FC Twente

Het schijnt anders zo te zijn dat er best een aantal op dit forum zijn die Cocu zouden willen inwisselen voor Verbeek. ;)
Ik vond Verbeek -tot hij bij Twente begon- ook een toffe kerel die ik best een kans had willen geven. Gelukkig is dat niet gebeurd en heeft hij bij Twente zijn ware gezicht laten zien.

Achteraf is het makkelijk lullen en (ver)oordelen. ;)

Neemt niet weg dat deze 'populist' Cocu momenteel met graagte inruilt voor Vincent Bijlo, want die ziet het gegarandeerd beter.
Mensen die alles maar slikken omdat het PSV is, zijn als een lelijk jongetje dat het prima vindt dat zijn vriendin hem bedriegt, zolang ze maar 'bij hem' blijft.
 
Ik vond Verbeek -tot hij bij Twente begon- ook een toffe kerel die ik best een kans had willen geven. Gelukkig is dat niet gebeurd en heeft hij bij Twente zijn ware gezicht laten zien.

Achteraf is het makkelijk lullen en (ver)oordelen. ;)

Neemt niet weg dat deze 'populist' Cocu momenteel met graagte inruilt voor Vincent Bijlo, want die ziet het gegarandeerd beter.
Mensen die alles maar slikken omdat het PSV is, zijn als een lelijk jongetje dat het prima vindt dat zijn vriendin hem bedriegt, zolang ze maar bij hem blijft.

Vincent Bijlo lijkt me meer iets voor Twente want daar is het voetbal echt niet om aan te gluren. :cool:

Om eerlijk te zijn had ik ook verwachtingen wat betreft Verbeek maar het is meer dan pijnlijk duidelijk geworden dat er flink naast zit. Met uitzondering van een of twee wedstrijden (direct na zijn aanstelling tegen psv bijvoorbeeld) was er niks te zien van meer inzet, bezieling en teamsamenhang onder hem. Ondertussen de club van binnenuit tegen zich in het harnas jagend plus de fan keihard tegen het schaambeen trappend met zijn tv-optredens. Lompe houthakker die naar ik verwacht inderdaad weinig vervolgkansen krijgt als trainer na dit misbaksel van enkele maanden. En terrecht, kan ie thuis de scheitbakken van zijn katten aanpakken.
 
Vincent Bijlo lijkt me meer iets voor Twente want daar is het voetbal echt niet om aan te gluren. :cool:

Om eerlijk te zijn had ik ook verwachtingen wat betreft Verbeek maar het is meer dan pijnlijk duidelijk geworden dat er flink naast zit. Met uitzondering van een of twee wedstrijden (direct na zijn aanstelling tegen psv bijvoorbeeld) was er niks te zien van meer inzet, bezieling en teamsamenhang onder hem. Ondertussen de club van binnenuit tegen zich in het harnas jagend plus de fan keihard tegen het schaambeen trappend met zijn tv-optredens. Lompe houthakker die naar ik verwacht inderdaad weinig vervolgkansen krijgt als trainer na dit misbaksel van enkele maanden. En terrecht, kan ie thuis de scheitbakken van zijn katten aanpakken.
De opmerking over Bijlo was uiteraard gechargeerd. (a)

De slechte werkrelatie met staf en selectie hebben Verbeek genekt. Hij heeft blijkbaar niets geleerd van zijn tijd bij Feyenoord en is als een olifant in een porceleinkast tekeer gegaan. Oogkleppen op en gaan! Ik heb gelijk en iedereen moet z'n bek houden.
Dat werkt niet en ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij na Feyenoord niet in dezelfde valkuil zou lopen. Daar heb ik me goed in vergist...
 
De opmerking over Bijlo was uiteraard gechargeerd. (a)

De slechte werkrelatie met staf en selectie hebben Verbeek genekt. Hij heeft blijkbaar niets geleerd van zijn tijd bij Feyenoord en is als een olifant in een porceleinkast tekeer gegaan. Oogkleppen op en gaan! Ik heb gelijk en iedereen moet z'n bek houden.
Dat werkt niet en ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij na Feyenoord niet in dezelfde valkuil zou lopen. Daar heb ik me goed in vergist...

Er zal ook een stevig generatiekloofje tussen Verbeek en de hedendaagse voetballers liggen.
 
Wat als FC Twente degradeert: leegloop en 'catastrofale' gevolgen voor begroting

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...plosie-en-andere-gevolgen-voor-fc-twente.html

Als FC Twente degradeert krijgen ze hun verdiende loon. Fraude en te lang boven hun stand geleefd. Ze hadden door de KNVB al teruggezet moeten worden. :rolleyes:

Ben ook benieuwd hoe dat dan afloopt met de gemeentesteun waar nooit verontwaardiging over was:

https://www.tubantia.nl/fc-twente/g...-met-garantstelling-fc-twente-video~a9ffc1c5/
 
Hahaha, domme gemeente.

(of kan dit in Eindhoven ook gebeuren?)

Eindhoven mist dan de afbetaling van de lening die ze hebben afgesloten voor de aankoop van de grond. Dan moeten ze de grond weer verkopen of het gebied ontwikkelen. Ik denk niet dat het een verliespost hoeft te zijn.
 
Ben ook benieuwd hoe dat dan afloopt met de gemeentesteun waar nooit verontwaardiging over was:

https://www.tubantia.nl/fc-twente/g...-met-garantstelling-fc-twente-video~a9ffc1c5/

"Aan de garantstelling van 32 miljoen zijn strenge regels gebonden. Als Twente zich er aan houdt, kost het Enschede helemaal geen geld."

FC Twente dat zich aan regels houdt is een grote contradictie. :sick::braak::lmao::ROFL:
De gemeente Enschede is met beide benen in een grote hoop stront getrapt en krijgt de poep niet meer van de schoenen. :poop: :cry:
 
"Aan de garantstelling van 32 miljoen zijn strenge regels gebonden. Als Twente zich er aan houdt, kost het Enschede helemaal geen geld."

FC Twente dat zich aan regels houdt is een grote contradictie. :sick::braak::lmao::ROFL:
De gemeente Enschede is met beide benen in een grote hoop stront getrapt en krijgt de poep niet meer van de schoenen. :poop: :cry:

Je zou ook kunnen verwachten dat je met 30 miljoen budget wel in de eredivisie zou kunnen blijven. Maar ja, schijtbakkenvoetbal, he. :lol:
 
Het lijkt erop dat RTTB op VP is geland. :ROFL:

Twente werd te groot. De KNVB en de media hebben Twente bewust kapot gemaakt toen Twente even het Nederland voetbal leek te domineren (FC Twente won op een gegeven moment 4 van de 5 nationale prijzen op rij ). Met deze verschuiving was zowel de KNVB als de media op zijn zachts gezegd niet blij. En zijn hun haatcampagne begonnen. En met succes. Alle clubs , knvb commissarissen, arbiters en fans willen degradatie.

Van oostveen en de knvb heeft dmv oa chantage de club systematich kapot gemaakt.
Twente moest een nieuw bestuur nemen , anders pakte de KNVB de licentie af. Fc Twente nam een nieuw bestuur.
Fc Twente moest al hun fouten opbiechten , anders nam de KNVB hun licentie af. Twente gaf alle fouten openbaar.
FC Twente moest alle straffen accepteren anders nam de KNVB de licentie. Fc Twente accepteerde elke straf (hoe onterecht ook).
En wat deed de KNVB? Die pakte alsnog de licentie..... FC Twente kon toen niet anders dan in beroep gaan. En de, van de KNVB onafhankelijk, beroepscommissie gaf FC Twente prompt gelijk.
Alle andere clubs bleken ook nog eens schandalige kopschoppers te zijn. Onder aanvoering van de huidige KNVB voorzitter Gudde werd fc Twente door de ECV gechanteerd en gedwongen de andere clubs miljoenen te betalen. Fc Twente deed het. Niet dat oa Ajax, Feyenoord, Vitesse, groningen, Utrecht, NAC, Sparta etc voor hun veel grotere en ernstiger fraude ooit compensatie hadden betaald. Maar FC Twente moest dat wel, met terugwerkende kracht.

Wat voor verschrikkelijkst had de club nu gedaan ? Waarom is iedereen zo boos ?

De club heeft een stadion gebouwd van ongeveer 70 miljoen en heeft oa daardoor een schuld (ongeveer 38 mijoen).
Maar er zijn meer mensen en bedrijven met een hypotheek )

De gemeente moest bijspringen met een garantie .
Maar de in de meeste clubs zit een stuk meer gemeenschapsgeld.

De doyen deal !
De Doyen deal is inmiddels goed gekeurd door de Europese hof en ook het CAS heeft al deze deals goedgekeurd. De Uefa en de KNVB hadden dit nooit mogen verbieden laat staan mogen bestraffen. Voor veel clubs die met doyen zaken deden goed nieuws , niet voor Twente. Twente is nooit in beroep gegaan ( bang voor licentie verlies) En kan dus deze straf niet meer aanvechten.

De Tadic deal !
Twente is in zijn geheel gelijk gesteld voor de Tadic deal. Fc Twente had hiervoor nooit een boete en puntenverlies voor mogen krijgen. Ook hoefde de jaarrekening hier nooit voor terug getrokken worden.
Twente is nooit in beroep gegaan ( bang voor licentie verlies) En kan dus ook deze straf niet meer aanvechten.

Dus nogmaals , waarom is iedereen zo boos? Wat was de rol van de KNVB en media hier bij? Of beter het doel
 
Het lijkt erop dat RTTB op VP is geland. :ROFL:

Je krijgt gewoon bijna medelijden met zo iemand.

Maar het zou toch wel de slagroom op de taart zijn als PSV kampioen wordt tegen Ajax en Twente als bonus degradeert. Het voetbal mag er dan zowat het hele seizoen niet uit hebben gezien, maar de conclusie van het seizoen mag dan toch wel een ware knaller genoemd worden.
 
Nog één potje verliezen en ze zijn vertrokken.
Dan is PSV kampioen geworden, tégen ajaks en is Twente rechtstreeks gedegradeerd. Dat is toch een uitkomst die je vooraf nooit geloofd zou hebben? :D
 
Bespreek hier FC Twente.

b6c7622db296cb48c706b366b8e238fb.png

Waarom? :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan