FC Utrecht - PSV | Zondag 16 mei | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lekker boeiend. Seizoen is klaar. Willen ze nu wel in eens met 7-0 winnen? Nou ik hoef het dit seizoen niet meer te zien. Verkopen, doorselecteren, en opnieuw beginnen.
 
MHwnVcZJ


:PSV:
 
Hopelijk gaat Schmidt een keer “gek” doen en denkt die laatste competitiewedstrijd laat ik is het mee fantasie systeem starten.
4-3-3

unnerstal
Dumfries - Teze - Obispo - Max
Sangare - van Ginkel
Götze
Madueke - Malen - Gakpo
 
Een nederlaag zou beter zijn. Positief afsluiten laat ze weer in de waan dat we een prima selectie hebben. Dus hup gewoon Rosario en Sangaré op het middenveld en 2-0 verliezen.
 
20210516 wedstrijd.png
Hoewel Utrecht al zeker is van deelname aan de play-offs staat er nog wel wat op het spel voor de domstedelingen. Zeker is dat zij 19 mei moeten aantreden tegen Fc Groningen, echter, afhankelijk van de eindpositie zullen ze de wedstrijd in Utrecht of in Groningen afwerken.
De vraag is of, met de afwezigheid van publiek, Utrecht de fitheid van spelers a.s. woensdag belangrijker vindt dan het stadion waar gespeeld wordt.

Maher is in ieder geval afwezig wegens een schorsing.

Ik ga uit van een stroeve 1e helft (1-1) met een uiteindelijke winst voor PSV (1-3)
 
Ben ik nou echt de enige die dit jaar helemaal niet zo rampzalig vond tov voorgaande jaren? Hoe kun je verwachten dat ze van dat drama vorig jaar ineens naar een vloeiend lopend elftal gingen terwijl PSV een volledig nieuwe speelwijze door probeert te voeren en het ook totaal niet mee zat dit seizoen.

Voor de gein eens even opzoeken hoe Liverpool het deed in het eerste jaar met Jurgen Klopp
 
Ben ik nou echt de enige die dit jaar helemaal niet zo rampzalig vond tov voorgaande jaren?

Ja, ook zonder corona was psv 100% kansloos geweest, had het misschien iets langer aangehaakt maar uiteindelijk 100% kansloos voor de kampioenschap
 
Ben ik nou echt de enige die dit jaar helemaal niet zo rampzalig vond tov voorgaande jaren? Hoe kun je verwachten dat ze van dat drama vorig jaar ineens naar een vloeiend lopend elftal gingen terwijl PSV een volledig nieuwe speelwijze door probeert te voeren en het ook totaal niet mee zat dit seizoen.

Voor de gein eens even opzoeken hoe Liverpool het deed in het eerste jaar met Jurgen Klopp
Je hebt daar wel een punt, maar vergeet niet dat Schmidt zelf aan het begin van dit seizoen de verwachtingen wel heel hoog opschroefde met de opmerking dat zijn speelstijl een kwestie van een paar weken trainen was voordat de spelersgroep het kon uitvoeren. Dan mag je er ook vanuit gaan dat ze dat een hele wedstrijd kunnen. En zeker na de winterstop. Dus ik geef ze volgend seizoen echt wel een kans, maar dan moet het nu gelijk in de voorbereiding wel vooruit gaan, met hopelijk een paar wisselingen qua spelers. Voor vanmiddag denk ik trouwens een saaie 1-1.
 
Ja, ook zonder corona was psv 100% kansloos geweest, had het misschien iets langer aangehaakt maar uiteindelijk 100% kansloos voor de kampioenschap
Vind jij het realistisch om te verwachten dat PSV na zulke drama jaren dat begon in het 2e halfjaar van Van Bommel vol mee zou doen om het kampioenschap terwijl Ajax sinds die periode juist VEEL sterker is geworden? Ik niet echt.
Je hebt daar wel een punt, maar vergeet niet dat Schmidt zelf aan het begin van dit seizoen de verwachtingen wel heel hoog opschroefde met de opmerking dat zijn speelstijl een kwestie van een paar weken trainen was voordat de spelersgroep het kon uitvoeren. Dan mag je er ook vanuit gaan dat ze dat een hele wedstrijd kunnen. En zeker na de winterstop. Dus ik geef ze volgend seizoen echt wel een kans, maar dan moet het nu gelijk in de voorbereiding wel vooruit gaan, met hopelijk een paar wisselingen qua spelers. Voor vanmiddag denk ik trouwens een saaie 1-1.
Dat klopt inderdaad. En misschien was dat ook wel gelukt wanneer de volledige groep van het begin bij elkaar was en bleef, dat weet je dan niet. Ik vind ook wel dat de media dit seizoen flink bezig is geweest met het beïnvloeden van meningen, maar dat kan aan mij liggen dat dat meer dan anders lijkt.

Verder heb ik alleen maar vooruitgang gezien tov voorgaande jaren, maar we zijn er nog (lang) niet.
 
Ben ik nou echt de enige die dit jaar helemaal niet zo rampzalig vond tov voorgaande jaren? Hoe kun je verwachten dat ze van dat drama vorig jaar ineens naar een vloeiend lopend elftal gingen terwijl PSV een volledig nieuwe speelwijze door probeert te voeren en het ook totaal niet mee zat dit seizoen.

Voor de gein eens even opzoeken hoe Liverpool het deed in het eerste jaar met Jurgen Klopp
Ben het met je eens.
Daarnaast is er heel veel gebeurd. Lammers vertrok onverwachts, terwijl dat best een belangrijke pion zou worden. Romero die op gang lijkt te komen en zwaar geblesseerd raakt, een Corona golf(je). Ondanks alles gaat het best redelijk tot aan de winterstop. Ik dacht echt “en nu doorzetten”.
Dat was het helaas niet....maar ik zie ook geen rampzalig jaar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan