FC Twente

Het zou me niets verbazen dat de KNVB hieromtrent de Tukkers ook nog een sanctie oplegt.Miscchien zou het goed zijn hun licentie af te nemen dan bespaar je hen ook 2 nederlagen tegen onze beloften...Zij tevreden,wij tevreden...:metal:
 
Zolang FC Twente niet in de Eredivisie speelt hoeven ze niet te betalen. Zodra FC Twente weer in de eredivisie speelt moet betaald worden.
Dus weet FC Twente wat het te doen staat. Nooit meer in de eredivisie spelen. :grin:

Wat dat betreft snap ik al het gejank helemaal niet. Afgelopen jaar hebben ze zonder morren betaald. Komend jaar hoeven ze niet te betalen en dan toch zo naar buiten treden terwijl de club er al niet al te positief op staat.
 
Wat dat betreft snap ik al het gejank helemaal niet. Afgelopen jaar hebben ze zonder morren betaald. Komend jaar hoeven ze niet te betalen en dan toch zo naar buiten treden terwijl de club er al niet al te positief op staat.

Ze gaan gewoon voor de titel "meest gehate club van Nederland" Ze zijn al een heel eind, maar zoiets kan de overwinning veilig stellen.
 
FC Twente moet financiers Jesus Corona miljoenenbedrag betalen

link

FC Twente moet opnieuw een miljoenenrekening uit het verleden betalen. Na de fiscus (4,4 miljoen euro) kloppen nu de ‘eigenaren’ van oud-speler Jesús Corona aan bij De Grolsch Veste. Zij komen 6,3 miljoen euro ophalen. Het geld is gereserveerd, maar niet direct ‘in kas’.

:money:
 
FC Twente moet financiers Jesus Corona miljoenenbedrag betalen

link

FC Twente moet opnieuw een miljoenenrekening uit het verleden betalen. Na de fiscus (4,4 miljoen euro) kloppen nu de ‘eigenaren’ van oud-speler Jesús Corona aan bij De Grolsch Veste. Zij komen 6,3 miljoen euro ophalen. Het geld is gereserveerd, maar niet direct ‘in kas’.

:money:
Het geld is gereserveerd maar niet in kas?? Het zal wel.
 
FC Twente moet financiers Jesus Corona miljoenenbedrag betalen

link

FC Twente moet opnieuw een miljoenenrekening uit het verleden betalen. Na de fiscus (4,4 miljoen euro) kloppen nu de ‘eigenaren’ van oud-speler Jesús Corona aan bij De Grolsch Veste. Zij komen 6,3 miljoen euro ophalen. Het geld is gereserveerd, maar niet direct ‘in kas’.

:money:

Ze hebben het startgeld van de CL erbij gerekend om de boekhouding kloppend te maken. Zodra ze dat binnen hebben, betalen ze alles netjes terug.
 
En ik maar zoeken in het eredivisiegedeelte naar dit topic. Wat een ongelofelijke klerezooi hebben ze er van gemaakt zeg.
 
Het geld is gereserveerd maar niet in kas?? Het zal wel.
:lol: :ROFL: :S:

Briljant. Zo kun je het noemen. Andere mensen noemen dat Vreemd Vermogen waarvoor het bestedingsdoel al vast staan. Moet je natuurlijk nog wel even liquide beschikbaar hebben op het moment dat je aan je betalingsverplichting moet voldoen. Maar goed... Twente en (betalings)verplichtingen......
 
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc-twente-dreigt-met-aanvraag-faillissement~af4450e5/

Lekker, en maar janken toen wij een gewone grondtransactie hadden. Laat maar klappen die bende.

FC Twente dreigt met aanvraag faillissement. En het is niet eens van de Speld. o.O
Alsof ze wat te dreigen hebben. :ROFL: :lmao: FC Twente is een regelrechte schande. Die leren het nooit. ‘niet netjes’ is veel te zacht uitgedrukt. Het is misdadig.
Stoppen met dat zooitje. :sick::braak: Het is een bodemloze put.
En deze actie van FC Twente komt uitgerekend op de dag dat ze bij de supporters het geld van de seizoenskaarten hebben geïncasseerd.
Storneren maar zolang het nog kan zou ik zeggen.

Rotten To The Bone and Beyond.

hLSHPqb8
 
Laatst bewerkt:
Het geld voor Tadic loopt FC Twente ook mis.

'FC Twente met lege handen na Tadic-deal door trucje van Ajax en Southampton'

link

Omdat Southampton liever geen tonnen afstaat, besloten de Premier League-club en Ajax de transfersom kunstmatig laag te houden.
 
FC Twente dreigt met aanvraag faillissement. En het is niet eens van de Speld. o.O
Alsof ze wat te dreigen hebben. :ROFL: :lmao: FC Twente is een regelrechte schande. Die leren het nooit. ‘niet netjes’ is veel te zacht uitgedrukt. Het is misdadig.
Stoppen met dat zooitje. :sick::braak: Het is een bodemloze put.
En deze actie van FC Twente komt uitgerekend op de dag dat ze bij de supporters het geld van de seizoenskaarten hebben geïncasseerd.
Storneren maar zolang het nog kan zou ik zeggen.

Rotten To The Bone and Beyond.

hLSHPqb8
Nou, dat vind ik dan ook wel weer te hard. Twente is (was) een prachtige club. Ik denk dan aan Pahlplatz, Prince Polly, Mulder :)

Ze hebben zich alleen laten gijzelen door megalomane bestuurders. Wat je veel supporters wel kan aanrekenen is dat ze die te lang en te veel het hand boven de hoofd hebben gehouden. Ome Joop heeft zelfs nog kunnen regelen dat hij niet vervolgd wordt in ruil voor wat informatie en een fooi. Een regelrechte schande. Maar om nu heel Enschede te beroven van wat eens een mooie club was...

Mijn advies: degraderen (reeds opgevolgd ;)), aan verplichtingen voldoen, nederig opstellen en gewoon weer opnieuw opbouwen.
 
Nou, dat vind ik dan ook wel weer te hard. Twente is (was) een prachtige club. Ik denk dan aan Pahlplatz, Prince Polly, Mulder :)

Ze hebben zich alleen laten gijzelen door megalomane bestuurders. Wat je veel supporters wel kan aanrekenen is dat ze die te lang en te veel het hand boven de hoofd hebben gehouden. Ome Joop heeft zelfs nog kunnen regelen dat hij niet vervolgd wordt in ruil voor wat informatie en een fooi. Een regelrechte schande. Maar om nu heel Enschede te beroven van wat eens een mooie club was...

Mijn advies: degraderen (reeds opgevolgd ;)), aan verplichtingen voldoen, nederig opstellen en gewoon weer opnieuw opbouwen.
Die boeven zijn alweer een paar jaar weg, en iedere keer komen er nieuwe lijken uit de kast. Kennelijk heeft het nieuwe bestuur ook weinig actief gedaan om alles op orde te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan