FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eens, denk ik.... want wat is "faya"? :ROFL:

Tsja statistieken. In 1988 ging PSV een ronde verder. Ik denk niet dat het invloed heeft op het resultaat van de komende weken. Portugal en Benfica staan hoger op de ranking dan Nederland en PSV. Dus ik zie Benfica als dik favoriet.
Het ging er mij om dat hier wordt beweerd dat we het altijd slecht doen tegen Portugese clubs. Dat blijkt mee te vallen
 
Het is het type club dat in pot 3 of 4 zou zitten, dus die moet je ook kunnen hebben als je wil overwinteren.
Nummer 24 dus..... Dus minstens pot 3. PSV zou pot 4 zijn. Salzburg is de nummer 23. Die had ik PSV liever zien treffen in deze play-off.
 
Weet iemand wellicht hoe Benfica het in de voorbereiding gedaan heeft? Want als zij qua fitheid op het niveautje van Ajax zitten dan hebben wij een streepje voor.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand wellicht hoe Benfica het in de voorbereiding gedaan heeft? Want als zijn qua fitheid op het niveautje van Ajax zit dan hebben wij een streepje voor.
7 juli Benfica - Sporting Covilhã 2-0 2e Liga vriendschappelijk
10 juli Benfica - Farense 3-2 2e Liga vriendschappelijk
13 juli Benfica - B-SAD 0-0 Premiera Liga vriendschappelijk
22 juli Benfica - Lile 1-0 vriendschappelijk
25 juli Benfica - Marseille 1-1 vriendschappelijk
4 aug Spartak Moskou- Benfica 0-2 voorronde CL
7 aug Moreirense - Benfica 1-2 competitie. Vanaf de 56e minuut met 10 man vanwege rode kaart Benfica.
10 aug Benfica - Spartak Moskou 2-0 voorronde CL

Ze zullen wel fit zijn en ze spelen hun vriendschappelijke wedstrijden graag thuis.:rolleyes:
Trek verder maar je conclusies.
 
Het is gewoon heel simpel vwb Benfica: win je die niet, dan hoor je ook niet thuis in de CL en moet je verder ook niet zeuren als PSV zijnde. Had je maar beter moeten inkopen etc. Persoonlijk maak ik me zorgen over onze backs. Max is altijd weg en als hij terug is, is het ook niets… En Teze is gewoon geen goede rechtsback voor dit niveau.
 
Het is gewoon heel simpel vwb Benfica: win je die niet, dan hoor je ook niet thuis in de CL en moet je verder ook niet zeuren als PSV zijnde. Had je maar beter moeten inkopen etc. Persoonlijk maak ik me zorgen over onze backs. Max is altijd weg en als hij terug is, is het ook niets… En Teze is gewoon geen goede rechtsback voor dit niveau.
Dat is waar. Maar er zitten straks genoeg zwakkere ploegen dan Benfica in de CL. Al heb ik het idee dat het veld zwaarder is geworden, als ik de link van vanmorgen volgde.
 
Hopelijk staan de spelers en staf van PSV er realistischer en optimistischer in dan diverse forumleden hier.
Ik zou werkelijk niet weten waarom PSV angst zou moeten hebben voor Benfica.
Neem bv Ajax: noem een speler van Ajax die nu, du moment, PSV beter maakt. Ik kan niemand opnoemen. En die gasten hebben de wedstrijd ook gezien en kennen ook het korte termijn verleden van Ajax.

Ik neem daarom aan dat Benfica meer kleuren str… schij… voor ons PSV.
 
Aangezien er nog geen topic voor Benfica is:


Hij is nu al bang voor Madueke :)
Jammer, zo'n nieuw Afellay filmpje was mooi geweest. :ROFL:
 
Aangezien er nog geen topic voor Benfica is:


Hij is nu al bang voor Madueke :)
Jammer. Nu zetten ze er vast een neer die wél snel is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan