FC Twente

Jonathan Reis gaat naar FC Twente. o.O

link

Jonathan Reis is de nieuwe centrumspits van FC Twente, zo weten diverse goed ingevoerde forumleden op fansite FCTwente.net te melden.

Wat een loopbaan heeft die jongen achter de rug. :maniac: Het was zo'n groot talent. :sad:
 
Jonathan Reis gaat naar FC Twente. o.O

link

Jonathan Reis is de nieuwe centrumspits van FC Twente, zo weten diverse goed ingevoerde forumleden op fansite FCTwente.net te melden.

Wat een loopbaan heeft die jongen achter de rug. :maniac: Het was zo'n groot talent. :sad:
Die had vast nog dat spandoek van de harde kern op zijn netvlies....
 
Jonathan Reis gaat naar FC Twente. o.O

link

Jonathan Reis is de nieuwe centrumspits van FC Twente, zo weten diverse goed ingevoerde forumleden op fansite FCTwente.net te melden.

Wat een loopbaan heeft die jongen achter de rug. :maniac: Het was zo'n groot talent. :sad:

Goed ingevoerde forumleden? :cautious: Dat is nu ook al een bron?
Of is het RTTB?
 
Jonathan Reis gaat naar FC Twente. o.O

link

Jonathan Reis is de nieuwe centrumspits van FC Twente, zo weten diverse goed ingevoerde forumleden op fansite FCTwente.net te melden.

Wat een loopbaan heeft die jongen achter de rug. :maniac: Het was zo'n groot talent. :sad:

Zou hij al weten dat Twente gedegradeerd is? En idd, een mooi voorbeeld van een speler die ook de Europese top had kunnen bereiken. Een paar foute beslissingen in je jeugd, 1 zware blessure en het is voorbij.
 
Zou hij al weten dat Twente gedegradeerd is? En idd, een mooi voorbeeld van een speler die ook de Europese top had kunnen bereiken. Een paar foute beslissingen in je jeugd, 1 zware blessure en het is voorbij.

Daarom kan ik me goed voorstellen dat een jeugdspeler voor het “ grote geld” kiest. Vind ik vaak wel jammer maar begrijpelijk.
 
Schijnt vorig jaar in Japan te hebben gespeeld, 2e divisie. 24 wedstrijden, 7 doelpunten. Niet echt aansprekende stats
 
Dus goed ingevoerde forumleden kregen al een nieuwsbericht bij de regionale krant?:eek:
Zijn er op dit forum goed ingevoerde forumleden? :sneaky:;)
 
Goed ingevoerde forumleden? :cautious: Dat is nu ook al een bron?
Of is het RTTB?

Het schijnt toch echt waar te zijn.

Oud-PSV'er Reis lijkt op weg naar Nederland: "Er wordt nog steeds onderhandeld"

link

"FC Twente is nog steeds een geweldige club en ik hoef er geen twee keer over na te denken of ik wel voor FC Twente wil spelen." Een terugkeer in Nederland lijkt dus serieus in de maak. "Er wordt nog steeds onderhandeld", geeft Reis toe.
 
Het schijnt toch echt waar te zijn.

Oud-PSV'er Reis lijkt op weg naar Nederland: "Er wordt nog steeds onderhandeld"

link

"FC Twente is nog steeds een geweldige club en ik hoef er geen twee keer over na te denken of ik wel voor FC Twente wil spelen." Een terugkeer in Nederland lijkt dus serieus in de maak. "Er wordt nog steeds onderhandeld", geeft Reis toe.

FC Twente is nog steeds een geweldige club en ik hoef er geen twee keer over na te denken of ik wel voor FC Twente wil spelen."
Ik denk dat hij nog niet helemaal clean is.
 
FC Twente is nog steeds een geweldige club en ik hoef er geen twee keer over na te denken of ik wel voor FC Twente wil spelen."
Ik denk dat hij nog niet helemaal clean is.
Tja als je verder nergens aan de bak komt ga je een kleine club als FC twente gewoon paaien.
 
FC Twente dankzij gemeente en miljoeneninjectie gered

link

Na wekenlang onderhandelen hebben FC Twente en de gemeente Enschede een akkoord. Door helpende hand van de gemeente en een miljoeneninjectie van investeerders, gaat de club niet failliet. Er is zelfs geld voor nieuwe spelers.o.O

:braak: :sick: :eek::SC:
 
FC Twente dankzij gemeente en miljoeneninjectie gered

link

Na wekenlang onderhandelen hebben FC Twente en de gemeente Enschede een akkoord. Door helpende hand van de gemeente en een miljoeneninjectie van investeerders, gaat de club niet failliet. Er is zelfs geld voor nieuwe spelers.o.O

:braak: :sick: :eek::SC:
Jaja, en stel je voor dat je de grond onder je stadion verkoopt.... :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan