FC Twente

Die Ten Hag :ROFL:
Doet net of ie een wereldtopper heeft binnen weten te halen :ROFL:

Jammer wel, nu is Twente weer een stuk kutter om naar te kijken
Voor Twente een wereldtopper inderdaad. Wat Luuk voor ons was is Wout voor Twente. Prima transfer.

Hahhahahahahahah!
hahah
ha
hahahahahahahahahhaahahhahahaahha!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Ze hebben doelpunten nodig, dus halen ze Weghorst :ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL:

Doe mij een gram van wat Ten Hag heeft
muhahahahhaahhahaha
Doelpunten. Weghorst
hahahahahahahahahaha

Heerlijk artikel

Hahhahahahahahah!
hahah
ha
hahahahahahahahahhaahahhahahaahha!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Ze hebben doelpunten nodig, dus halen ze Weghorst :ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL::ROFL:

Doe mij een gram van wat Ten Hag heeft
muhahahahhaahhahaha
Doelpunten. Weghorst
hahahahahahahahahaha

Heerlijk artikel
Prima analyse van Ten Hag. Slappe zak Lammers of een speler als Weghorst die meteen je hele team een shot motivatie geeft. Prima speler voor Twente.
Zelf denk ik dat Lammers dan weer nuttiger kan zijn voor PSV dan voor Twente mocht hij eens moeten invallen. Gewoon prima voor alle partijen.

Prima analyse van Ten Hag. Slappe zak Lammers of een speler als Weghorst die meteen je hele team een shot motivatie geeft. Prima speler voor Twente.
Zelf denk ik dat Lammers dan weer nuttiger kan zijn voor PSV dan voor Twente mocht hij eens moeten invallen. Gewoon prima voor alle partijen.

prima analyse met weghorst voor doelpunten halen??
Slap geouwehoer om zn straatje schoon te vegen bij de achterban die alles behalve happy is met de gang van zaken.

Nah goed... ik heb iig kunnen lachen :ROFL:

En door....

Terug
Bovenaan Onderaan