Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Plus Schouten en hopelijk Dest ook inzetbaar. Het moet raar lopen als we plek 2 mislopenTwente heeft het totaal niet en wij zijn weer op stoom, dus dit worden gewoon drie punten…ik maak me weinig zorgen om de tweede plek om eerlijk te zijn, want ik heb Feyenoord na lange tijd live gezien en dat is ook echt niet veel…Tillman terug in de gelederen en je ziet het verschil, dood zonde dat we hem zo lang hebben moeten missen want dan waren we gewoon kampioen geworden…
Ook wel lekker zo es een keertjeOp donderdagavond? Vreemd.
Heeft te maken met koningsdag. Daarom zijn er geen wedstrijden op zaterdag.Op donderdagavond? Vreemd.
O ja, daar ben ik nooit zo mee bezig. Vreemd ook weer dat het niet op zondag mag, maar wel op zaterdag. Schuif het dan naar maandag. Dan zijn we tenminste nog een dagje vrij.Heeft te maken met koningsdag. Daarom zijn er geen wedstrijden op zaterdag.
Niet in dit geval, want nu komen wij uit een diep dal.Typisch zo'n wedstrijd voor PSV waarbij de tegenstander al weken niet in goede doen is en dan opeens gaan knallen.
Daar hebben wij patent op![]()
Ik zet wedstrijden altijd in mijn agenda maar had deze serieus op zondag staan....Op donderdagavond? Vreemd.
Als ik het zou kunnen beinvloeden zou ik kiezen voor verlies hier en winst in de Kuip. Valse hoop geven en dan keihard de grond in boren. Maar gezien onze statts in de Kuip is dat niet realistisch.Heel belangrijk inderdaad, Steijn is super gemotiveerd om Feyenoord naar de CL te schieten met die transfer in het vooruitzicht. Misschien is dat zelfs de reden van de berichtgeving.
Do or die wedstrijd.
Ja als dat van te voren vast zou staan wel, maar ik doe dat mijn hart niet aan. Eigelijk hoef je maar 1 punt te halen uit die 2 wedstrijden als je de rest wint, toch ben ik er niet gerust op.Als ik het zou kunnen beinvloeden zou ik kiezen voor verlies hier en winst in de Kuip. Valse hoop geven en dan keihard de grond in boren. Maar gezien onze statts in de Kuip is dat niet realistisch.