FC Twente - PSV | Donderdag 24 april | Eindstand 1-3

Rednas

Administrator
Administrator
bPdbVgz.png

blLW4vY.png

Laatst bewerkt:
Als ze nu daadwerkelijk de vorm een beetje hervonden hebben, moet dit goedkomen zou je zeggen. Volgens mij is Twente nu ook niet in de beste vorm.

Twente heeft het totaal niet en wij zijn weer op stoom, dus dit worden gewoon drie punten…ik maak me weinig zorgen om de tweede plek om eerlijk te zijn, want ik heb Feyenoord na lange tijd live gezien en dat is ook echt niet veel…Tillman terug in de gelederen en je ziet het verschil, dood zonde dat we hem zo lang hebben moeten missen want dan waren we gewoon kampioen geworden…

Dit is wel een enorme horde. Verlies je deze, dan is de wedstrijd tegen Feyenoord waarschijnlijk al een directe wedstrijd om de 2e plaats, want Feyenoord lijkt niets meer te laten liggen.

VI is al bezig het vuurtje op te stoken met een artikel dat men het bij Twente beu is hoe slecht het gaat en hoezeer Europees voetbal moet worden veiliggesteld.
Los van dat media trucje zullen spelers en supporters zeker wraak willen voor de 6-1 afslachting hier in december.

DUS; dit wordt zeer zware kost waarbij we minimaal een punt moeten halen, zodat we zelfs bij een onverhoopte nederlaag in de Kuip nog op doelsaldo tweede staan.
Maar veiliger lijkt me de 5 punten voorsprong in tact te houden tot we naar Rotterdam moeten.
Winnen in Enschede kan, mits het duel benaderd wordt als tegen een Liverpool of Juventus.
Maar ik vrees billenknijpen en zal blij zijn met elk soort overwinning.

Forza PSV.

Twente heeft het totaal niet en wij zijn weer op stoom, dus dit worden gewoon drie punten…ik maak me weinig zorgen om de tweede plek om eerlijk te zijn, want ik heb Feyenoord na lange tijd live gezien en dat is ook echt niet veel…Tillman terug in de gelederen en je ziet het verschil, dood zonde dat we hem zo lang hebben moeten missen want dan waren we gewoon kampioen geworden…
Plus Schouten en hopelijk Dest ook inzetbaar. Het moet raar lopen als we plek 2 mislopen

Heeft te maken met koningsdag. Daarom zijn er geen wedstrijden op zaterdag.
O ja, daar ben ik nooit zo mee bezig. Vreemd ook weer dat het niet op zondag mag, maar wel op zaterdag. Schuif het dan naar maandag. Dan zijn we tenminste nog een dagje vrij.

Heel belangrijk inderdaad, Steijn is super gemotiveerd om Feyenoord naar de CL te schieten met die transfer in het vooruitzicht. Misschien is dat zelfs de reden van de berichtgeving.

Do or die wedstrijd.

Heel belangrijk inderdaad, Steijn is super gemotiveerd om Feyenoord naar de CL te schieten met die transfer in het vooruitzicht. Misschien is dat zelfs de reden van de berichtgeving.

Do or die wedstrijd.
Als ik het zou kunnen beinvloeden zou ik kiezen voor verlies hier en winst in de Kuip. Valse hoop geven en dan keihard de grond in boren. Maar gezien onze statts in de Kuip is dat niet realistisch.

Als ik het zou kunnen beinvloeden zou ik kiezen voor verlies hier en winst in de Kuip. Valse hoop geven en dan keihard de grond in boren. Maar gezien onze statts in de Kuip is dat niet realistisch.
Ja als dat van te voren vast zou staan wel, maar ik doe dat mijn hart niet aan. Eigelijk hoef je maar 1 punt te halen uit die 2 wedstrijden als je de rest wint, toch ben ik er niet gerust op.

Terug
Bovenaan Onderaan