FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het valt niet mee om in het hoofd van Schmidt te kijken. Koffiedik to the max.
Natuurlijk weten wij niet waarom de trainer bepaalde beslissingen neemt. Daar heb je gelijk in.
En zie de verschillende opvattingen op dit forum over wat het beste is voor onze mooie club.
Persoonlijk zou ik nu gokken op de enige prijs die hoogstwaarschijnlijk haalbaar is; de KNVB beker.
Dat is een duel van dezelfde importantie als dat tegen Benfica vorige zomer.
Dit wil niet zeggen dat je de andere duels moet laten lopen, maar daar verwacht ik geen hoofdprijzen meer.
Niet Europees en niet omdat Ajax dit niet meer uit handen geeft, vrees ik.
 
Natuurlijk weten wij niet waarom de trainer bepaalde beslissingen neemt. Daar heb je gelijk in.
En zie de verschillende opovattingen op dit foirum over wat het beste is voor onze mooie club.
Persoonlijk zou ik nu gokken op de enige prijs die hoogstwaarschijnlijk haalbaar is; de KNVB beker.
Dat is een duel van dezelfde importantie als dat tegen Benfica vorige zomer.
Dit wil niet zeggen dat je de andere duels moet laten lopen, maar daar verwacht ik geen hoofdprijzen meer.
Niet Europees en niet omdat Ajax dit niet meer uit handen geeft, vrees ik.
Begrijp wat je bedoelt maar vind wel dat we te vroeg opgeven met zijn allen…

Dat ajax bakt er echt helemaal niets van, al maanden niet…dat geluk gaat toch niet tot het einde vh seizoen door…? Die gaan AZ en Vitesse op deze manier niet winnen en kunnen net zo goed averij oplopen bij een NEC uit…eerste half uur Twente was een totale offday maar als wij weer gaan spelen zoals voor de interland break en ajax op deze manier blijft prutsen dan kan het echt nog alle kanten op…?
 
Begrijp wat je bedoelt maar vind wel dat we te vroeg opgeven met zijn allen…

Dat ajax bakt er echt helemaal niets van, al maanden niet…dat geluk gaat toch niet tot het einde vh seizoen door…? Die gaan AZ en Vitesse op deze manier niet winnen en kunnen net zo goed averij oplopen bij een NEC uit…eerste half uur Twente was een totale offday maar als wij weer gaan spelen zoals voor de interland break en ajax op deze manier blijft prutsen dan kan het echt nog alle kanten op…?

Opgeven moet je nooit doen. Je bent zelfs nog in staat om ze hoogstpersoonlijk een mentale tik uit te delen volgende week zondag. En ik neem ook echt geen genoegen met minder. Nadat we al een aantal wedstrijden keihard genaaid zijn tegen die club wil ik echt een complete afgang zien.
 
Ik vermoed dat Schmidt het Europese avontuur prevaleert boven de competitie of dat hij teveel op alle paarden wedt. In deze fase zou ik de wedstrijd tegen Leicester als een extraatje zien en alles op alles zetten om juist zo optimaal mogelijk ik de competitie te presteren, juist nu Ajax toch wat kwetsbaar oogt.
Ik zie het precies andersom, ondanks mijn afkeer van de conference shit. Maar na afgelopen weekend is het kampioenschap echt wel vergeven. Beker en dat nieuwe ding zijn al dat rest.
 
Begrijp wat je bedoelt maar vind wel dat we te vroeg opgeven met zijn allen…

Dat ajax bakt er echt helemaal niets van, al maanden niet…dat geluk gaat toch niet tot het einde vh seizoen door…? Die gaan AZ en Vitesse op deze manier niet winnen en kunnen net zo goed averij oplopen bij een NEC uit…eerste half uur Twente was een totale offday maar als wij weer gaan spelen zoals voor de interland break en ajax op deze manier blijft prutsen dan kan het echt nog alle kanten op…?
Ze moeten nog twee keer verliezen he, in een wedstrijd of zes? PSV moet nog tegen Feyenoord. Waar in godesnaam zie jij nog kansen op het kampioenschap???
 
Opgeven moet je nooit doen. Je bent zelfs nog in staat om ze hoogstpersoonlijk een mentale tik uit te delen volgende week zondag. En ik neem ook echt geen genoegen met minder. Nadat we al een aantal wedstrijden keihard genaaid zijn tegen die club wil ik echt een complete afgang zien.
Precies. Alleen hangt er veel af bij wie er fit zijn. We spelen Europees ook nog een pittige pot die week..
 
Ze moeten nog twee keer verliezen he, in een wedstrijd of zes? PSV moet nog tegen Feyenoord. Waar in godesnaam zie jij nog kansen op het kampioenschap???
Ik denk ook dat afgelopen weekend de competitie beslist is. Maar je weet t nooit. Ik denk alleen dat we het ook uit bij Cambuur nog zwaar gaan krijgen. Ik zie ons in die 6 resterende wedstrijden zeker geen 18 punten pakken. Max. 15.
 
Ze moeten nog twee keer verliezen he, in een wedstrijd of zes? PSV moet nog tegen Feyenoord. Waar in godesnaam zie jij nog kansen op het kampioenschap???
Begrijp ik…maar ze hoeven maar in 1 van die potten voordat AZ en Vitesse komen weer punten te verspelen en de wereld ziet er alweer totaal anders uit…en gezien de vorm in Amsterdam is dat best een realistisch scenario vind ik…
 
Ze moeten nog twee keer verliezen he, in een wedstrijd of zes? PSV moet nog tegen Feyenoord. Waar in godesnaam zie jij nog kansen op het kampioenschap???
Waarom niet? Hoe klein de kans ook is. Gelijk spelen en verliezen is ook voldoende als je zelf de wedstrijden wint. Ja, Feyenoord is historisch lastig maar ons van te voren als kansloos neerzetten is weer een ander uiterste.
 
Tuurlijk is er nog een kans alleen die is nu wel kleiner geworden en acht de kans ook verkeken. Mede door de Europese beslommeringen.
We moeten er nog wel vol voor gaan, want we zijn vaker in Zwolle kampioen geworden :sneaky:
 
Ik zou mezelf gelukkig prijzen dat je niet gekeken hebt dit weekend en de eindstand ter kennisgeving aannemen.
Zonde van je humeur en tijd om dat terug te gaan kijken.
Dank voor de tip! Heb wel ff de goals van psv bekeken. Die van veerman en gakpo waren prima te pruimen
 
Tuurlijk is er nog een kans alleen die is nu wel kleiner geworden en acht de kans ook verkeken. Mede door de Europese beslommeringen.
We moeten er nog wel vol voor gaan, want we zijn vaker in Zwolle kampioen geworden :sneaky:
Dat zou wat zijn in Zwolle.
Een herhaling van het volkomen onverwachte feest op moederdag 2016. ;)
 
Tuurlijk is er nog een kans alleen die is nu wel kleiner geworden en acht de kans ook verkeken. Mede door de Europese beslommeringen.
We moeten er nog wel vol voor gaan, want we zijn vaker in Zwolle kampioen geworden :sneaky:
Die kans is nihil. Wij moeten sowieso alles winnen. Ajax heeft nog een bonus mbt doelsaldo. Wij spelen ook nog Europees (we gaan uiteraard nog een ronde door). Alles op de beker en dat Europese succes wat mij betreft
 
Waarom niet? Hoe klein de kans ook is. Gelijk spelen en verliezen is ook voldoende als je zelf de wedstrijden wint. Ja, Feyenoord is historisch lastig maar ons van te voren als kansloos neerzetten is weer een ander uiterste.
Met welke keeper ga je spelen? dat zal een hoop uitmaken.
 
Ze moeten nog twee keer verliezen he, in een wedstrijd of zes? PSV moet nog tegen Feyenoord. Waar in godesnaam zie jij nog kansen op het kampioenschap???
Ik zie ook eerlijk gezegd weinig kans op het kampioenschap, maar theoretisch gezien zou 1 nederlaag en 1 gelijkspel van die :SC: al genoeg zijn. Maar ja, Feyenoord-uit en Drommel 🙄.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan