FC Twente

McClaren lonkt naar terugkeer bij FC Twente

link

Steve McClaren, de trainer die in 2010 met FC Twente landskampioen van Nederland werd, zou wel willen terugkeren bij de tukkers als hoofdcoach. „Ik denk nog steeds: als FC Twente morgen vraagt of ik terug wil keren, dan kom ik direct”, laat hij aan RTV Oost weten. o.O

En dan Munstermann er nog bij en alle ellende kan weer opnieuw van start. :maniac:
 
McClaren lonkt naar terugkeer bij FC Twente

link

Steve McClaren, de trainer die in 2010 met FC Twente landskampioen van Nederland werd, zou wel willen terugkeren bij de tukkers als hoofdcoach. „Ik denk nog steeds: als FC Twente morgen vraagt of ik terug wil keren, dan kom ik direct”, laat hij aan RTV Oost weten. o.O

En dan Munstermann er nog bij en alle ellende kan weer opnieuw van start. :maniac:

Dan nog die Kesler weer terug bij de KNVB, en dan kunnen ze misschien nog wel kampioen worden ook!
 
Maar wat is het volgende? Een verklaring van goed gedrag tonen?
We moeten gewoon vaccineren en tot die tijd de stadions leeglaten.
Wat doen we met een foutieve test? Hele gezin thuis blijven omdat zoonlief van 10 positief getest is. Het ventje denkt dat ie ziek is terwijl hij zich prima voelt. Weg zelfvertrouwen van zo een knul. Scheef aangekeken door zijn broertje omdat hij hun dag verkloot heeft. Laten we uitkijken dat we niet naar de verkeerde kant doorschieten. U bent ziek totdat het tegendeel bewezen is.
 
Maar wat is het volgende? Een verklaring van goed gedrag tonen?
We moeten gewoon vaccineren en tot die tijd de stadions leeglaten.
Wat doen we met een foutieve test? Hele gezin thuis blijven omdat zoonlief van 10 positief getest is. Het ventje denk dat ie ziek is terwijl hij zich prima voelt. Weg zelfvertrouwen van zo een knul. Scheef aangekeken door zijn broertje omdat hij hun dag verkloot heeft. Laten we uitkijken dat we niet naar de verkeerde kant doorschieten. U bent ziek totdat het tegendeel bewezen is.
Dit is een tussenfase totdat de vaccinatiegraad hoog genoeg is en daarmee de druk op de ziekenhuizen wegvalt.
 
Dus gewoon leeglaten en het uitzingen voor dit seizoen.
Kan ook, maar het demissionair kabinet heeft 825 miljoen gereserveerd voor testevents, daar moet toch wat mee gedaan worden. Zeker daar het geld wat niet gebruikt wordt niet per definitie terugvloeit naar de staatskas.
 
Kan ook, maar het demissionair kabinet heeft 825 miljoen gereserveerd voor testevents, daar moet toch wat mee gedaan worden. Zeker daar het geld wat niet gebruikt wordt niet per definitie terugvloeit naar de staatskas.
Zou het in ieder geval niet aan John de Jong geven 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan