ook veel gespeeld en is misschien gebaat bij wat rust.
 
Ben ik nou echt de enige die dit jaar helemaal niet zo rampzalig vond tov voorgaande jaren? Hoe kun je verwachten dat ze van dat drama vorig jaar ineens naar een vloeiend lopend elftal gingen terwijl PSV een volledig nieuwe speelwijze door probeert te voeren en het ook totaal niet mee zat dit seizoen.

Voor de gein eens even opzoeken hoe Liverpool het deed in het eerste jaar met Jurgen Klopp
Ik wacht nog even af hoe de 1e 10 wedstrijden van volgend jaar gaan voor m’n definitieve eindoordeel. Ik ben er echter niet gerust op
 
Hartverzakking ff, dacht PSV haalt Neres binnen :sleep:
61f2bb4b4b634673126b18f863986b42.png
 
Valt me niet tegen, ik had alleen misschien Madueke een basisplaats gegeven.
Ik weet niet. Vertessen deed het de afgelopen wedstrijden wel goed/beter dan Madueke. Dus heel vreemd vind ik het op basis van recente wedstrijden.

Op basis van het gehele seizoen vind ik Madueke zeker nog het betere talent.
 
Waarom inderdaad niet gestart met Sambo ipv Viergever. Nu staan ze weer met 2 LCV te spelen. Viergever heb je sowieso weinig aan als je het niveau wil opkrikken komende jaren.
daarnaast had hij Madueke ook wel een kans mogen geven. Die jaagt hij met een noodgang de deur uit op deze manier. Slechte zaak.
 
Rare opstelling. Twee linksbenigen in het centrum. Schmidt gunt Teze wel de speler van het jaar titel door hem niet te passeren. Waar is Malen?
Denk dat het een combinatie is van sommige jongens rust geven, maar ook kijken wat voor materiaal je hebt voor volgend jaar. Dat Obispo nu basis staat en Teze op rechtsback zou wellicht een proef kunnen zijn voor volgend seizoen om te kijken hoe dit samen staat. van Ginkel afgelopen 3 wedstrijden (in 7 dagen) basis. wellicht een teken dat van Ginkel volgend seizoen naar PSV komt? anders zou het raar zijn dat je hem deze minuten geeft. Nog steeds raar dat Madueke niet start, juist nu had je hem die minuten moeten geven.
 
Waarom inderdaad niet gestart met Sambo ipv Viergever. Nu staan ze weer met 2 LCV te spelen. Viergever heb je sowieso weinig aan als je het niveau wil opkrikken komende jaren.
daarnaast had hij Madueke ook wel een kans mogen geven. Die jaagt hij met een noodgang de deur uit op deze manier. Slechte zaak.
Elke speler die net zelfstandig kan pissen die weg wil omdat hij op deze manier wordt behandeld (hier en daar basisplek, hier en daar wat minuten) kan voor mijn part direct vertrekken.

Dat gezegd hebbende geloof ik al die verhalen mbt Noni niet, stemmingmakerij van de media. Noni post op social media iedere dag een foto van hem op de training en in PSV shirt en ik heb nog geen tekenen van hemzelf gezien dat hij ontevreden is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan