FC Twente - PSV | Zaterdag 3 augustus | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Okay als hij speelt slecht wat heb je dan te vertellen over Rosario, Dumfries, Zoet en Sainsbury?

De goal was schuld van Dumfries en Zoet.

Die speelden ook slecht.

Bij de goal zag Guti er ook slap uit. Net zoals Dumfries. En Zoet had 'm gewoon moeten hebben, ja.

Zoet had er van mij meteen af gemogen na die goal. Maar bv. Dumfries wisselen heeft niet zo heel veel zin. Vond de wissel van Guti op zich niet heel onlogisch. Hij speelde niet goed, Sadilek kan daar ook speler en verder zat er amper wat op de bank waarmee je de wedstrijd toch nog zou kunnen beslissen.

Aboukhlal is een buitenspeler. Liepen er al genoeg van rond. Ramselaar vind ik helemaal niks. Een type Luuk de Jong zat niet op de bank. Dan had je 'n aanvaller erbij kunnen gooien.
 
1e helft slecht...……………………………….. zéér slecht.
2e helft iets beter...………………………….. minder slecht.

Maar rest wel de vraag:
Hoeveel krediet heeft Zoet nog?????
Elke bal op goal valt binnen, het wordt echt gewoon droevig om te zien dat hij nog steeds wordt opgesteld.

Vraag ik me ook af.

Zoet ziet eruit en loopt erbij als 'n Poolse vrachtwagenchauffeur die bij het ontbijt al aan het bier en de frikandellen zit.
 
Tenenkrommend interview weer van Bommeltje. Lopen roepen dat die Lozano vandaag niet nodig had. Nee, een verdediger voor een middenvelder, had je zeker meer kans om te winnen? Flikker toch op joh. Dat altijd interessante gedoe lopen doen. Je praat wel over een Mexicaanse international die altijd uit het niets iets kan doen voor het elftal.

Wat ben ik toch ongelooflijk klaar met deze man. Straalt alleen maar negatief uit. Brengt alleen maar negativiteit binnen de club. Spelers die klaar zijn met hem. Heeft ook totaal geen idee wat die aan het doen is. Lekker man. Super Cup verloren, geen CL, en de eerste competitiewedstrijd alweer punten laten liggen.

Dit wordt gewoon een flashback van 2013-2014, als het zo doorgaat.
 
Tenenkrommend interview weer van Bommeltje. Lopen roepen dat die Lozano vandaag niet nodig had. Nee, een verdediger voor een middenvelder, had je zeker meer kans om te winnen? Flikker toch op joh. Dat altijd interessante gedoe lopen doen. Je praat wel over een Mexicaanse international die altijd uit het niets iets kan doen voor het elftal.

Wat ben ik toch ongelooflijk klaar met deze man. Straalt alleen maar negatief uit. Brengt alleen maar negativiteit binnen de club. Spelers die klaar zijn met hem. Heeft ook totaal geen idee wat die aan het doen is. Lekker man. Super Cup verloren, geen CL, en de eerste competitiewedstrijd alweer punten laten liggen.

Heb het interview niet gezien, maar MvB is van de tegeltjes. En eigenwijs.
 
Ik vond de 2e helft wel goed, fel geen kans weggegeven. Ik vind wel dat onze voorwaartsen wat overhyped worden en dan heb ik het over Malen en Bergwijn. Krijg het idee dat ze die bal erin willen lopen ofzo.

Mo viel wel lekker in, had dit nog niet van hem gezien.
 
Ik vond de 2e helft wel goed, fel geen kans weggegeven. Ik vind wel dat onze voorwaartsen wat overhyped worden en dan heb ik het over Malen en Bergwijn. Krijg het idee dat ze die bal erin willen lopen ofzo.

Mo viel wel lekker in, had dit nog niet van hem gezien.

Malen en Bergwijn staan voorlopig droog
 
Ik ben idd ook benieuwd naar die topsport cultuur bij PSV. We hebben met eerder al Willems en nu Bergwijn en zoals hier boven aangegeven Zoet die kampen met een niet bepaald Topsport lichaam/mentaliteit. Willems die nota bene bij zijn nieuwe club plotseling afgetraind was! Maar nu binnen de selectie met Bergwijn en Zoet weer 2 gevallen, dat dat geaccepteerd wordt werkt toch door in je elftal. Je mag verwachten van 2 sterkhouders dat ze het voorbeeld geven. Vandaag zag je met zo'n Gakpo dat die een drive heeft die ik bij een Bergwijn, Lozano en ook Malen mis. Die spelen naar mijn gevoel plichtmatig en lijken mij meer bezig met een transfer dan dat de focus bij PSV ligt. Topsport is het hoogste verlangen en dat mis ik op dit moment bij PSV. Op het veld bij de technische staf en ook op gebied van transfers.
 
Ook weer niks van Bergwijn. Het is hoogste tijd dat hij ook eens zijn verantwoordelijkheid neemt en bijna ieder duel een goal of assist gaat geven. Van dit soort spelers zou je het moeten hebben. Momenteel heeft hij mindere cijfers dan bijv. Narsingh.
Depay deed dat wel anders
 
Ik ben bang dat op het eind van deze seizoen PSV zal zeg bevinden tussen plaats 8 en 12, want deze groep heeft geen motivatie.

PSV mist op moment Top Sport klimaat en hoe krijg je deze klimaat? Door de bestuur en technische staf dat moet stierven naar deze doel.

Als ik kijk naar interviews van Toon Gebrands hij vind alles goed ( natuurlijk want hij wordt gewoon door betaalt)

Technische staf heeft geen ervaring plus een koppige trainer.

Ik zie een oplossing:
Stuur Toon Gebrands, JDJ en Mark laan uit, tot aanstellen van nieuwe trainer Faber kan de die rol op zeg nemen.
 
Heb me vandaag weer eens rustig gehouden en als ik dan het forum terug lees zijn de mensen die mij 2 weken geleden afmaakte en mijn kritiek niet accepteerde zelf zeer negatief :xp: lees bijna helemaal geen positieve reacties meer, erg hypocriet vind ik dat. Ik heb dit voorspeld en het glas is nog niet leeg geloof me slechte trainer geen sfeer en beleving in de ploeg gewoon een KUT team. Lekker hoor om op dit moment PSV-er te zijn pfffffffffffffffff word een lang seizoen.
 
Ik ben bang dat op het eind van deze seizoen PSV zal zeg bevinden tussen plaats 8 en 12, want deze groep heeft geen motivatie.

PSV mist op moment Top Sport klimaat en hoe krijg je deze klimaat? Door de bestuur en technische staf dat moet stierven naar deze doel.

Als ik kijk naar interviews van Toon Gebrands hij vind alles goed ( natuurlijk want hij wordt gewoon door betaalt)

Technische staf heeft geen ervaring plus een koppige trainer.

Ik zie een oplossing:
Stuur Toon Gebrands, JDJ en Mark laan uit, tot aanstellen van nieuwe trainer Faber kan de die rol op zeg nemen.

Joh, met deze instelling kan je je opmaken voor play offs voor degradatie. Het moet gewoon wat rustiger worden, weg met de rotte appels(Lozano en Pereiro), klinkt negatief maar dit zijn de spelers die weg willen/door PSV richting uitgang worden geduwd. Hendriks die hopelijk ook nog weg gaat. Dit gat kan worden opgevuld door een goede CV en een goede aanvallende middenvelder(Doan of Alvarado). Ihattaren rustig laten brengen en het uitlaten vechten met de aankoop
Hopelijk kan Lukassen ook nog een andere club vinden.
ooh ja Rosario eruit halen voor Boscagli of Lato ofzo. In iedergeval dat Rosario daar weg is, mijn god wat was die slecht. Met Boscagli of Lato kan Sadilek door schuiven, heb je tenminste 1 speler met strijd in het team(vond hem vandaag als een van de weinige echt sterk).

We hebben pas 4 wedstrijden gespeeld waar het omgaat, 1 niet serieus genomen, 1 de muur niet weten te slechten , 1 pot maar net gewonnen en 1 kut pot. Ik heb hier gewoon vertrouwen in. Maar er moet rust komen binnen de club. Dan komt het goed
 
Die speelt inmiddels in Mexico.

En gelukkig maar.
Tenenkrommend interview weer van Bommeltje. Lopen roepen dat die Lozano vandaag niet nodig had. Nee, een verdediger voor een middenvelder, had je zeker meer kans om te winnen? Flikker toch op joh. Dat altijd interessante gedoe lopen doen. Je praat wel over een Mexicaanse international die altijd uit het niets iets kan doen voor het elftal.

Wat ben ik toch ongelooflijk klaar met deze man. Straalt alleen maar negatief uit. Brengt alleen maar negativiteit binnen de club. Spelers die klaar zijn met hem. Heeft ook totaal geen idee wat die aan het doen is. Lekker man. Super Cup verloren, geen CL, en de eerste competitiewedstrijd alweer punten laten liggen.

Dit wordt gewoon een flashback van 2013-2014, als het zo doorgaat.

Het interview heb ik niet gezien, maar heb wel net gelezen wat hij allemaal gezegd heeft. Kennelijk houdt hij ervan om er interessant en cryptisch te doen, want het slaat inderdaad nergens wat hij daar alleemaal zegt. Zeg dan gewoon dat Lozano op de bank zit vanwege een mogelijke transfer, hoe moeilijk is het? Maar nee, hij moet er weer iets mysterieus van maken.
 
Okay als hij speelt slecht wat heb je dan te vertellen over Rosario, Dumfries, Zoet en Sainsbury?

De goal was schuld van Dumfries en Zoet.

De goal was gewoon zeer laks verdedigen van Guti en niks anders , Zoet hier de schuld van geven is wel heel kort door de bocht .
De commentatoren op verschillende zenders waren allemaal unaniem " Onhoudbaar voor Zoet " maar eenmaal een zondebok ......
 
Kennelijk houdt hij ervan om er interessant en cryptisch te doen, want het slaat inderdaad nergens wat hij daar alleemaal zegt. Zeg dan gewoon dat Lozano op de bank zit vanwege een mogelijke transfer, hoe moeilijk is het? Maar nee, hij moet er weer iets mysterieus van maken.
Vind ik ook. Mark doet net alsof hij een topcoach is. Maar hij is gewoon een beginnend trainer. Ik erger me enorm aan zijn norse voorkomen, zijn 'docerende' opmerkingen (net zoals zijn schoonvader) en zijn mysterieuze quotes.
 
Iedereen heel erg veel sterkte vanavond. Bereid je maar als vast voor op het ergste, dan kan het alleen nog maar meevallen. Ik had graag PSV gekeken vanavond, zodat ik weet wat ons komend seizoen te wachten staat, maar ik mag/moet werken vandaag van 21.00 tot 2.30. Ik verwacht eigenlijk dat PSV het wel goed gaat doen, maar ik heb liever een minder optimistische blik vanavond zodat ik niet nog een kater oploop zo net na Basel :bandage::rolleyes:.

Nogmaals iedereen enorm veel sterkte. Derde domper in een week. Eerst Ajax gelijk spelen en PSV uiteraard ook.

Ik hoop dat de directie en Mark een fluitconcert van een gevuld Philips Stadion krijgen want dit soort wanprestaties pik ik niet meer. Over en #DirectieOut
 
23 minuten lang heb je na de 1-1.
Doordrukken is dan het devies. Maar nee, weer de bal teruguitspelen en achterin rondbreien.
Om moedeloos van te worden. En dan weer die onlogische wissels...
Dubbele wissel, en dan verwacht en hoop je, dat eindelijk Rosario eraf wordt gehaald.
Nee hoor, Pereiro wordt weer eens het slachtoffer...Zo krijg je nooit een goedlopend elftal.
En dan komt Boscagli er ook nog in. Slaat nergens op.
 
23 minuten lang heb je na de 1-1.
Doordrukken is dan het devies. Maar nee, weer de bal teruguitspelen en achterin rondbreien.
Om moedeloos van te worden. En dan weer die onlogische wissels...
Dubbele wissel, en dan verwacht en hoop je, dat eindelijk Rosario eraf wordt gehaald.
Nee hoor, Pereiro wordt weer eens het slachtoffer...Zo krijg je nooit een goedlopend elftal.
En dan komt Boscagli er ook nog in. Slaat nergens op.

Twente zette alles wel zeer goed dicht en als je dan geen creatieve middenvelders/verdedigers hebt (opstelt) krijg je dit soort voetbal. Het was verleden seizoen ook al duidelijk toen konden we echter op breekijzer Luuk rekenen om een goal te forceren.
Het doelpunt van Twente mag ook wel gezegd worden een knappe actie en knap afgewerkt ( al kreeg hij weinig weerwerk).
 
Wel een verademing toen Gakpo en Ihattaren er in kwamen. Kwam eindelijk een beetje voetbal in het veld. Ihattaren wilde nog te veel, maar dat hij een meerwaarde is kan iedereen zien.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan