FC Twente

Twente weer geen europees voetbal dan.
Vind hem een matige trainer

Hij heeft wisselvallige dingen laten zien. Twente heeft maar raar gehandeld met het ontslag van de trainer. Er lag helemaal geen plan klaar.

Ja ze ontslaan Joseph Oosting en gaan Mark van Bommel, Erik ten Hag en René Hake polsen of ze trainer willen worden en komen uiteindelijk uit bij John van den Brom. Geen plan, ze doen maar wat en komen uit bij een trainer die toevallig niets te doen heeft.

Vd Brom is toch best ok als trainer?
Met een ppm van hooguit rond de 1,8 zou van de Brom statistisch uitkomen op zo’n 56 punten dit jaar. Dat leverde vorig jaar precies die plek op waar Twente stond. Maar van de Brom haalt dat ook weer niet bij elke club. Dat hij een punten regen gaat creëren bij Twente is dus niet te voorzien.

Met een ppm van hooguit rond de 1,8 zou van de Brom statistisch uitkomen op zo’n 56 punten dit jaar. Dat leverde vorig jaar precies die plek op waar Twente stond. Maar van de Brom haalt dat ook weer niet bij elke club. Dat hij een punten regen gaat creëren bij Twente is dus niet te voorzien.
Hij krijgt bij Twente wel wat goed materiaal om mee te werken. Dat is wel anders in vergelijking met zn recente clubs.

Heel uhhh
Bijzonder uhhh
Wel

Toch?
Inderdaad. Hij was toch juist niet zo goed in spelers kopen?
Dat is dus niet Ten Hag.

Bovendien kan ik m niet uitstaan, dus dat helpt ook niet echt.
Precies :fb:
Bosz vond ik ook altijd maar een pretentieus type betweter bij Ajax. Maar nu ie hier successen boekt vind ik m ineens helemaal ok..
Ik kijk niet zo heel veel interviews, maar ik weet niet of sympathiek nu het eerste is in wat me op komt als het over Bosz gaat.

Terug
Bovenaan Onderaan