Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
FC Twente speelde heel slecht tegen PEC Zwolle. Laat ze dat tegen PSV ook maar doen.Dit wordt een wat grotere test. Ik vond het tegen Sparta nog wat roestig, de combinaties. Maar goed, als je dan nog steeds 6-1 speelt is het nog niet zo erg.
Twente is natuurlijk wel z'n beste speler en Vlappie kwijt, dus ben benieuwd.
Zo goed is hij niet. 2 goals in 14 wedstrijden. En tegen PSV zal hij waarschijnlijk niet spelen.![]()
'FC Twente maakt recordtransfer van nieuwe linksbuiten en betaalt 7,5 miljoen'
FC Twente kan de champagne vast koud zetten: Sondre Orjasaeter is namelijk op weg naar Enschede. De Tukkers hebben met Sarpsborg 08, de club waar de linksbuiten de afgelopen jaren speelde, een akkoord bereikt over een transfersom. Dat meldt Nettavisen . Het gaat om een recordtransfer voor Twente.www.voetbalprimeur.nl
Dat zou wel een goede aankoop kunnen zijn, hopelijk moet hij dan nog wel ff een weekje wennen. Ik denk dat Twente uit wel gunstig is om nu te hebben, momenteel niet in vorm maar kan zomaar een gevaarlijke ploeg worden.

Dat een FCTwente zomaar 7+ miljoen uitgeeft aan 1 transfer vind ik wel bizar. Dit was een paar jaar geleden nog ondenkbaar. Behoorlijk risicovolle transfer voor een club als Twente.![]()
'FC Twente maakt recordtransfer van nieuwe linksbuiten en betaalt 7,5 miljoen'
FC Twente kan de champagne vast koud zetten: Sondre Orjasaeter is namelijk op weg naar Enschede. De Tukkers hebben met Sarpsborg 08, de club waar de linksbuiten de afgelopen jaren speelde, een akkoord bereikt over een transfersom. Dat meldt Nettavisen . Het gaat om een recordtransfer voor Twente.www.voetbalprimeur.nl
Dat zou wel een goede aankoop kunnen zijn, hopelijk moet hij dan nog wel ff een weekje wennen. Ik denk dat Twente uit wel gunstig is om nu te hebben, momenteel niet in vorm maar kan zomaar een gevaarlijke ploeg worden.
Ja best veel; maar 7 mln nu is niet meer te vergelijken met paar jaar geleden. En ze hebben wel enorm veel doelpunten ingeleverd en een hoop net niet voetballers in de selectie. Gaat een zwaar seizoen worden voor Twente denk ik.A
Dat een FCTwente zomaar 7+ miljoen uitgeeft aan 1 transfer vind ik wel bizar. Dit was een paar jaar geleden nog ondenkbaar. Behoorlijk risicovolle transfer voor een club als Twente.
Hij heeft al maanden een schouderblessure.Is Sam Lammers nog geblesseerd of opnieuw geblesseerd? Mocht iemand het weten...
I.p.v. in de 3e minuut scoren al in de 1e minuut.Lijkt me het ideale moment om ze te treffen. Hopelijk beginnen we iets feller dan vorige pot.

Nog feller?Lijkt me het ideale moment om ze te treffen. Hopelijk beginnen we iets feller dan vorige pot.
Alleen is Unnerstall een nog betere keeper dan Drommel...I.p.v. in de 3e minuut scoren al in de 1e minuut.![]()
Ik vond ons niet goed de eerste helft. Buiten de goal.Nog feller?
0-5 of 1-5 is ook prima.Alleen is Unnerstall een nog betere keeper dan Drommel...

Laten we hopen dat Unnerstall nu vanwege zijn leeftijd iets minder scherp en atletisch is dan 3-4 jaar terug.Alleen is Unnerstall een nog betere keeper dan Drommel...