FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nu we hoogstwaarschijnlijk wederom naast de titel grijpen en ook het winnen van de Conference League me te hoog gegrepen lijkt voor onze niet altijd geheel stabiele ploeg, hoop ik toch vurig dat Eerste Paasdag deze kundige en inderdaad zeer beschaafde coach alsnog een prijs pakt.
Ik gun hem de KNVB beker omdat ik PSV supporter ben, omdat hij een zege verdient op Ajax waar hij menigmaal heel dicht bij was en niet te vergeten omdat hij dan toch nog wat genoegdoening krijgt na hier in dit horkenland op de meest onbeschofte wijze te zijn bejegend .
Waarbij sommige verwijten terecht zijn - maar wie van ons is volmaakt?- en een aantal als onzin of papegaaienkreten moeten worden afgedaan.
Dus, Roger, alle focus op dat ene duel als teken van de verrijzenis van onze mooie club die dan door Ruud volgend jaar naar grotere hoogten kan stijgen.
Forza PSV.
Ik ga vast kijken, maar vind eigenlijk de KNVB beker een prijs voor stuntploegen die eens in de zoveel jaar toch een keer iets kunnen winnen.
 
Ik ga vast kijken, maar vind eigenlijk de KNVB beker een prijs voor stuntploegen die eens in de zoveel jaar toch een keer iets kunnen winnen.
Ben het met je eens.
Maar na drie jaar zonder iets is alles meegenomen, komen we qua KNVB bekers ook in de dubbele cijfers, 10, dankzij Schmidt
die zeker een prijs verdient, waarna van Nistelrooy ons aan titel 25 gaat helpen.
Dan zijn we geen stuntclub maar weer een topclub in 2023. ;)
 
Ik ga vast kijken, maar vind eigenlijk de KNVB beker een prijs voor stuntploegen die eens in de zoveel jaar toch een keer iets kunnen winnen.
Ik vind niet dat je de beker zo moer neerzetten. 4 jaar geleden was de el minderwaardig, kijk waar we nu spelen. Er wordt terecht Ajacieden arrogantie verweten maar wij kunnen er ook wat van.
 
Ik vind niet dat je de beker zo moer neerzetten. 4 jaar geleden was de el minderwaardig, kijk waar we nu spelen. Er wordt terecht Ajacieden arrogantie verweten maar wij kunnen er ook wat van.
Ik snap je punt. Het is niet eens arrogant bedoeld. Ik vind het gewoon een prijs zonder allure in Nederland. In Nederland telt voor mij alleen het kampioenschap. KNVB - beker en zeker de Fruitschaal zijn troostprijzen.
 
Ik snap je punt. Het is niet eens arrogant bedoeld. Ik vind het gewoon een prijs zonder allure in Nederland. In Nederland telt voor mij alleen het kampioenschap. KNVB - beker en zeker de Fruitschaal zijn troostprijzen.
Knvb beker is qua prestige gewoon een belangrijke prijs. Niet de hoofdprijs en buiten een fooi aan prijzengeld en een makkelijker voorronde el financieel niet zaligmakend. Maar dit seizoen wordt het weer eens tijd dat we dat ding winnen.

De fruitschaal is inderdaad net zoiets als de Otten cup.. das waar.
 
Echt we verliezen gewoon weer door Drommel en de opstelling van Schmidt. Als Gakpo en Ramalho niet fit genoeg zijn dan moeten ze niet mee. Geen enkele speler op dit niveau is “een beetje fit”. Waarom start hij niet met Gakpo, Madueke met Veerman daarachter? Waarom niet kiezen voor diepgang? Gakpo oogde gewoon fit. De onzin data van Schmidt gaven zeker aan dat Gakpo niet meer dan 45 minuten kon spelen of Schmidt lijdt aan arrogantie om te denken dat het ook zonder je beste speler en de echte leider van het elftal kan? Nee want Götze is niet de leider en helpt niet als het mogelijk wordt, maar Cody wel! Alleen bepaalt Götze wel zelf wanneer hij speelt en wanneer hij gewisseld wordt…
En nu kun je ook nooit meer een beroep doen om Mvogo nadat je hem na 1 wedstrijd weer op de bank zetten. Niet dat Mvogo zo goed is maar op dit moment is zelfs de materiaalman beter dan Drommel.
Weg met beide en heel snel ook! Ben er helemaal klaar mee.
 
Echt we verliezen gewoon weer door Drommel en de opstelling van Schmidt. Als Gakpo en Ramalho niet fit genoeg zijn dan moeten ze niet mee. Geen enkele speler op dit niveau is “een beetje fit”. Waarom start hij niet met Gakpo, Madueke met Veerman daarachter? Waarom niet kiezen voor diepgang? Gakpo oogde gewoon fit. De onzin data van Schmidt gaven zeker aan dat Gakpo niet meer dan 45 minuten kon spelen of Schmidt lijdt aan arrogantie om te denken dat het ook zonder je beste speler en de echte leider van het elftal kan? Nee want Götze is niet de leider en helpt niet als het mogelijk wordt, maar Cody wel! Alleen bepaalt Götze wel zelf wanneer hij speelt en wanneer hij gewisseld wordt…
En nu kun je ook nooit meer een beroep doen om Mvogo nadat je hem na 1 wedstrijd weer op de bank zetten. Niet dat Mvogo zo goed is maar op dit moment is zelfs de materiaalman beter dan Drommel.
Weg met beide en heel snel ook! Ben er helemaal klaar mee.
Ik ben er net zo ziek van en begrijp je frustratie, maar Schmidt zal toch niet helemaal achterlijk zijn…? Die weet heus wel dat Cody de beste is hoor…kan me niet voorstellen dat er een andere reden is geweest dan het feit dat Cody terug kwam van een blessure en dan is het best normaal om zo iemand maximaal een helft te laten spelen…
 
Ik ben er net zo ziek van en begrijp je frustratie, maar Schmidt zal toch niet helemaal achterlijk zijn…? Die weet heus wel dat Cody de beste is hoor…kan me niet voorstellen dat er een andere reden is geweest dan het feit dat Cody terug kwam van een blessure en dan is het best normaal om zo iemand maximaal een helft te laten spelen…
Wat ik al zei: op dit niveau ben je of 100% fit of niet. Want als iemand half fit is en gaat spelen dan is de kans om nog zwaarder geblesseerd te raken, nog groter.
Bovendien kon hij blijkbaar dus toch een helft spelen dus had ie ook met hem kunnen beginnen. En met Madueke, om diepgang te creëren tegen een elftal dat thuis graag druk zet. Omdat PSV geen diepgang had, kon Twente ook hun favorite spel spelen.
Als hij maar een helft kan spelen, dan begin je met hem en kijk je hoe het gaat, en niet andersom. Dat is dom en arrogant tegelijk. Schmidt is tactisch een onbenul.
 
Gelukkig alleen de samenvatting kunnen zien net, maar wat een oude wijven hebben wij achterin staan zeg, die eerste 30 minuten waren echt schandalig slecht.
 
Misschien moeten we onze verwachtingen als supporters van PSV enigszins aanpasen aan de realiteit. Dan hebben wij ook veel meer plezier. Mooie potten EL of ECL en eens in de 5 jaar landskampioen worden. We hebben niks te zoeken in de CL, kunnen wij nog zo hoog van de toren blazen, budget technisch gezien, onmogelijke opgave. Misschien is het goed zo als PSV zijnde.

Ajax structureel verslaan is niet mogelijk. Daar zijn we gewoon te ‘klein’ voor. En misschien is dat prima.
 
Misschien moeten we onze verwachtingen als supporters van PSV enigszins aanpasen aan de realiteit. Dan hebben wij ook veel meer plezier. Mooie potten EL of ECL en eens in de 5 jaar landskampioen worden. We hebben niks te zoeken in de CL, kunnen wij nog zo hoog van de toren blazen, budget technisch gezien, onmogelijke opgave. Misschien is het goed zo als PSV zijnde.

Ajax structureel verslaan is niet mogelijk. Daar zijn we gewoon te ‘klein’ voor. En misschien is dat prima.
Ajax structureel verslaan? Het is alweer 4 jaar geleden dat we hen hebben verslaan en er komt nog een jaartje bij. Je kunt beter zeggen: misschien moeten we accepteren dat we onder leiding van Gerbrands en de Jong het Feyenoord 2.0 zijn geworden.
 
Ik ben er net zo ziek van en begrijp je frustratie, maar Schmidt zal toch niet helemaal achterlijk zijn…? Die weet heus wel dat Cody de beste is hoor…kan me niet voorstellen dat er een andere reden is geweest dan het feit dat Cody terug kwam van een blessure en dan is het best normaal om zo iemand maximaal een helft te laten spelen…
Ik vermoed dat Schmidt het Europese avontuur prevaleert boven de competitie of dat hij teveel op alle paarden wedt. In deze fase zou ik de wedstrijd tegen Leicester als een extraatje zien en alles op alles zetten om juist zo optimaal mogelijk ik de competitie te presteren, juist nu Ajax toch wat kwetsbaar oogt.
 
Ajax structureel verslaan? Het is alweer 4 jaar geleden dat we hen hebben verslaan en er komt nog een jaartje bij. Je kunt beter zeggen: misschien moeten we accepteren dat we onder leiding van Gerbrands en de Jong het Feyenoord 2.0 zijn geworden.

Zelfs die zijn beter dan Feyenoord 1.0
 
Ik vermoed dat Schmidt het Europese avontuur prevaleert boven de competitie of dat hij teveel op alle paarden wedt. In deze fase zou ik de wedstrijd tegen Leicester als een extraatje zien en alles op alles zetten om juist zo optimaal mogelijk ik de competitie te presteren, juist nu Ajax toch wat kwetsbaar oogt.
Zou kunnen…maar als dat idd zo is dan vind ik het echt heel kwalijk en te bizar voor woorden…dan mag hij per direct opbokken wmb😒
 
Ik ga vanavond de wedstrijd eens kijken, of toch niet….ik kon het zaterdag niet zien had wat beterschap doen en gisteren was ik in de ban van de hoogmis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan