FC Twente

Promes is een aanvallende middenvelder die ook als links- en rechtsbuiten uit de voeten kan.

Voor Fer konden we in de winterstop >10 miljoen krijgen van Everton, dankzij Derksen en co. moest hij afgelopen zomer voor de aankoopprijs verkocht worden (5,5 miljoen) wel is er een doorverkooppercentage bedongen heb ik begrepen.

We verkochten Luuk de Jong ook voor 15 miljoen, Elia voor 10, Ruiz voor 12 Chadli met een aflopend contract voor 8,5, Arnautovic voor 8, Ola John voor 9. Genoeg spelers dus die dergelijke bedragen opbrachten. Garanties krijg je niet maar onwaarschijnlijk is het ook zeker niet.
Zonder faluw te willen doen vind ik dat ze allemaal een ding gemeen hebben met elkaar: niet gered in een grotere competitie.
 
Zonder faluw te willen doen vind ik dat ze allemaal een ding gemeen hebben met elkaar: niet gered in een grotere competitie.

Dat is inderdaad enigszins zorgelijk maar ook een gevolg van verkeerde keuzes.

Aan de andere kant blinken Tioté en Fer wel uit in de PL en hadden Elia, Arnautovic en John een prima eerste seizoen bij hun nieuwe clubs. Ruiz had naar Spanje of Italië moeten gaan of voor een voetballend team moeten kiezen en Chadli pakt zijn minuten wel maar had de pech dat Bale na zijn komst verkocht werd en er ineens 100 miljoen uitgegeven kon worden.
 
Zonder faluw te willen doen vind ik dat ze allemaal een ding gemeen hebben met elkaar: niet gered in een grotere competitie.

Om wel even flauw te doen, maar misschien moet je tegen je tiepmiep zeggen dat een faluw nog geen zomer maakt. Een Saag ook niet ;)

Verder heb je wel gelijk!
 
Dat is inderdaad enigszins zorgelijk maar ook een gevolg van verkeerde keuzes.

Aan de andere kant blinken Tioté en Fer wel uit in de PL en hadden Elia, Arnautovic en John een prima eerste seizoen bij hun nieuwe clubs. Ruiz had naar Spanje of Italië moeten gaan of voor een voetballend team moeten kiezen en Chadli pakt zijn minuten wel maar had de pech dat Bale na zijn komst verkocht werd en er ineens 100 miljoen uitgegeven kon worden.
Tiote, daar ben ik echt een fan van. Hij is alleen een beetje dommig op het veld en heeft te veel ovetredingen nodig.
Elia en Arnoutovic: is meer een kwestie van mentaliteit dan verkeerde keuzes. Zij hadden te veel geld en wisten zich er geen raad mee.....
Ruiz: eens. Alleen zou hij denk ik in Italie ook niet altijd hebben gespeeld, omdat hij fysiek te kort komt. Hetzelfde verhaal als Mertens, hoewel Mertens veel meer snelheid en actie in huis heeft, maar toch zit ook hij regelmatig op de bank bij Napoli.
Chadli: Tottenham is gewoon te hoog gegrepen. Jullie hebben goede zaken gedaan, maar hij komt te kort voor Tottenham en de ambities van die club. Norwich of hoogstens een Everton is zijn niveau.
Fer: ook eens. Hij kan overigens beter en hoger.
 
Dat kan ik beter aan jou vragen. Aangezien jij er zo fel tegenin gaat dat jij er blijkbaar een probleem mee hebt.

Uit jouw eerste post leid ik af dat het buiten Castaignos en Tadic allemaal weinig voorstelt en dat dit in de toekomst misschien voor een probleem zou kunnen zorgen maar misschien interpreteer ik het verkeerd?
 
Uit jouw eerste post leid ik af dat het buiten Castaignos en Tadic allemaal weinig voorstelt en dat dit in de toekomst misschien voor een probleem zou kunnen zorgen maar misschien interpreteer ik het verkeerd?

Jij legt mij woorden in de mond. Ik heb nergens gezegd dat het weinig voorstelt. Dus als je dat denk dan interpreteer je me inderdaad verkeerd.
 
Jij legt mij woorden in de mond. Ik heb nergens gezegd dat het weinig voorstelt. Dus als je dat denk dan interpreteer je me inderdaad verkeerd.

Ik lees: 'Tadic en Castaignos hebben nog waarde, maar dan houdt het wel een beetje op.'

Hoe moet ik dat dan interpreteren?

Daarbij leg ik je geen woorden in de mond ik zeg hoe ik jouw woorden interpreteer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan