FC Utrecht - PSV | Zaterdag 19 oktober | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
UD2OG3c.jpg
 
Utrecht kennende zal dit wel weer een slachtpartij worden, zoals elk jaar.

0-6
 
Een logische reactie (0-7) ga ik niet geven. 1-4. Daar zult u het mee moeten doen.
 
Utrecht kennende zal dit wel weer een slachtpartij worden, zoals elk jaar.

0-6
Ik kan me nog wel wat potjes herinneren waarin Andreas Isaksson PSV op de been hield. Twee seizoenen achter elkaar. Isaksson was één van de slechtste keepers ooit, in dienst van PSV, maar die twee potjes tegen Utrecht was hij verantwoordelijk voor de punten die mee gingen naar Eindhoven. PSV was in die wedstrijden ronduit belabberd. En dat is de reden dat ik nooit meer (te) licht denk over Utrecht. ;)
 
Laatst bewerkt:
1-3. PSV komt in eerste instantie op achterstand. De 1-3 valt pas laat, nadat je eerst een periode van 20 minuten hebt gehad waar de gelijkmaker in de lucht hangt.
 
Vanwege het feit dat Mo uit Utrecht komt wil de harde kern hem in de 24ste minuut een hart onder de riem steken door te gaan klappen. Overdreven of niet, het is een mooi gebaar vanuit een tegenstander.
 
Vanwege het feit dat Mo uit Utrecht komt wil de harde kern hem in de 24ste minuut een hart onder de riem steken door te gaan klappen. Overdreven of niet, het is een mooi gebaar vanuit een tegenstander.
Als t vanuit de harde kern komt ok, dan is t voor mij vergelijkbaar met 'onze' actie voor Fernando Ricksen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan