FC Twente - PSV | Zondag 17 augustus 14:30 | Eindstand 0-2

Dat zou wel een goede aankoop kunnen zijn, hopelijk moet hij dan nog wel ff een weekje wennen. Ik denk dat Twente uit wel gunstig is om nu te hebben, momenteel niet in vorm maar kan zomaar een gevaarlijke ploeg worden.

Dat zou wel een goede aankoop kunnen zijn, hopelijk moet hij dan nog wel ff een weekje wennen. Ik denk dat Twente uit wel gunstig is om nu te hebben, momenteel niet in vorm maar kan zomaar een gevaarlijke ploeg worden.
Zo goed is hij niet. 2 goals in 14 wedstrijden. En tegen PSV zal hij waarschijnlijk niet spelen. :shrug:

A

Dat een FCTwente zomaar 7+ miljoen uitgeeft aan 1 transfer vind ik wel bizar. Dit was een paar jaar geleden nog ondenkbaar. Behoorlijk risicovolle transfer voor een club als Twente.

A

Dat een FCTwente zomaar 7+ miljoen uitgeeft aan 1 transfer vind ik wel bizar. Dit was een paar jaar geleden nog ondenkbaar. Behoorlijk risicovolle transfer voor een club als Twente.
Ja best veel; maar 7 mln nu is niet meer te vergelijken met paar jaar geleden. En ze hebben wel enorm veel doelpunten ingeleverd en een hoop net niet voetballers in de selectie. Gaat een zwaar seizoen worden voor Twente denk ik.

7,5 miljoen voor een speler van Sarpsborg... Dan moeten ze bij Twente wel héél erg overtuigd zijn van zijn kwaliteiten.

Paar weken terug werden wij nog aan deze speler gelinkt, zou een goede speler moeten zijn ben benieuwd! altijd leuk als er grote talenten naar de ED komen.

Twente uit mogen we niet onderschatten. Twente zal wel zijn lesje geleerd hebben van de wedstrijd tegen PEC, dus ze zullen een andere strategie toepassen en ze spelen thuis, dus PSV moet wel uitkijken. Ik denk toch dat PSV uiteindelijk een moeizame overwinning gaat behalen en sluit niet uit dat dit met een portie geluk gepaard zal gaan: eindstand 1-3....Forza PSV... :PSV:

Terug
Bovenaan Onderaan