FC Twente - PSV | Zaterdag 3 augustus | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Moet beter nadenken voor ik dingen post.

Neem een mentos :maniac:

Ik weet niet precies wat je voor de edit had gepost maar als je een 3-0 voor Twente had geopperd (gezien de opmerking van de forummer eronder), dan is dat misschien wat overtrokken, maar een winst voor Twente vind ik eigenlijk niet eens zo heel vergezocht. Dit PSV is duidelijk los zand en hoewel de aanval heel getalenteerd is, worden zij niet goed bereikt en bediend vanwege de onkunde die daar achter staat (en dan heb je nog Lozano die zich voortdurend heel geforceerd in de kijker wil spelen). Er is eigenlijk geen middenveld, en de verdediging en doelman zijn niveautje RKC. Twente komt net terug in de ED, wil zich voor eigen publiek zeker laten gelden, en dan is er sowieso geen betere tegenstander dan PSV (om maar te zwijgen van dit elftal waar totaal geen balans of zekerheid in zit); dat heeft zelfs de recente geschiedenis vaak genoeg aangetoond. En dan is het ook nog eens de eerste officiële wedstrijd van het Eredivisie-seizoen. Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig voor een nederlaag van PSV.
 
Twente zal wel extra gemotiveerd zijn, eerste ed match en hun publiek wilt wat zien, en dan komt pruts sport vereniging op visitie jeuj :FP:

1ste van de 34 wedstrijden waar we mogen billebknijpen
 
zeker, maar een maat van mij heeft de kaartjes besteld dus hij zal nog wel bellen.
Toch bedankt dropshot.

Wel handig voor je planning. Niet te laat weg. Zal wel druk zijn in de Kohlenpott (vakantieverkeer en voetbalfans x 80.000).
 
Neem een mentos :maniac:

Ik weet niet precies wat je voor de edit had gepost maar als je een 3-0 voor Twente had geopperd (gezien de opmerking van de forummer eronder), dan is dat misschien wat overtrokken, maar een winst voor Twente vind ik eigenlijk niet eens zo heel vergezocht. Dit PSV is duidelijk los zand en hoewel de aanval heel getalenteerd is, worden zij niet goed bereikt en bediend vanwege de onkunde die daar achter staat (en dan heb je nog Lozano die zich voortdurend heel geforceerd in de kijker wil spelen). Er is eigenlijk geen middenveld, en de verdediging en doelman zijn niveautje RKC. Twente komt net terug in de ED, wil zich voor eigen publiek zeker laten gelden, en dan is er sowieso geen betere tegenstander dan PSV (om maar te zwijgen van dit elftal waar totaal geen balans of zekerheid in zit); dat heeft zelfs de recente geschiedenis vaak genoeg aangetoond. En dan is het ook nog eens de eerste officiële wedstrijd van het Eredivisie-seizoen. Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig voor een nederlaag van PSV.
Lozano had hij er nooit moeten afhalen in Basel. Dat zit me nog steeds dwars. Zo'n domme move van onze coach.
Die kan altijd uit het niets scoren. Hopelijk bedenkt hij zich, voor hij weer overgaat tot zo'n keuze.
 
Tja, met weinig vertrouwen richting Twente. Twente terug in de Eredivisie, eerste wedstrijd direct thuis en dan meteen tegen ons. Publiek zal er wel weer vol achter staan. Triest eigenlijk dat je er van uit kan gaan, dat het een zeer lastige uitwedstrijd wordt terwijl ik geen eens weet wie er allemaal bij Twente spelen. Noem mij 3 bekenden namen die daar spelen? Alleen maar vreemdelingen uit het buitenland volgens mijn. Ja Woutje Brama, maar verder? Drommel die keeper dan, maar verder weet ik ze echt niet.

Zal wel weer met Bergwijn op 10 beginnen. Vroeg of laat, gaat die ook Sadilek op het middenveld plaatsen als Lato weer op linksback gaat spelen. Dan kan je gewoon verwachten van Bommeltje. Heerlijk ook man dat je totaal geen spits meer hebt. Spits die er maandenlang uitligt, en Malen vind ik beter dan op de flanken, dan in de spits. Maar goed, dat is mijn mening.

Weinig zin in eigenlijk. Tegen Ajax kreeg je al tik, en tegen Basel wordt je op een onbegrijpelijke manier uitgeschakeld. Ajax zal wel met weinig moeite winnen bij Vitesse. En als je zelf niet wint van Twente, dan zit druk er alweer vol op. Succes Bommeltje.
 
Lozano had hij er nooit moeten afhalen in Basel. Dat zit me nog steeds dwars. Zo'n domme move van onze coach.
Die kan altijd uit het niets scoren. Hopelijk bedenkt hij zich, voor hij weer overgaat tot zo'n keuze.

:unsure:Die keuze maakt hij niet meer. PSV speelt voorlopig niet meer tegen Basel en Lozano ook niet. ;)
 
Ik voorspel een zeer moeilijke wedstrijd, waarbij de verliespartijen van de afgelopen week nog na zullen dreunen in de hoofden van onze jongens. Statisch voetbal, angstig, weinig drang naar voren, Twente zal bloed ruiken, wanneer het bij rust nog steeds 0-0 staat en dan hebben we de poppen aan het dansen: een paar afstandsschoten en Zoet graait weer een paar keer mis.....ik zie het somber in en voorspel een 2-1 overwinning voor Twente....in de slotfase scoort PSV uit een penalty...
 
Die klappen er vol op.
Het is een ABC-tje...
Zet de controleurs onder druk en ze gaan fouten maken.
Balverlies of domme overtredingen, om zo dan te proberen de bal terug te veroveren.
Ik ga geen voorspelling doen en hoop op een overwinning. Mocht het zo zijn, zal het veel passie en strijd moeten kosten. Ik zie het niet gebeuren.
Nou vooruit dan, ik zeg 3-2.
Zelfs Drommel is momenteel een betere keeper dan Zoet, ach wie niet, vraag je je af...:rolleyes::sleep::sad:
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg 2-3.

'6 fout van de verdediging 1-0
'29 Malen 1-1
'58 Penalty Twente 2-1
'64 Bergwijn 2-2
'82 Bruma
 
:unsure:Die keuze maakt hij niet meer. PSV speelt voorlopig niet meer tegen Basel en Lozano ook niet. ;)
Lozano moet je nooit meer opstellen wat een vervelend mannetje want al maanden niets gepresteerd, speelt alleen voor zichzelf en verdient het hoogste salaris!! Nu verkopen.
 
Lozano moet je nooit meer opstellen wat een vervelend mannetje want al maanden niets gepresteerd, speelt alleen voor zichzelf en verdient het hoogste salaris!! Nu verkopen.

Dat roep ik al sinds februari, krijg dan altijd alle shit over me heen hoe slecht mijn voetbalkennis is en hoe heilig Lozanotje wel niet is.. die 3 minuten dat hij er moet zijn en dan er is enzo, overige 87 minuten dat die onzichtbaar is maakt niet uit... nu ga ik lachen hoe jij afgebrand word want je raakt een gevoelig snaar/spelertje hier mee :ROFL:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan