FC Twente

Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft een punt. Vorig seizoen zag je ook ineens een totaal ander Jong PSV/Ajax in de week van een interland om de week later weer met de sterkste 11 aan te treden. Dan mag je best spreken van iet wat oneerlijkheid in de competitie.
Jong ploegen spelen tegen Jong ploegen in de interlandperiode. Dus dat argument vervalt. Dat de clubs in de interland periode moeten spelen hebben de clubs in de eerste divisie bovendien zelf afgesproken en goedgekeurd, tenminste de clubs die 2 jaar geleden in de eerste divisie zaten.
 
Probleem als je continue over alles en nog wat zeurt en je in alles benadeelt voelt, is dat men ook niet meer naar je luistert op moment dat je mogelijk oprecht benadeelt wordt. Mijn conclusie is nu dus dat de huidige regeling hartstikke terecht is.
 
Las net dat FC Twente gisteren thuis met 1-2 had verloren van TOP Oss. Kijk, dat zijn toch de leukere berichten om te lezen.
 
Fans FC Twente misdragen zich tijdens reanimatie: 'Dit is echt schandalig'

link

"Een klein groepje supporters gedroeg zich erg vervelend. Ze riepen dat ze hun trein moesten halen en dat we niets stonden te doen. Ik kookte van woede. Nu ik het vertel krijg ik opnieuw kippenvel."
Ik zag zelfs vaders met kinderen vooraan staan, onbegrijpelijk
Stephan​
'Laat die man toch liggen, hij is allang dood', en 'als het een supporter van de tegenpartij is hoef je hem niet te helpen', of 'het zal wel een zatlap zijn'. Stephan kan maar moeilijk geloven wat sommige supporters riepen. "Er was zelfs één man die mij wegdrukte omdat hij de trein moest halen.

:sick: :braak: :speechless:
 
Fans FC Twente misdragen zich tijdens reanimatie: 'Dit is echt schandalig'

link

"Een klein groepje supporters gedroeg zich erg vervelend. Ze riepen dat ze hun trein moesten halen en dat we niets stonden te doen. Ik kookte van woede. Nu ik het vertel krijg ik opnieuw kippenvel."
Ik zag zelfs vaders met kinderen vooraan staan, onbegrijpelijk​
Stephan​
'Laat die man toch liggen, hij is allang dood', en 'als het een supporter van de tegenpartij is hoef je hem niet te helpen', of 'het zal wel een zatlap zijn'. Stephan kan maar moeilijk geloven wat sommige supporters riepen. "Er was zelfs één man die mij wegdrukte omdat hij de trein moest halen.

:sick::braak::speechless:
Wanneer gaan we dergelijk gedrag eens écht bestraffen? De educatieve maatregel gedrag zou hier het minimum moeten zijn, naast een boete van minimaal 500.- en 40 uur helpen in een ziekenhuis o.i.d.
 
Probleem als je continue over alles en nog wat zeurt en je in alles benadeelt voelt, is dat men ook niet meer naar je luistert op moment dat je mogelijk oprecht benadeelt wordt. Mijn conclusie is nu dus dat de huidige regeling hartstikke terecht is.

Mijn jongste dochter heeft soms ook last van het FC Twente syndroom.:)
 
Fans FC Twente misdragen zich tijdens reanimatie: 'Dit is echt schandalig'

link

"Een klein groepje supporters gedroeg zich erg vervelend. Ze riepen dat ze hun trein moesten halen en dat we niets stonden te doen. Ik kookte van woede. Nu ik het vertel krijg ik opnieuw kippenvel."
Ik zag zelfs vaders met kinderen vooraan staan, onbegrijpelijk​
Stephan​
'Laat die man toch liggen, hij is allang dood', en 'als het een supporter van de tegenpartij is hoef je hem niet te helpen', of 'het zal wel een zatlap zijn'. Stephan kan maar moeilijk geloven wat sommige supporters riepen. "Er was zelfs één man die mij wegdrukte omdat hij de trein moest halen.

:sick::braak::speechless:
Twente is vandaag met t statement gekomen dat dit gedrag niet kan. Kennelijk moesten ze daar 2 dagen over nadenken... Kan het statement ook niet terugvinden op de club-website, kennelijk is t niet zo belangrijk om dit gedrag te veroordelen

https://www.tubantia.nl/fc-twente/f...-bij-reanimatie-dit-is-onacceptabel~a9c3d5f8/
 
Terug
Bovenaan Onderaan